Sprzedam Forda Mondeo MK4 w wersji po liftowej w bardzo dobrym stanie
.
.
Rok produkcji 2011
Pierwsza rejestracja marzec 2012
Silnik 2.0 TDCi
Moc 163 KM
Przebieg 318 000 km
.
.
Bogate wyposażenie:
- duże dotykowe radio z nawigacją oraz kamerą cofania
- czujniki parkowania przód + tył
- licznik Converse+ z wizualizacją świateł pojazdu oraz wieloma innymi odczytami
- podgrzewane fotele przednie oraz TYLNA KANAPA
- fotele sterowane elektrycznie
- tempomat
- limiter prędkości
- bluetooth
- elektryczna nagrzewnica (elektryczne wspomaganie nagrzewania przy niskich temperaturach)
- piękna customowa kierownica ze spłaszczonym dołem robiona na zamówienie (zamontowana przy przebiegu 310 000)
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, z wylotami na tylną kanapę w słupkach środkowych oraz podłokietniku
- tapicerka alcantara + skóra
- przyciemnione szyby tylne oraz szyba na klapie bagażnika
- podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby
- lampy automatyczne xenon (czujnik zmierzchu) ze spryskiwaczami
- automatyczne wycieraczki (czujnik deszczu)
- bezkluczykowy system Keyless (pełna obsługa auta z kluczykami w kieszeni
-wielofunkcyjna kierownica
-koła na felgach 17".
-nowiutkie opony wielosezonowe (produkcja 2024, założone miesiąc temu)
.
.
Samochód jeździ absolutnie bez zastrzeżeń. Silniki 2.0 TDCi montowane w tych samochodach to jednostki pochodzące z koncernu PSA (Peugeot, Citroen) znane jako 2.0 Hdi, a te uchodzą za bardzo bezawaryjne i wytrzymałe, o czym sam przekonuje się jeżdżąc tym samochodem codziennie. Chciałbym jednak przesiąść się w coś mniejszego, ponieważ erę wózka dziecięcego mamy już za sobą a i wyjazdy w góry już nie przytrafiają nam się tak często i jeżdżenie, bądź co bądź, wielkim autem zaczyna mnie męczyć.
.
.
Chciałbym napisać że wszystkie naprawy robię na bieżąco, ale w zasadzie przez 3 lata przytrafiła się tylko jedna, dzięki której w samochodzie wymieniony został wydech końcowy, a poprawione zostały mocowania na całej jego długości.
.
.
Przy 300 000 przebiegu wykonałem w aucie duży serwis:
- wymiana rozrządu wraz ze wszystkimi rolkami
- wymiana płynu chłodzącego
- wymiana wszystkich tarcz oraz klocków hamulcowych, wraz z płynem hamulcowym
- czyszczenie przepustnicy oraz dolotu powietrza
- wymiana świec żarowych
.
No i oczywiście taki banał jak pełny serwis olejowy co 10 000 km również jest robiony
.
Na ten moment auto nie potrzebuje żadnego wkładu finansowego (najbliższy to serwis olejowy za 3000 km)
.
Auto aktualnie jest "troszkę" bogatsze niż w momencie opuszczania fabryki gdyż spędziłem z nim sporo czasu, stąd możliwe niezgodności z danymi na stronach przy sprawdzaniu numeru VIN ;)
.
A samochodzie mógłbym opowiadać i opowiadać, ale bez sensu się rozpisywać. Oczywiście na karoserii samochodu znajdują się widoczne na zdjęciach ślady użytkowania, wszak samochód ma już 13 lat i 318 000 km przebiegu. Mimo to, wnętrze samochodu utrzymane jest w fantastycznej kondycji. Tapicerka tego auta jest jego bardzo mocną stroną.
.
.
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania pod numerem (w godzinach 7-15 proszę o zostawienie SMS, będę oddzwaniał. Poza tymi godzinami jestem raczej pod telefonem)
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.