Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (modyfikowany)
Samochód bezwypadkowy, bezkolizyjny, cały w oryginalnym lakierze, fabryczne szyby. Drugi właściciel. Pewny, sprawdzony w forscanie przebieg.
Modyfikacje:
- Fabrycznie nowe, poliftowe lampy Ford Dynamic Led + moduł HCM (skrętne ledy, samopoziomujące, lepiej świecą od przedliftów, wyprodukowane 2020 r., zamontowane 02.2024)
- poliftowe czujniki BLIS + CTA z dedykowanymi wkładami lusterek (również poprawione względem przedliftowych, bezbłędnie wykrywają pojazdy w martwym polu)
- SYNC 3 + canbox (wyświetla parametry samochodu np. stopień zapełnienia filtra DPF, temperaturę oleju itp., sygnalizuje moment wypalania DPF) + Carlinkit (bezprzewodowy Android Auto/Apple Carplay)
- Fotele czarne skórzane od wersji VIGNALE, regulowane elektrycznie, podgrzewane, wentylowane, z masażem, z pamięcią ustawień, wymienione również boczki drzwi (skórzane), możliwość osobnej regulacji każdego segmentu fotela
- Lampki LED lusterek i podświetlenia tablicy
- Mapa silnika na 180 KM 400 Nm
Najważniejsze z wyposażenia:
- dostęp bezkluczykowy (keyless)
- kamera cofania
- podgrzewana kierownica
- czujniki parkowania przód, tył + asystent parkowania
- podgrzewana przednia szyba
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- wirtualne zegary
- nagłośnienie SONY 12 głośników
- przyciemniane tylne szyby
- nawigacja fabryczna, zaktualizowane mapy
- oświetlenie ambient
- koło dojazdowe
W komplecie:
- 2 komplety alufeg 17', AUTEC SKANDIC czarny mat, opony letnie Continental ContiSportContact 5 2020 r., oryginalne felgi Ford do wersji Titanium, opony zimowe Pirelli Sottozero 2015 r., w obu kompletach czujniki TPMS, do tego aktywator do czujników (letnie na dobrych kilka lat, zimowe na 2 sezony)
- Wideorejestrator 70 mai a500s (przód i tył)
- 2 komplety dywaników, oryginalne materiałowe i pro-line gumowe + mata i siatka do bagażnika
- nowe wycieraczki Ford Motorcraft
- zestaw oryginalnych filtrów (2x filtr oleju, 2x filtr kabinowy, filtr powietrza, filtr paliwa)
- olej RAVENOL 0w30 6 L
- korek i uszczelka miski olejowej Ford
- silikonowe pokrowce na kluczyki
- Kabel ELS27 FORScan V2.3.8 skaner OBD2 PIC24HJ128GP
- ELM 327 V1.5 PIC18F25K80 (bluetooth)
Historia serwisowa:
03.2017 Serwis ASO (27467 km) wymiana oleju, filtra oleju, filtra kabinowego
09.2018 Serwis ASO (54525 km) wymiana oleju, filtrów: oleju, paliwa, powietrza, kabinowego
07.2020 Serwis (80038 km) wymiana oleju, filtrów: oleju, powietrza, kabinowego
10.2021 Serwis (91615 km) wymiana wszystkich filtrów, oleju silnikowego, oleju w skrzyni biegów, klocków hamulcowych tył)
01.2023 Serwis (99725 km) wymiana oleju, filtrów: oleju, kabinowego, wymiana płynu hamulcowego, wymiana płynu chłodniczego z płukaniem układu płukanką liqui moly, uszczelnienie odmy olejowej (wymiana cybantów na opaski ślimakowe)
04.2023 Serwis klimatyzacji - uzupełnienie czynnika, wymiana oleju, odgrzybianie klimatyzacji metodą ultradźwiękową
02.2024 Serwis (109767 km) wymiana oleju z płukanką, wymiana filtrów: oleju, powietrza, kabinowego, paliwa
06.2024 Akcja serwisowa wymiana poduszki powietrznej i przewodów hamulcowych
12.2023 nowy akumulator VARTA AGM (prod. sierpień 2023)
Przegląd i OC ważne do lipca 2025 roku.
Auto skrupulatnie serwisowane, każdy serwis mam udokumentowany, do wglądu (paragony, faktury, wpisy w książce). Stosowane co kilka tysięcy dodatki do paliwa liqui moly do czyszczenia wtrysków i układu common rail. Hamulce i zawieszenie w dobrym stanie. Silnik sprawny, niemyty, bez wycieków.
Warty podkreślenia jest również mój sposób użytkowania tj. brak jazdy typu eco na niskich obrotach, spokojna jazda na zimnym silniku oraz każdorazowe studzenie turbiny po zakończeniu jazdy.
Samochód posiada normalne ślady użytkowania, odpryski lakiernicze na masce i przednim zderzaku, drobne ryski na drzwiach. Na kierownicy łuszczy się fabryczna skóra (wada fabryczna w przedlifcie), nie zdążyłem jeszcze obszyć. Felgi zimowe po zużyciu opon do odświeżenia (mankamenty wizualne).
Dlaczego warto?
- trwalszy silnik 2.0 TDCi (nie ecoblue), brak konieczności dolewania adblue
- nowe poliftowe lampy LED (lepiej świecą i prawdopodobnie wystarczą na resztę życia samochodu czego nie można powiedzieć o takich które mają już jakiś przebieg, zwykle wypalają się najpierw paski ledowe do jazdy dziennej)
- niski, udokumentowany przebieg
- bogate wyposażenie
- regularny serwis, skrócony interwał wymiany oleju
- skrzynia manualna, dla kogoś kto ceni sobie spokój od kilkutysięcznej naprawy powershifta
- brak konieczności dołożenia "wkładu startowego"
Możliwość weryfikacji na dowolnej stacji diagnostycznej.
Ogłoszenie od osoby prywatnej. Jeśli nie odbieram telefonu, proszę o SMS, oddzwonię.