Samochód przekazany do sprzedaży przez prywatnego właściciela. Poniżej krótki opis od obecnego użytkownika.
Bohaterem dzisiejszej historii jest nowa odsłona modelu Ford Maverick, który już nie jest suvem tylko pickupem i to takim małym, miejskim, mniejszym nawet od Forda Rangera. Ciężko nie zauważyć podobieństwa do nowego Forda Bronco.
Nasz egzemplarz to rocznik 2022 z przebiegiem niecałych 12 tys kilometrów który przybył z USA z uszkodzonym zawieszeniem i trochę poobijanym przodem. Urwane zawieszenie natchnęło nas do tego by go podnieść więc zakupiliśmy za wielką wodą zestaw do 2” liftu znanej firmy Rough Country oraz nowe, złote felgi na które założyliśmy świetne opony Falken Wildpeak AT3 aby auto mogło nabrać charakteru, którego mu brakowało na fabrycznych felgach i szosowych oponach
Pozostałe, niezbędne do odbudowy części zawieszenia oraz blacharskie kupiliśmy OEM FORD i sprowadziliśmy do kraju by przywrócić ten samochód do stanu sprzed kolizji.
Docieramy do momentu w którym trzeba zajrzeć pod maskę i teraz właściciele F150 oraz RAMów parskną śmiechem ponieważ w naszym pickupie jest 2 litrowy, znany i lubiany ( bądź nie ) Ecoboost.
Niestety, a może stety, wybraliśmy 2.0 Ecoboosta ponieważ alternatywą w tym modelu jest tylko 2.5 Hybryda z napędem na przednią oś, a to już lekka przesada by jeździć pickupem FWD.
Ecoboost ma 250KM i 375Nm a po programie może mieć nawet 300KM i 450Nm co jest w zupełności wystarczające w aucie ważącym 1700kg
Nasz egzemplarz jest w najwyższej wersji wyposażenia LARIAT Luxury Package i posiada:
- radar z adaptacyjnym tempomatem i ostrzeganiem o kolizji
- czujniki martwego pola
- utrzymanie pasa ruchu
- reflektory i tylne lampy LED
- podgrzewane fotele
- czujniki parkowania, kamera cofania
- Android Auto oraz Apple CarPlay
- indukcyjna ładowarka
Samochód zarejestrowany z aktualnym badaniem technicznym oraz ubezpieczeniem.