Zakupiony przeze mnie ford Kuga Titanium został przeze mnie nieco doposażony.
Z najistotniejszych rzeczy posiada:
- system Winter (ogrzewane przednie i tylne fotele, ogrzewana kierownica, podgrzewana przednia szyba, co zimą jest bezcenne, bo zero skrobania),
- system Driver Assistance, a w nim między innymi asystent parkowania prostopadle i równolegle do osi jezdni, system hamowania przy małych prędkościach celem uniknięcia kolizji z pieszym, rowerzystą czy poprzedzającym pojazdem,
- system monitorowania martwego pola (dźwiękowy i świetlny) w celu uniknięcia kolizji z pojazdem z boku,
- system monitorowania koncentracji kierowcy,
- system monitorujący utrzymanie toru jazdy,
- kamery z przodu i z tyłu,
- tempomat adaptacyjny,
- elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy,
- system ISOFIX - do mocowania fotelików,
- system monitorowania ciśnienia w oponach,
- system Auto-Start-Stop,
- komputer pokładowy,
- radioodtwarzacz Sync 3 z zestawem głośnomówiącym, z rozbudowaną funkcją sterowania głosem w języku polskim, zdalnym sterowaniem z kierownicy, językiem polskim w nawigacji i tekście,
- bezdotykowe otwieranie bagaznika,
- 17` obręcze kół,
- hak holowniczy,
- pełnnowymiarowe koło zapasowe,
- jeszcze ponad dwa lata gwarancji producenta (do marca 2027 roku).
Samochód aktualnie ma opony zimowe. Opony letnie w gratisie.
Podczas rejestracji pani z okienka upara się, że numer VIN wskazuje, że jest to rocznik 2021. Zaangażowałam bez mała połowę pracowników z Bemo Motors w Ustowie, pan Kierownik dotarł nawet do dokumentacji fabrycznej i okazało się, że pani z okienka nie miała racji. Z taśmy montażowej samochód zjechał 12 stycznia, a fabrykę opuścił 13 stycznia 2022 roku. Dowód rejestracyjny w wersji papierowej mam poprawiony.
Samochód zawsze był i jest prowadzony przez kobietę. Nieagresywną. Nie miałam z nim absolutnie żadnych problemów, jest zadbany i garażowany.
Potrzebuje dobrych rąk i odpłaci tym samym.