Ford Monedo MK5 wersja Trend
- Nadwozie: kombi
- Skrzynia biegów: automat
- Przebieg: 151 tys. km
- Silnik: 2.0 tdci diesel EUR06 (bez AdBlue)
- Moc: 150KM
Samochód w pełni sprawny, serwisowany na bieżąco (co 10-12 tys.):
- serwis przy ok 98 tys. (przed zakupem z autoryzowanego salonu Ford):
filtry oleje, olej w skrzyni,
- przy ok. 120 tys. (23.12.2022) wymieniony alternator,
- przy ok. 122 tys. (30.01.2023) regenerowane wtryski,
- przy ok. 142 tys. (3.05.2024) wymieniony akumulator,
- przy ok. 146 tys. (29.05.2024) serwis olejowy z wymianą oleju w skrzyni,
- przy ok. 148 tys. (16.07.2024) serwis (czyszczenie) klimatyzacji, zbieżność.
Fv wymienionych części do wglądu.
Serwisy olejowe co 15 tyś km.
Co warto wiedzieć?
- Jestem 2-gim właścicielem, sprzedaję tylko dlatego, że potrzebuję ciut większe auto
na wyższym zawieszeniu i z napędem 4x4.
- Samochód zadbany, nigdy nie było w nim palone.
- Duże wygodne kombi z potężnym bagażnikiem i hakiem (tak informacyjnie jak ktoś
myśli o wożeniu rowerów - woziłem rowery na bagażniku rowerowym; bagażnik
rowerowy na 3 rowery spokojnie mieści się w bagażniku auta; bagażnik rowerowy nie
jest na sprzedaż :)
- Dynamiczny diesel, pali 6.2l w cyklu mieszanym.
- Dorzucam komplet opon zimowych.
- W zestawie: trzecia tablica rejestracyjna, dwa kluczyki, koło zapasowe,
- Samochód wzięty w leasing w lutym 2022 z przebiegiem około 98 tys.. Po
zakończeniu leasingu auta nie przerejetrowywałem jeszcze na siebie
- Możliwość sprawdzenia auta w dowolnym serwisie mechanicznym w Warszawie (na
koszt kupującego).
- Z użytecznych rzeczy na co dzień: Android auto / Apple car play, asystent parkowania, asystent
ruszania na wzniesieniach, tempomat, klimatronik, podgrzewane lusterka,
elektryczny hamulec postojowy, kierownica skórzana regulowana w 2-óch
płaszczyznach, system monitorowania ciśnienia w kołach
Zapraszam do kontaktu i oczywiście na jazdę testową.