Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 1
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 2
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 3
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 4
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 5
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 6
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 7
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 8
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 9
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 10
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 11
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 12
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 13
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 14
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 15
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 16
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 17
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 18
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 19
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 20
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 21
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 22
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 23
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 24
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 25
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 26
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 27
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 28
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 29
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 30
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 31
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 32
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 33
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 34
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 35
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 36

1 / 37

Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 1
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 2
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 3
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 4
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 5
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 6
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 7
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 8
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 9
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 10
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 11
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 12
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 13
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 14
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 15
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 16
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 17
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 18
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 19
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 20
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 21
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 22
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 23
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 24
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 25
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 26
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 27
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 28
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 29
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 30
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 31
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 32
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 33
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 34
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 35
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 36

Najważniejsze

Przebieg

74 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

2 300 cm3

Moc

350 KM

Opis

Uwaga. Ogłoszenie z typu tych szczerych wiec może być dziwnie :)

Auto super ekstra genialne natomiast kilka tygodni temu przeszedłem pewna terapie kliniczna która przewartościowała mi wszystko w głowie, a co za tym idzie RS (i 2 inne moje prywatne pojazdy na tym koncie) zostają wystawione na sprzedaż. Czemu pisze o tym "nagle", bo w tym przypadku jest to kluczowe o tyle, że auto zostało całkowicie przygotowane dla siebie do sezonu letniego itd :)

Tj.

- dostał świeżutkie nowe opony 2024 Vredestein Ultrac Pro - kleją jak nienormalne. Wymienione niecałe 500km temu

- Olej liqui moly + filtry + przeciwpyłowy i przeczyszczony stożek - również niecałe 500km temu

- nawet wycieraczki ma nowe OEM z Forda :)

- umyty, pachnący itd.


W skrócie o aucie. Po cenie powinno być od razu wiadome, ze pochodzi z USA i jest po kolizyjne.

Zostało naprawione na oryginalnych częściach, zostało naprawione, jak to lubią mówić, zgodnie ze sztuka, zostawia 2 ślady i jeździ tak jak powinno.

Zdjęcia pewnie jeszcze da się znaleźć w necie po wpisaniu w google nr VIN - proszę tylko sprawdzać po wejściu na taka stronę czy na pewno to TEN vin, bo często odnośniki kierują zupełnie gdzie indziej :)

Wyposażenie takie jak wszystko co nowoczesne tj. dwustrefowa klimatyzacja, fajne siedzenia skóra/alcantara – bardzo dobrze trzymają, a nie są takie malutkie jak kubełki Recaro z opcji, wymieniłem gniazdo USB w podłokietniku na zgodne z apple car/android auto więc można się cieszyć opcjami telefonu na ekranie, tempomat, usztywnienie zawieszenia z kierownicy, 4 tryby jazdy w tym rzecz jasna legendarny (mocne słowo jak na 7 letnie auto, ale jednak…) tryb Drift :)itd.


Auto ma przebieg ciut powyżej 74000km. Przy przebiegu 33600 został wymieniony w styczniu 2022 silnik na nowy w Fordzie na gwarancji (znana sprawa, że na taśmie montażowej przypadkowo montowali uszczelki głowicy z Mustanga który ma ten sam silnik, ale inne rozstawy szpilek przez co dostawała się woda do silnika i silniki się zacierały) - tutaj wiec silnik ma przejechane 40000km :) - nówka ledwo dotarta.

Skrzynia działa idealnie. Ma zamontowany nienachalny shortshifter dzięki czemu jeździ się przyjemnie, ale nie zażyna skrzyni.

Z modyfikacji:

- większy intercooler

- shortshifter COBB

- blow-off (niestety marki nie znam)

- łapa skrzyni COBB

- dolot Mountune

- downpipe decat (stąd checkengine się świeci, bo nie widzi sondy – pytałem czy można temat załatwić. Odpowiedz: tak, wykodowanie sondy z komputera to koszt 1200zł, ale nie gwarantujemy, że check nie wróci więc podziękowałem:) )

- obniżony o bodajże 20mm

- felgi Enkei z kutego aluminium

- nakrętki niebieskie z kutego aluminium (stare nakrętki również długie Muteki w zestawie na zimę :) )

- ładna, wygodna, karbonowa gałka zmiany biegów

- program podbijający moc na super bezpieczne 385 koni które odczuwalne są o wiele mocniej niż 35koni względem mocy seryjnej :) – mapę stock i powyższą można zmieniać w trakcie jazdy z oryginalnych przycisków na kierownicy w odpowiedniej kombinacji.

W standardzie auto ma launch control który obecnie jest włączony na stale – po dodaniu gazu ze sprzęgłem zaświeca się kontrolka LC co oznacza, ze jesteśmy przygotowani do wystrzału z procy :)

Myślę, że o właściwościach jezdnych nie ma co się rozpuszczać – jeżeli odpaliłaś/łeś to ogłoszenie to dokładnie wiesz, że patrzysz na najlepiej prowadzące się auto fabryczne w historii motoryzacji :)

Jeżeli zdarzy się, że ktoś Ci ucieknie na prostej, a potrafisz jeździć to gwarantuje Ci, że zgubisz go na łukach/zakrętach które, niemal nie przesadzając, można brać z KAŻDĄ prędkością (nie namawiam :) )


Z naprawdę niewielkich minusów auta na które nie znalazłem czasu:

- zderzak przedni od strony kierowcy mógłby pokusić się o zdjęcie i ponowne spasowanie, bo po prostu odstaje

- felgi standardowo mają podrapane ranty


Całość minusów do załatwienia w 500zł natomiast ja już nie mam na to czasu ani pary.


Prośba o nie dzwonienie z jakimiś chorymi propozycjami cenowymi, chyba, że na plus dla mnie ;)

Nie zamieniam się na NIC – mam już spokojne, rodzinne auto za RS’a w najmie długoterminowym i naprawdę N I C innego mnie nie interesuje (dosłyszałeś handlarzu czy może chcesz stracić swój i mój czas na rozmowe o niczym? :) )


Auto w moich rękach było kochane i dbane natomiast długo w nich nie pobyło z powodu jak w pierwszym akapicie :) Bardzo mocno polecam, bo nie ma drugiego takiego modelu.


PS. Zdjęcia mogą wyglądać jak półprofesjonalne handlarskie, ale to tylko dlatego, że robił je dla mnie fajny kolega który pracuje u jednego z trójmiejskich dealerów i wie jak się to robi. Ja bym pewnie powklejał jakieś brzydkie kartofle i ogłoszenie by wisiało 100 lat. Cena jest, jak wszystko, do negocjacji, ale w granicach rozsądku więc błagam raz jeszcze – SZANUJ swój czas.


PS2. Obiecuje, że jeżeli szukasz takiego właśnie auta i masz odpowiednią ilość gotówki to nie znajdziesz tutaj żadnych durnych niespodzianek i wrócisz nim do domu :)

 

14 listopada 2024 19:21

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2017

Model pojazdu

Focus

Wersja

2.3 EcoBoost RS

Generacja

Mk3 (2010-2018)

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Szary

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

79500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mateusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gdynia, Grabówek

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store