Zadbane, bezwypadkowe Mondeo MK5 2015, faktura VAT, licznik 211 500, grafit metalic
Z najważniejszych informacji:
• diesel 2l, dwusprzęgłowa skrzynia automat
• reflektory full LED, automatyczne światła drogowe i mijania
• ściągany hak holowniczy (nigdy nie ciągnął przyczepy, hak używany do platformy rowerowej).
• pierwszy właściciel
• elektryczny i podgrzewany fotel z przodu z pamięcią ustawień
• Sync3 (Apple CarPlay, Android Auto) z dodanym modułem CarLink (bezprzewodowy)
• moc podniesiona do 180KM
• dodane zdalne uruchamianie silnika, na zimę jak znalazł! (2 nowe piloty warte 1000 zł sztuka)
• podgrzewana przednia szyba
• podgrzewane przednie fotele
• elektryczna klapa tylna otwierana z pilota
• klimatyzacja dwustrefowa automatyczna
• mogę wystawić pełną fakturę VAT
Samochód mocno doinwestowany, wykonane ostatnio prace serwisowe i licznik (na wszystko są faktury do wglądu):
• regeneracja pompy wtryskowej przy liczniku 208 500
• nowy akumulator przy 208 500
• klocki przód około 205 000
• wymieniona listwa przekładni kierowniczej przy 201 500
• klocki tył i wszystkie tarcze około 190 000
• regeneracja sprzęgieł (skrzynia dwusprzęgłowa) przy 196 600
• rozrząd przy około 190 000
• regeneracja wtrysków przy około 100 000
• kierownica obszyta na nowo skórą eko.
• gałka dźwigni biegów wymieniona.
Ponieważ przez te lata pojawiło się trochę odprysków lakieru od kamieni, odnowiłem lakier na przednim zderzaku, masce i dachu.
Mam zdjęcia i filmik sprzed lakierowania, tu nie było żadnej kolizji.
Kamień też uszkodził kilka lat temu przednią szybę, jest wymieniona (ogrzewana)
Pozostałe informacje:
Wnętrze profesjonalnie wyprane razem z podsufitką, pozostały lakier i felgi wypolerowane, brać póki czysty. Silnik nie myty.
Pali ok 7l średnio. Bardzo cichy. W trasie potrafi zejść do 5 przy sensownej jeździe.
Oleju nie bierze ponad miarę, spaliny czyste.
Świeżo zrobiony przegląd.
Ślady eksploatacji jak na przebieg uważam za minimalne. Używany był głównie poza miastem dla jednej osoby, w środku nie było palone :)
Opony są letnie i zimowe. Dywaniki gumowe, koło dojazdowe.
Hak jest zdejmowalny (Westfalia), ale nie zdejmowałem go kilka lat więc zamek do haka jest do odblokowania bo kluczyka nie mogę przekręcić (mam oba)
Żeby było się do czego jeszcze przyczepić, ma delikatne obtarcie na tylnym zderzaku z boku, ale szkoda mi już było malować kolejny element, tego prawie się nie widzi, jest na zdjęciu.
Samochód mocno doinwestowany, żadnych ukrytych wad, negocjacje możliwe.
Samochód do obejrzenia w Tychach, ewentualnie mogę podjechać na terenie Górnego Śląska.