Do zaoferowania na sprzedaż mam auto FORD FUSION (odpowiednik europejskiego Forda Mondeo MK5). Auto pochodzi oczywiście ze Stanów Zjednoczonych. Zostało wyprodukowane w drugiej połowie 2015r., modelowo 2016r. (data pierwszej rejestracji 01/01/2016).
Auto zakupione na aukcji 31/05/2019, z małym przebiegiem 47000km. Szkoda niewielka (wymieniona klapa oraz zderzak tył). Wszystkie szyby oryginalne, żadna poduszka niewystrzelona. Dla zainteresowanych posiadam całą dokumentację auta po zakupie.
Jestem pierwszym i jedynym właścicielem w Polsce. Przegląd ważny do 10/10/2024, OC do 26/09/2024.
Auto odebrane do jazdy ok. 10/10/2019. Pojazd z silnikiem 2500cm3 (177KM), po odebraniu auta na dniach została założona instalacja gazowa. Butla w miejscu koła zapasowego, korek pod klapką wlewu paliwa.
Wyposażanie jak na silnik 2,5 dość bogate. Wersja SE, która charakteryzuję się m.in.:
- SYNC2,
- dwustrefowa automatyczna klimatyzacja,
- kamera cofania z czujnikami cofania tył,
- elektryczne, podgrzewane lusterka,
- fotel kierowcy elektrycznie ustawiany wraz z elektryczna regulacją odcinka lędźwiowego,
- fotel pasażera elektrycznie ustawiany,
- tempomat,
- zestaw głośnomówiący,
- sterowanie z kierownicy,
- nawigacja,
- czujniki ciśnienia w kołach,
- przeszycia czerwona nicią,
- org. alufelgi 18" (opona 235/45/18).
Auto w 100% przystosowane do jazdy w Europie. Z przodu wymienione reflektory na europejskie ledy od Mondeo. FDL statycznie zamontowane. Tył przerobiony (żółte kierunkowskazy), przecimgłowe w miejscu jednego wstecznego. Tył przerobiony na lampy od wersji Titanium.
Auto na dzień dzisiejszy posiada 293250km. Jest ono w dalszej eksploatacji. Przez prawie 5 lat zrobiłem tym autem prawie 250000km. Auto służyło jako transport międzymiastowy, stąd taki przebieg (rocznie +/- 50000km). Ze względu na to, ze auto nie pomogło mnie zawieść (i nigdy mnie nie zawiodło) wymiana rzeczy eksploatacyjnych przebiegała mniej więcej w następujący sposób:
- olej w silniku wymieniany co 10/11tys km (olej Motorcraft 5w30)
- przy wymianie oleju wymiana filtrów (oleju, powietrza, kabinowy),
- olej w skrzyni wymieniany co 3 wymiany oleju w silniku (max co ok. 35tys km.),
- filtr gazu wymieniany co 10tys. km (faza lotna) - zalecenia producenta,
- filtr gazu (drugi) wymieniany co 40tys. km - zalecenia producenta,
- świece wymieniane raz w roku w okresie jesiennym (co ok. 45tys. km),
- wymiana klocków przód (co ok. 50tys. km) tył (co ok. 40tys. km),
- w tym czasie wymienione czujniki ABS przód (2x lewy, 1x prawy),
- wymiana amortyzatorów tył (2x),
- wymiana wahaczy przód (z dwóch stron),
- + jakaś eksploatacja (gumy, drążki, itp).
Auto gotowe do dalszej, bezawaryjnej jazdy.
Dla zainteresowanych po rozmowie telefonicznej podam VIN.
Sprzedaż na umowę KUPNO-SPRZEDAŻ.
Auto do obejrzenia w mieście Łodzi.
Pozdrawiam,
Mateusz
P.S. Jakbym nie miał możliwości odebrania telefonu, poprosiłbym o SMS. Oddzwonię.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.