Witam serdecznie,
Na sprzedaż posiadam prywatne auto Ford Focus kombi ST-Line z silnikiem 1.5 EcoBoost (czterocylindrowy).
Opis krótki:
Focus ST-Line kombi, 1,5 EcoBoost 150KM, grafitowy (Magnetic Gray) bezwypadkowy, polski salon (zakup grudzień 2016), pierwszy właściciel, instalacja Prins LPG 6. gen. (od nowości, zamontowana przez ASO), zadbany, regularnie serwisowany, aktualny przebieg 248 tys. km, wszystko sprawne, opony zimowe w zestawie, dywaniki gumowe w zestawie. Auto nie było zalane podczas ostatnich powodzi na dolnym śląsku ani w ogóle nigdy nie było zalane.
Opis rozbudowany:
Auto zakupione przeze mnie we Wrocławiu pod koniec 2016 roku. Wersja ST-Line. Pozostaję jego jedynym właścicielem. Z salonu wyjechało z instalacją gazową Direct LiquiMax firmy Prins - instalacją szóstej generacji (bezpośredni wtrysk ciekłego gazu do komory spalania). W okresie gwarancji i jakiś czas po Focus serwisowany w ASO, później w polecanym serwisie (aktualnie olej zmieniam co 10 tys. km). Auto bezwypadkowe, bezstłuczkowe. Jeździ się nim super i posłuży jeszcze sporo. Wybrane elementy wyposażenia: automatyczna dwustrefowa klimatyzacja, podgrzewana przednia szyba, podgrzewane fotele przednie, regulacja odcinka lędźwiowego foteli przednich, komputer pokładowy, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, system wspomagania parkowania, system głośnomówiący, możliwość głosowego wybierania numerów, radio z odtwarzaczem CD i bezprzewodowym połączeniem z telefonem, światła do jazdy dziennej, światła przeciwmgłowe (przednie i tylne), automatyczne włączanie świateł mijania, czujnik deszczu, szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie, możliwość sterowania oknami z kluczyka, tempomat, wspomaganie ruszania pod górę, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, lusterko wewnętrzne fotochromatyczne, system kontroli ciśnienia w oponach, system automatycznego wzywania pomocy. Klimatyzacja jest sprawna, jest regularnie serwisowana (odgrzybianie, sprawdzanie szczelności, uzupełnianie czynnika). Auto nie było nigdy zalane.
Instalacja gazowa podlega serwisowi co 40 tys. km lub raz do roku. Z racji technologii, auto uruchamiane jest od razu na LPG, ale w całym okresie eksploatacji auta dbałem by w baku nie było starego paliwa regularnie je wyjeżdżając i tankując. Instalacja jest sprawna, najniższe spalanie, które uzyskałem w trasie to 8 litrów LPG/100km. Do butli wchodzi mniej więcej 50 litrów gazu, znajduje się pod podłogą w bagażniku. Wlew LPG znajduje się w tym samym miejscu co wlew benzyny.
Z rzeczy serwisowych - w tym roku wymienione zostały sworznie wahaczy przednich oraz przeguby (zużył się jeden, wymieniono obydwa). W zeszłym roku wymienione cewki (wszystkie cztery, wszystkie na oryginalne) oraz tarcze hamulcowe z tyłu. Generalnie wszystko robione jest na bieżąco - coś wymaga wymiany to jest wymieniane.
Auto jest bezwypadkowe, nie brało udział również w jakiejkolwiek stłuczce, ale były na nim likwidowane następujące szkody:
- wymiana dokładki zderzaka tylnego ("dyfuzora") - został uszkodzony na parkingu
- wymiana szyby przedniej - kamień wpadł w szybę i powstało pęknięcie
- lakierowanie zderzaka przedniego oraz prawego błotnika - mała obcierka na parkingu do podkładu - nie wymagała naprawy blacharskiej
Aktualnie auto posiada mankament lakierniczy w postaci odprysku lakieru na prawym tylnym nadkolu. Oczekuję na przyjęcie do lakiernika na naprawę - proponowana cena uwzględnia pokrycie kosztu przyszłej naprawy, ale jeśli ktoś chciałby zakupić i odebrać auto wcześniej i zająć się tym samodzielnie to odliczę ów koszt od ceny samochodu.
Do auta dołączam opony zimowe oraz gumowe dywaniki.
Serdecznie zachęcam do zakupu.