Ford Focus ST - 2
Ford Focus ST - 3
Ford Focus ST - 4
Ford Focus ST - 5
Ford Focus ST - 6
Ford Focus ST - 7
Ford Focus ST - 8
Ford Focus ST - 9
Ford Focus ST - 10
Ford Focus ST - 11
Ford Focus ST - 12
Ford Focus ST - 13
Ford Focus ST - 14
Ford Focus ST - 15
Ford Focus ST - 16
Ford Focus ST - 17
Ford Focus ST - 18
Ford Focus ST - 19
Ford Focus ST - 20
Ford Focus ST - 21
Ford Focus ST - 22
Ford Focus ST - 23
Ford Focus ST - 24
Ford Focus ST - 25
Ford Focus ST - 26
Ford Focus ST - 27
Ford Focus ST - 28
Ford Focus ST - 29
Ford Focus ST - 30
Ford Focus ST - 31
Ford Focus ST - 32
Ford Focus ST - 33
Ford Focus ST - 34
Ford Focus ST - 35

1 / 36

video
Ford Focus ST - 2
Ford Focus ST - 3
Ford Focus ST - 4
Ford Focus ST - 5
Ford Focus ST - 6
Ford Focus ST - 7
Ford Focus ST - 8
Ford Focus ST - 9
Ford Focus ST - 10
Ford Focus ST - 11
Ford Focus ST - 12
Ford Focus ST - 13
Ford Focus ST - 14
Ford Focus ST - 15
Ford Focus ST - 16
Ford Focus ST - 17
Ford Focus ST - 18
Ford Focus ST - 19
Ford Focus ST - 20
Ford Focus ST - 21
Ford Focus ST - 22
Ford Focus ST - 23
Ford Focus ST - 24
Ford Focus ST - 25
Ford Focus ST - 26
Ford Focus ST - 27
Ford Focus ST - 28
Ford Focus ST - 29
Ford Focus ST - 30
Ford Focus ST - 31
Ford Focus ST - 32
Ford Focus ST - 33
Ford Focus ST - 34
Ford Focus ST - 35

13 września 2024 20:53

ID: 6128374603

Najważniejsze

Przebieg

180 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

2 522 cm3

Moc

225 KM

Opis

Witam, na sprzedaż mój Ford Focus ST mk2. Mechanicznie zmodyfikowany, doinwestowany.


SILNIK: 2.5 T (R5)

MOC: 380 HP

W moim posiadaniu od 2016 roku (zrobiłem nim ok 68 tys km).

Kolor: Panther Black


Auto garażowane (przez cały okres użytkowania), zadbane i używane głównie weekendowo.

Zimą wyjeżdżał tylko gdy nie leżał śnieg i było sucho.


Silnik pracuje bardzo dobrze, chodzi równo, żadnych drgań, dymu z układu wydechowego oraz metalicznych dźwięków na zimnym jak i rozgrzanym silniku.

Dodatkowo dzięki chłodnicy oleju z obiegiem cieczy olej szybciej osiąga temperaturę a następnie jest lepiej chłodzony.

Użytkowany z głową, bez pałowania na zimnym, studzony po jeździe, nie katowany.

Olej wymieniany co ok 8 tys km, albo i częściej.


Tankowane tylko paliwo co najmniej 98.


Zrobiony wydech zapewnia kapitalne doznania akustyczne.

Dzięki modyfikacjom w zawieszeniu, hamulcach, napędzie i dobrym oponom auto prowadzi się jak po sznurku - zdecydowanie jest to kolosalna poprawa względem serii, również pod kątem trakcji (szpera).


Blacharsko i lakierniczo jest dobrze - brak ognisk rdzy, oczywiście nie ma co oczekiwać po 20 letnim aucie braku odprysków czy zarysowań - auto posiada kilka szczegółów do poprawek lakierniczych (parę małych wgniotek, zarysowań czy przetarć), jest też pęknięty w jednym miejscu zderzak (spotkanie z sarną).

Osobom, które będą odliczały za każdą niedoskonałość lakieru od razu mówię - raczej nie dogadamy się.

W bardzo dobrym stanie i nieskorodowane podwozie.


Parę lat temu została wykonana pełna korekta lakieru oraz nałożona powłoka ceramiczna.


Wnętrze bardzo zadbane, praktycznie brak oznak użytkowania. Tapicerka bez przetarć, przepaleń i plam. W środku nigdy nie było palone. Bagażnik czysty i niezniszczony.

Fotele i kanapa (dwuosobowa, wyprofilowana) - Recaro.


Z autem pełny zestaw naprawczy (pod wykładziną bagażnika): oryginalny lewarek, klucz i koło dojazdowe.


Olej wymieniony przy: 170k km (Motul 5w40)

Płyn hamulcowy wymieniony: 170k km

Wymiana rozrządu: przy ok 134000


W ostatnim czasie zrobione:

- zregenerowany alternator

- nowa chłodnica oleju

- rolka napinacza paska osprzętu

- klocki tył świeże


Minusy:

- do drobnych poprawek lakierniczych

- może być odma do wymiany (delikatnie się poci)


Przegląd świeżo zrobiony do końca czerwca 2025

OC: Do 31.05.2025


WYPOSAŻENIE:

- klimatyzacja automatyczna / dwustrefowa - w pełni działająca, parę lat temu zlikwidowany luz na sprzęgle kompresora

- wyświetlacz dotykowy + fabryczna nawigacja DENSO (mapy z 2011 roku - cała Europa)

- bluetooth (fabryczny zestaw głośnomówiący)

- radio CD MP3

- podgrzewane fotele z przodu

- fotele Recaro z przodu + kanapa Recaro z tyłu (2+2)

- podgrzewana przednia szyba i tylna

- pełna elektryka szyb (przód + tył) i lusterek

- elektryczny szyberdach

- rolety przeciwsłoneczne z tyłu

- dostęp bezkluczykowy

- sterowanie radiem z kierownicy

- regulowana kierownica

- uchwyty na kubki z przodu

- czujniki parkowania

- centralny zamek

- system Follow me home (oświetlenie pod lusterkami)

- ksenony

- czujnik deszczu

- lusterko wsteczne fotochromatyczne

- czarna podsufitka


MODYFIKACJE:


Silnik:

Block mod (zabezpieczenie tulei cylindrów przed pęknięciem)

Porting głowicy

IC FMIC (+ customowe orurowanie zwiększające przepływy)

Dolot: mix rs mk2 (crossover pipe i maf) i rsmk3 (airbox) + Turbo to crossover pipe Pro Hoses (większa średnica + lepszy dźwięk turbo)

Pompa paliwa Quantum (340 lp/h)

Turbina Ford Focus RS mk2 (15 tys km przebiegu po regeneracji), aktuator Forge, DV ori RS mk2 (mam też Forge)

Wtryskiwacze Bosch 550cc

Dolna poducha silnika poliamid (wkładka)

Oil breather kit / catch tank (dodatkowy separator / odma)

Chłodnica oleju Focus RS mk2

Czujnik EGT

Kolektor ssący AIRTEC

RS VAC PIPE mod

Obudowa komputera AIRTEC

Przepustnica - Porsche Boxter 986 (o większej średnicy)

Filtr powietrza K&N


Moc: 380-390 HP, ok 500-510 nm

Wystrojony bezpiecznie, z zapasem. Wykresy załączam.

Auto robi w ok 10.5-11 s 100-200 kmh (rejony Audi RS3)


Wydech: BAQ Exhaust: DP + decat 2,75", bez tłumika środkowego (wersja nierezonowana), aktywny - przepustnica na podciśnienie w sekcji końcowej, sterowanie z pilota. Końcówki 4,5" (114 mm). Dożywotnia gwarancja na blachę i spawy.

Dźwięk w załączonym filmie na YT.


Skrzynia / napęd:

Szpera MFactory, shortshifter, sprzęgło Focus RS mk2 obite kevlarem, docisk RS + dwumasa po regeneracji


Zawieszenie:

Bilstein B8, Eibach Pro Kit, stabilizator Whiteline (lato 2023)

Dystanse Eibach: 18 mm przód i tył.

Parę lat temu wymiana całego tylnego zawieszenia na nowe, na częściach Meyle


Hamulce:

PRZÓD: Swap z Megane 3/4 RS (nowe zaciski Brembo 4 tłoczki, przewody w stalowym oplocie, lato 2023), tarcze ATE 345 mm, klocki: FERODO DS UNO (ok 50% zużycia)

TYŁ: Większe tarcze Brembo, większe jarzma, klocki ATE

+ mam jeszcze jeden komplet FERODO DS UNO nowych


Koła:

Felgi: oryginalne Focus RS mk2 (19").

Opony: Michelin Pilot Sport 4S (235/35/19) - dobry stan

+ mam też oryginalne felgi z ST MK2


Modyfikacje wizualne zewnętrzne:

Przyciemnione lampy i szyby, dyfuzor z poliftowego STmk2, dołożone skrzela Focus RSmk2


Środek:

Customowa kierownica (pół skóra / pół alcantara) założona na jesień 2023

Zegary doładowania, ciśnienia i temp oleju - ori Focus RS mk2

Wskaźnik EGT + tabliczka znamionowa.


Focus opisany na forum fordtuning.pl:

https://fordtuning.pl/index.php/topic,4989.60.html


Powód sprzedaży? Spełniłem jakieś swoje marzenia motoryzacyjne związane z tym autem (Nurburgringu, Alpy), stwierdziłem że po 8 latach i drogi od totalnej serii do tego co jest aktualnie, pora na coś innego :)


Auto wystąpiło na YT. Linki:

1) Przemoznawca: https://youtu.be/FPEXdvd9sHg?si=4_4J9YqcaAmsm7aK

2) Misha Charoudin: https://youtu.be/bPB6rTmBW70?si=fiGOULv42NQz-ORX


Jazda próbna tylko na siedzeniu pasażera, ewentualna za kółkiem tylko za okazaniem kaucji.


Możliwość sprawdzenia stanu auta w ASO lub w każdej innej Stacji Kontroli Pojazdów.


Nie odpisuję na SMS.

Poważnie zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny.


Możliwość obejrzenia auta w Środzie Wielkopolskiej (w każdej chwili) lub ewentualnie w Poznaniu po wcześniejszym ustaleniu terminu.


Pozdrawiam

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Focus

Wersja

ST

Rok produkcji

2005

Przebieg

180 000 km

Pojemność skokowa

2 522 cm3

Moc

225 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

6.0 l/100km

Spalanie W Mieście

13 l/100km

Emisja CO2

224 g/km

Typ nadwozia

Kompakt

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

4

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Tuning

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

37500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Dawid

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Środa Wielkopolska, średzki, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store