Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 1
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 2
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 3
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 4
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 5
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 6
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 7
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 8
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 9
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 10
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 11
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 12
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 13
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 14
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 15
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 16
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 17
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 18
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 19
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 20
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 21
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 22
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 23
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 24
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 25
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 26
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 27
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 28
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 29
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 30
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 31
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 32
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 33
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 34
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 35
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 36
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 37
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 38
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 39
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 40

1 / 41

Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 1
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 2
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 3
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 4
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 5
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 6
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 7
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 8
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 9
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 10
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 11
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 12
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 13
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 14
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 15
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 16
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 17
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 18
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 19
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 20
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 21
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 22
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 23
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 24
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 25
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 26
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 27
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 28
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 29
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 30
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 31
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 32
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 33
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 34
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 35
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 36
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 37
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 38
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 39
Ford Focus 1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend - 40

Najważniejsze

Przebieg

243 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 560 cm3

Moc

115 KM

Opis

Witam.


Zaznaczam, że nie mam nic do ukrycia, znam ten samochód w każdym calu i chętnie podzielę się nie tylko samymi pozytywnymi aspektami - oferuję samochód używany.

Rozpiszę się aby jak najlepiej zaprezentować ten wyjątkowy pojazd, polecam przygotować się do lektury :)


Mam do zaoferowania mój prywatny samochód jak w tytule ogłoszenia. Jest to moje oczko w głowie.
Ford w wersji wyposażenia Zetec S posiada w standardzie dodatkowe spojlery zderzaków z przodu i z tyłu oraz plastikowe nakładki progów.


Technicznie samochód jest w stanie celującym.

Przez czerwiec 2024 został przeze mnie gruntowanie odrestaurowany, nie wymagał tego, ale że samochody to moje hobby postanowiłem zrobić coś ciekawego.


Zostało zdemontowane przednie i tylne zawieszenie. Podwozie zostało oczyszczone z rdzy i zabezpieczone wraz ze wszystkimi profilami zamkniętymi profesjonalnymi środkami.


Zawieszenie, elementy hamulców zostały wypiaskowane i polakierowane proszkowo, tuleje wahaczy, tarcze hamulcowe, piasty, śruby, wszelakie uchwyty, wsporniki zostały poddane galwanizacji.


Zostały wymienione wszystkie tuleje wahaczy, wahacze przednie, gumy i łączniki stabilizatorów, łożyska z piastami przednie i tylne, linki hamulca ręcznego, przewody hamulcowe elastyczne, zestaw sprzęgła z kołem dwumasowym i wysprzęglikiem, przeguby wewnętrzne, uszczelniacze półosi.


Układ hamulcowy został przekonwertowany z wersji ST na oś przednią - tarcze 325mm, oraz oś tylna z wersji RS - tarcze 302mm. Jest bardzo dużo zapasu hamowania. Auto staje dęba. Nowe przewody elastyczne ATE, płyn ATE ESP. Nowe linki OEM.

Hamulec ręczny działa jak kotwica. Trzyma i nie puści, koła zablokuje w każdej sytuacji gdyby była takowa potrzeba.


Zawieszenie jest osadzone na oryginalnych tulejach. Amortyzatory przód jeszcze fabryczne sprawność 70%, tył nowe KYB.

Sprężyny Eibach ProKit - nic nie obciera, prześwit jest spory, można normalnie użytkować auto, tzn. wjeżdżać na krawężniki, przejeżdżać przez progi zwalniające - po prostu cywilizowanie i komfortowo podróżować bez obaw o obtarcie lub zahaczenie.


Układ napędowy tworzy silnik 1.6 HDI 8V (pancerny) z podniesioną mocą do 138KM i 320NM (posiadam wykres) - czip zrobiony w profesjonalnym zakładzie. Ekologia jest wyłączona - DPF, EGR, StartStop off, katalizator na miejscu - nie generuje zadymienia.

Jedzie bardzo przyjemnie jak na swoją pojemność i liczby - już od 1500obr zaczyna osiągać użytkowy moment obrotowy bez konieczności redukowania i pozytywnie zaskakuje przyspieszeniem - w zupełności wystarcza do dynamicznej jazdy.


Praca silnika bez żadnych zastrzeżeń. Przy ponad -20 stopniowych mrozach pali z obrotu. Spalanie w trasie w 4.0-4,5l. Wkoło komina nie zważając na ekodrajwing nie przekroczy 6l.
Suchy, bez wycieków, długo utrzymuje się czysty olej i oczywiście nie pobiera go.

Z rzeczy obsługowych przy silniku - wymieniony rozrząd na oryginalny PSA z pompą wody + olej przy 239000km (pażdziernik 2024), zrewidowana i zregenerowana turbosprężarka - marzec 2024 (nie była uszkodzona, lecz przed czipem chciałem ją sprawdzić).


Został wykonany przez poprzedniego właściciela wydech ze stali nierdzewnej od katalizatora do końca i wyprowadzone dwie końcówki wydechu. Wydech zrobiony profesjonalnie. Jest cichy z lekkim podkreśleniem basu - barwa dźwięku nie jest aksamitna jak w benzyniaku, ale nie ma efektu sowy i odkurzacza. Grzecznie i z gracją.


Skrzynia biegów przy okazji wymiany sprzęgła zrewidowana - brak zużycia.

Wymieniony olej i uszczelniacze półosi i została polakierowana. Biegi wchodzą idealnie, i w górę i każda redukcja pewnie.

Lewarek bez najmniejszego luzu. Zmiana biegów to czysta przyjemność i precyzja.


Auto z zestawem dwóch kompletów kół. Dwa komplety sprzedaję z autem, ale bez negocjacji ceny pojazdu.

Lato - Felgi JR38 R18, Opony Michelin Primacy 225/40R18 DOT 2423 - kupiłem nowe w czerwcu 2024.

Zima - Felgi Dotz Misano R17, Opony GoodYear UltraGrip Performance Plus 215/50R17 - Dot 3722 - kupiłem nowe w styczniu 2024, zarówno opony jak i felgi.


W temacie nadwozia - kryje je niepowtarzalny lakier RaceRed. Jak chodzi o czerwień to ładniejsza jest tylko na Ferrari.

Całość powłoki jest w stanie bardzo dobrym. Maska, zderzak posiadają kilka odprysków, auto jeździ więc zbiera takie niuanse.

Dach jest oklejony czarną folią - praca poprzedniego właściciela.

Lakier i wnętrze regularnie pielęgnowane i zabezpieczane.



Za mojej kadencji miał wykonywane poprawki lakiernicze - łuszczący bezbarwny, na lotce, przedniej dokładce, drobne obcierki.

Po za tymi kosmetycznymi sprawami auto bezwypadkowe.


Wyposażenie standardowe ( o oczywistych rzeczach nie będę pisał ) :


- pakiet Zetec S (opisałem na początku)

- podgrzewana przednia szyba z dyszami spryskiwaczy

- składane lusterka z podświetlaniem przestrzeni wokół samochodu,

- coming home - auto wyłącza światła minutę po zgaszeniu silnika,

- KeyLess Go - odpalanie bez używania kluczyka, odpalanie przyciskiem, otwieranie z pilota,

- lusterko wsteczne fotochromatyczne,

- tylne lampy LED,

- światła automatyczne,

- automatyczne wycieraczki,

- kierunkowskazy autostradowe,


Z wyposażenia dodatkowego, które zostało dołożone nadające funkcjonalność, wygląd i wyjątkowość :

- wnętrze z wersji ST - fotele kubełkowe z pełną elektryczną regulacją i podgrzewaniem, kanapa Recaro - jak nowe

- czarny sufit, schowek na okulary, skórzane boczki,

- oklejony dach czarną folią,

- reflektory ksenonowe Osram Xenarc zabezpieczone folią PPF,

- większy intercooler,

- Radio dotykowe AndroidAuto, AppleCarPlay z kamerą cofania,

- dodatkowy ogrzewacz płynu chłodzącego -

- dokładki progów i dokładka spojlera Maxton Design,

- skórzana kierownica ST


Zakończyłem plany z samochodem, nacieszyłem się i ruszam z kolejnym projektem.


OC i PT do października.

Mam masę zdjęć z przeprowadzanych zabiegów.

Oględziny, jazda próbna w okolicach Wieliczki.

Mam podnośnik więc można obejrzeć każdy zakamarek.

Zainteresowanych zachęcam do kontaktu telefonicznego.

Na więcej zabrakło znaków w opisie,

 

5 lutego 2025 5:43

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Focus

Wersja

1.6 TDCi DPF Start-Stopp-System Trend

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2013

Generacja

Mk3 (2010-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

40000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Dawid

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wieliczka, wielicki, Małopolskie

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store