EDIT: AUTO JUŻ W POLSCE ! ! !
Focus ST mk3 Stage 3 Zakuty 320KM+
2016r. EU salon Niemcy
Jestem drugim właścicielem.
Sprzedam auto ponieważ w tym roku przejechałem nim zaledwie 1000 km i więcej stoi niż jest używany. Chciałbym oddać go w dobre ręce, może znajdzie się ktoś kto będzie jeszcze się nim cieszył.
Budowa silnika przy 75 000 km (obecnie ok. 95 800 km)
W firmie FSV
kute korbowody Manley
kute tłoki
Panewki łożysk głównych ACL
Panewki łożysk korbowodowe firmy King Racing
Głowica silnika zregenerowana od podstaw
Szlifowanie cylindrów i planowanie bloku silnika
Poduszka skrzyni Focus RS
Śruby ARP
Mocniejsze sprzęgło
Olej silnikowy Motul 5W50 - wymiana co 5000-6000km (ostatni raz przy przebiegu 94730km 16.03.2024)
Filtr oleju MANN-FILTER
Wymieniono olej w skrzyni biegów
Silnik przygotowany na duże moce
Turbo robione przy 75 000 km, obecnie ok. 95 800 km
Turbohybryda Perun
Zawór upustowy Blow off – Turbosmart (otwarty, regulowany)
Duży intercooler - FMIC.Pro (640mm x 210mm x 100mm)
Filtr powietrza Pipercross z otwartą puszką RS (czyszczony 5 sierpnia 2024 przy przebiegu 95 700 km)
Układ wydechowy 3" Bull-X (ABE)
Downpipe 3" 200 cpsi HJS (ABE)
Hamulce:
<<< wszystkie tarcze i klocki hamulcowe (Przód/Tył) wymienione 20 kwietnia 2024 r. przy przebiegu 94 800 km >>> + nowe łożyska kół przednich SKF
Przód - Big Break - Zaciski Brembo z Focusa RS mk3 - tarcza 350mm - Tarcze hamulcowe Zimmermann seria CoatZ
Klocki hamulcowe -Ferodo DS Performance
Tył - jarzmo zacisku hamulcowego od ST mk2 na tarczę 280mm - seria Brembo
Klocki hamulcowe - seria Brembo
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie (z ABE)
Płyn hamulcowy MOTUL RBF 660 - wymiana co roku lub częściej
Sprężyny obniżające Eibach (wbite w dowód) i nowe łożyska amortyzatorów - przejechane ok. 20 000km
Lato:
Kute felgi aluminiowe 19 cali Focus RS z oponami letnimi Goodyear Eagle F1 Supersport FP XL 235/35
Zima:
18" felgi aluminiowe Rial (ABE) z oponami zimowymi Michelin Pilot Alpin 5 235/40
Program- 322KM i 505Nm(oficjalnie na papierze)(na 98) (obecnie ok. 15-20KM więcej- mierzone na 3 biegu).
Odcinka zapłonu przy 7000+ strzały (tylko przy odcince)
Możesz uzyskać większą moc, ale na 1 i 2 biegu jest 400 Nm i przyczepność mała - dlatego jest tylko 500 Nm - w planach była szpera.
W zeszłym miesiącu wymieniłem chłodnicę wody na nową, bo stara przeciekała.
Wymieniłem też cały płyn chłodzący na oryginalny Forda.
W tym tygodniu klimatyzacja została wyczyszczona i napełniona.
Posiadam dużo starych części (zaciski hamulcowe, wydech, ic, itd...)
Od prędkości obrotowej silnika 6000 przy zmianie biegów sprzęgło powoli wraca (sprzęgło ma przebieg ok. 20 000 km) przy mniejszych obrotach wszystko jest ok.
Lakier posiada liczne drobne rysy - wymaga wypolerowania
Zderzak przedni do ewentualnego polakierowania (wiele drobnych ubytków)
Felgi 19" są do malowania
Aktualnie w dowodzie rejestracyjnym pojazdu wbite są wyłącznie sprężyny! - info dla tych co by ewentualnie chcieli rejestrować to w Niemczech..
Dynamiczne i komfortowe auto, które pozwala na podróżowanie w komfortowych warunkach oraz z zapasem mocy zawsze pod nogą..
Dobrze wyposażone: oryginalne sportowe fotele RECARO częściowo skórzane 4x el. szyby, podgrzewane fotele, podgrzewana kierownica, elektrycznie podgrzewana przednia szyba, duży dotykowy ekran z navi, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja itd..
Budowa i części ok. 15 000 € (posiadam dużo faktur)
Na częściach nigdy nie było oszczędzane. Jedyny tuning aliexpres to skrzela na szybkach bocznych..
Auto niestety nigdy nie doczekało się upalania na torze, ale oczywiście używane było weekendowo w sposób do którego zostało stworzone.
Pojazd został wyrejestrowany w Niemczech.
Stoi w okolicach Jeleniej Góry.
Komplet wszystkich dokumentów.
Chętnie udzielę dodatkowych informacji
Cena to 80.000zł do negocjacji