Witam. Na sprzedaż prywatny samochód Ford Mondeo mk4 z 2011 roku. W moich rękach od 2019 roku. Jest to oryginalna wersja Titanium S. Silnik 2.0tdci o mocy 163 koni. Samochód aktualnie stoi na kołach zimowych stalowych 16 cali a na zdjęciach widnieje na kołach letnich 18 cali. Opony zimowe są z 2016 roku natomiast letnie z 2023. Samochód był regularnie serwisowany. Olej wraz z filtrami zawsze wymieniany na początku roku. Z prac które sobie przypominam to:
2023: -wymiana tarcz i klocków najprzedniej osi BREMBO. Nic nie bije działa idealnie
-regeneracja tylnego zacisku hamulcowego
-wymiana płynu hamulcowego
-wymiana pompy vacum wraz z uszczelnieniami
2024:- kompletny rozrząd z pompą wody
-płyn chłodniczy
-klocki hamulcowe na tylnej osi
-łożysko mcphersona prawa strona
-montaż dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera (w celu przewożenia dziecka na przednim siedzeniu)
Pewnie jeszcze mi coś uciekło ale to nie zmienia faktu że samochód technicznie jest sprawny w 100%. W zapasie mam kompletne amortyzatory wraz ze sprężynami na przód nowe zapakowane kupione w 2024 roku. Silnik w tym roku już po wymianie oleju wraz z filtrami i po użyciu jak zawsze płukanki przed wymianą i nie wymaga żadnej inwestycji. Ja dla swojego zadowolenia planuje oczyścić kolektor dolotowy w okolicach wakacji. Skrzynia biegów automatyczny powershift. Nie najlepsze opinie ma to prawda. Olej wymiany przy 200k przebiegu czyli 65 tysięcy temu planuje wymianę przy przekroczeniu 280kkm. Skrzynia działa poprawnie w moim użytkowaniu zawsze traktuję ja łagodnie dopóki nie osiągnie odpowiednich temperatur. Z tą skrzynią miałem dwa psikusy. Raz wyskoczył błąd skrzyni i zupełnie nic się nie wydarzyło dalej innym razem wyskoczył błąd i nie działały biegi nieparzyste. Bo tej sytuacji wykonałem ponowną kalibracje sprzęgieł skrzyni która zakończyła się sukcesem i na tą chwilę nic się ze skrzynią nie dzieje. Zawieszenie w samochodzie jest w pełni sprawne nic nie stuka i nie wydobywają się jakieś niechciane dźwięki. Podłoga zdrowa bez oznak korozji. Karoseria różnisz nie posiada żadnych oznak korozji ale niestety kilka mankamentów jest typu pęknięcie zderzaka tylnego. Osobie zainteresowane wyślę zdjęcia szczegółowe mankamentów na karoserii. Wnętrze jest zadbane i czyste lecz po użyciu nie odpowiednich środków czyszczących na pewnej części kierownicy widać starcie skóry. Wyposażenie jest naprawdę dobre. Radio fabryczne dotykowe z nawigacją współgrająca z nagłośnieniem Ford Premium które bardzo dobrze oddaje dźwięki. Zegar z dużym wyświetlaczem pokazujące komputer pokładowy prędkość aktualny bieg itp. Oczywiście jak przystało na Ford w wersji TitS fotele pół skóry z alkantara obszyte czerwoną nicią. Elektrycznie podnoszony fotel kierowcy, klimatyzacja dwustrefowa w pełni sprawna. Tempomat, grzana szyba przednia, fabrycznie przyciemniane szyby wraz z roletkami, sterowanie z kierownicy itp…Ostatnio urwał mi się zaczep piłki bagażnika muszę gdzieś taki znaleźć i zamontuje. Nie wiem co napisać więcej więc poprostu udzielę informacji osobie zainteresowanej telefonicznie. Zapraszam do kontaktu.