Auto kupione w Niemczach od pierwszego właściciela, zarejestrowane w Polsce w 2009 roku.
Wersja nieco nietypowa:
Felgi aluminiowe 16 cali (zimowe koła 15 cali)
Klimatyzacja automatyczna (sprawna)
Pakiet zimowy - podgrzewana przednia szyba, przednie fotele, lusterka boczne i tylna szyba
Szyby w przednich drzwiach podnoszone elektrycznie
Czujniki parkowania z tyłu.
Fabryczne radio z nawigacją, sterowane z kierownicy, zmieniarka na 6 płyt CD.
Regulowana wysokość fotela kierowcy
Halogeny
Opony letnie wyprodukowane w 2021 i 2022 roku, założone w 2022, zimowe z 2022 r.
Akumulator kupiony w marcu 2024 r.
Przegląd techniczny 25.09.2024 r.
Rozrząd wymieniony przy 400 tys. km (następna wymiana za co najmniej 100 tys., wg. instrukcji co 140 tys. km.)
Wszystkie wtryski i sprzęgło z dwumasą wymienione przy 320 tys. km. Nowe wtryski oryginalne.
W 2022 r. wymienione tzw. sanki, czyli ramę pomocniczą pod silnikiem.
Garażowany
Zabezpieczony antykorozyjnie środkiem na bazie PCV.
Obcierka parkingowa pod Biedronką lewego przedniego błotnika i zderzaka. Dokładam błotnik nowy do malowania, zderzak do uratowania.
Na progach z przodu początki rdzy, nie zamaskowałem biteksem, poza tym rdzy nie widać.
Ogólnie oceniam stan techniczny auta (jak na swoje lata) na dobry plus, gotowy do jazdy, odpala bez problemu, nie kopci, nie bierze oleju, przeglądy techniczne przechodził z marszu. Oryginalna (od nowości) turbina i pompa paliwa, nie łuszczy się.
Zawsze jeździł na oleju Forda S/SD 5W40, teraz na Castrolu 5W40.
Paliwo BP Diesel Ultimate.
Spory przebieg ze względu na codzienne dojazdy do pracy trasą nr 7 i urlopowe dalekie podróże.