Szanowni Państwo,
sprzedaję wspaniałe auto. Polecam osobie, która szuka niezawodnego, bezwypadkowego auta na lata.
Sprowadziłem go dla siebie po starannych poszukiwaniach ideału do 40 tysięcy PLN z Niemiec w lutym 2023 r. Planowałem auto na 10 lat i tak by z pewnością było, ale zmuszony jestem Mondka odsprzedać, ponieważ zmieniłem pracę i dostałem auto służbowe.
HISTORIA
W Niemczech Mondek był w rękach jednej rodziny. Garażowany i zadbany oraz stosunkowo mało używany (tylko 149 tys. km przebiegu do 2023 r., kiedy go kupiłem - są na ten przebieg liczne dokumenty). Pochodził też z korzystnego klimatycznie rejonu Niemiec i do tej pory podwozie jest w kapitalnym stanie, jedynie z drobnymi nalotami na zużywalnych elementach, a na karoserii zero rdzy.
W raporcie autoDNA wskazane były 2 szkody na pojeździe: lipiec 2014 oraz listopad 2015. Niemiecki właściciel potwierdził je. Były to drobne „otarcia” bez wpływu na stan techniczny samochodu. Sprawdziliśmy czujnikiem lakieru - auto było lakierowane w okolicy nad wlewem paliwa. Natomiast sąsiedni próg i wnętrze karoserii za drzwiami, jak i drzwi – idealne grubości lakieru, tak i na reszcie pojazdu. Były to drobne szkody, niemające wpływu na stan techniczny auta, a lakierowanie i naprawa kształtów – na najwyższym poziomie.
Ja przejechałem Mondkiem 25 tys. km, w tym jedna wycieczka nad Bałtyk i jedna do Chorwacji + sporo krótszych tras między miastami po Polsce. W żadnym przypadku, nigdy nie zawiódł.
Także bezawaryjnie, cudownie, niezawodnie… ale zupełnie niedawno dałem plamy jako kierowca (pierwszy raz od ok. 20 lat) i bardzo delikatnie, podkreślam lekko, uderzyłem w zbyt gwałtownie hamujące auto przede mną. Lekko puknąłem w hak i stąd drobna blizna na lewej części plastikowego zderzaka. Poza tą blizną nie ma żadnych innych konsekwencji tego zdarzenia. Obniżam za to cenę o 2000 PLN względem tej, którą powinienem żądać. Jak mówił fachowiec po wstępnych oględzinach, wystarczy odpowiednią zgrzewarką do plastiku uszkodzenie uformować i następnie pomalować (mogę to ewentualnie zrobić dopiero w połowie października). Są też tam obok tego uszkodzenia mikrootarcia lakieru, łatwe do usunięcia oraz pęknięta ramka grilla. Całość powinna zamknąć się w znacznie mniejszej kwocie.
STAN TECHNICZNY
Auto 100 % sprawne. Niezawodne. Świetnie się prowadzi. Przestrzenne, rodzinne, fajnie doświetlone wewnątrz i na zewnątrz po zaparkowaniu w nocy. Wszystkie systemy działają idealnie. Opony letnie z 2021 roku (Fulda) w całkiem dobrym stanie. Alufelgi bez uwag. Wszystkie szyby oryginalne, zero śladów poważnych uszkodzeń. Wnętrze w -BDB stanie: nic nie trzeszczy, drobne ślady normalnego użytkowania.
Przed oraz po sprowadzeniu zleciłem profesjonalne przeglądy, które wskazały na świetny stan auta. Na końcu Mondek trafił do bardzo dobrego mechanika, u którego naprawiam auta od kilkunastu lat. Zostały wymienione odpowiednie części eksploatacyjne, a co najważniejsze wymieniliśmy tarcze i klocki hamulcowe oraz kompletny rozrząd i pompę cieczy chłodzącej - mam fakturę za ten pierwszy serwis na kwotę 4691,55 PLN. Był wtedy też robiony od razu przegląd olejowy z odpowiednimi wymianami, a następnie rok później kolejny. I tyle. Przez całe te 25 tysięcy km w Polsce – zero najdrobniejszej awarii.
STAN ESTETYCZNY/ WIZUALNY
Co najmniej DOBRY na zewnątrz i -BDB wewnątrz, gdzie są niewielkie ślady normalnego użytkowania. W aucie nigdy nie były palone papierosy i nie ma śladów palenia. Nie unoszą się żadne nieprzyjemne zapachy. Jakość materiałów wnętrza zachwyca, widać, że to górna półka.
WYPOSAŻENIE
Wersja: Titanium. Wykończenie wnętrza: NEW YORK/ LUX / EBONY. Szczegóły w tabelce, ale kilka rzeczy chcę podkreślić:
- otwieranie/ zamykanie szyb z kluczyka
- czujniki parkowania przód i tył z odpowiednimi sygnałami dźwiękowymi – bezbłędne (po aktualizacji Ford Convers+ na ekranie będzie widoczny zakres działania czujników parkowania i położenie przeszkody, aczkolwiek dźwięki ostrzegawcze są wystarczające, inne dla przodu i tyłu)
- wielofunkcyjna kierownica – mnóstwo funkcji pod ręką i dostępnych bez odrywania oczu od kierunku jazdy
- tempomat (bardzo łatwy w obsłudze) – można przyspieszać i zwalniać przyciskami na kierownicy – kapitalne na bardzo długie trasy
- elektrycznie regulowane siedzenie kierowcy (góra-dół)
- nawigacja (choć mapa nieaktualna, to i tak pomocna, można zaktualizować)
- super działający zestaw głośnomówiący i łączenie Bluetooth ze smartfonem
- niezły dźwięk CD i radia – 8 głośników
- sportowe i podgrzewane fotele przednie z kilkustopniową regulacją temperatury
- podgrzewana przednia szyba i lusterka – w zimie rewelacja
- wspomaganie odpalania auta nawet w temperaturze poniżej -25 st. C
- ogrzewane dysze spryskiwaczy
- świetnie działająca klimatyzacja (dwustrefowa, automatyczna) – w zasadzie na automacie ustawiam tylko pożądaną temperaturę i są naprawdę super efekty
- przestronność, pakowność, bardzo dobre wyciszenie, wygoda i kapitalny silnik
- 70-litrowy zbiornik paliwa
- gniazdo USB i słuchawkowe (mały jack)
- fajne schowki
- oczywiście jest sporo poduszek powietrznych, ponadto można odblokować 163 KM i wiele innych atrakcji…
W KOMPLECIE
- dokumenty, niezbędne instrukcje, książeczki serwisowe
- 2 komplety kluczyków
- nieużywane koło zapasowe oraz zestaw do jego wymiany, czyli podnośnik i klucz
- uchwyt holowniczy (można go wkręcić w klucz, przedłużając klucz wygodnie)
- gaśnica
- trójkąt ostrzegawczy
- opisane koła letnie oraz komplet kół zimowych: oryg. felgi stalowe w stanie technicznym BDB + niemal nowe opony Dębica Frigo HP2 (bardzo dobrej jakości, w BDB stanie) po 1 sezonie, które kupiłem rok temu za ok. 1300 PLN.
TESTY i ODBIÓR
Autko można sprawdzić u mnie w Błoniu k. Tarnowa. Mogę ewentualnie gdzieś podjechać. Udostępniam wszelkie dokumenty, też te związane ze sprowadzeniem z Niemiec. Auto w pełni transparentne, zadbane, w BDB stanie technicznym i DB wizualnym. Bez wad technicznych, bezwypadkowe, niezawodne. Użytkuję go z wielką satysfakcją od początku zakupu.
Serdecznie polecam.
Nr tel. podam w wiadomości.