Oferta samochodu, który został kupiony dla siebie na niedzielne wycieczki. Auto w wyjątkowym kolorze Deep Impact Blue, który widział tak mało drogi że nie sposób znaleźć na nim jakiekolwiek ryski. Rzadkie, piękne felgi 20 cali. Dodatkowo zamontowane zostałe boczne wloty powietrza oraz quarter windows louvers - nakładki na boczne szybki. Dodatkowo akcesoryjny spoiler tylny, który nie jest dostępny nigdzie w Polsce. Lekko udekorowaliśmy również wnętrze, dodając dywaniki firmy Husky oraz nakładki na wyloty powietrza, również niedostępne w Polsce. Sterownik świateł w kabinie przełożony na europejski. Przednia tablica bardzo estetycznie zamontowana do osłony silnika od dołu, przez co nie zasłania bryły samochodu. Szyby boczne przyciemnione folią.
Auto po programie silnika oraz skrzyni biegów w HD-Customs w Opolu, dodano dolot (wlot zimnego powietrza), tam również przerobiono światłą na europejskie. Auto teraz ma około 470 koni mechanicznych, aż nadto żeby zawijać asfalt, szczerząc się w lusterku wstecznym do samego siebie.
Auto jest regularnie serwisowane w warsztacie Car Force One w Piastowie, kto zna wie że to najlepszy Warsztat od mustangów w Wwie. W tym właśnie miejscu założyliśmy również akcesoryjny aktywny wydech, tzw. cut-out'y. Dzięki otwieranym na pilot klapom wydechu mamy do wyboru fabryczny mruczący wydech idealny na trasy, bądź absurdalnie głośnego potwora który uruchamia alarmy i powoduje że szyby drżą w kamienicach. Nie wyolbrzymiam, zapraszam na żywo, zabawa lepsza niż w filmach Szybcy i Wściekli :) auto jest bardzo szybkie, klei się drogi, hamuje aż żołądek pasy ściskają jak trzeba i niesamowicie przyciąga zazdrosne spojrzenia i wyglądem i rykiem ;)
Auto było bardzo mało jeżdżone, przebieg jest autentyczny, auto pachnie nowością. Zgadzam się na dowolną weryfikację w autoryzowanych serwisach Forda. Nowy właściciel ma szansę kupić niemalże nowy, doinwestowany samochód w świetnej cenie jak na ilość dodatków i stan auta.
Auto sprowadzone z Californi w 2016 roku, w Polsce jesteśmy 1 właścicielem od tej pory. Naprawiany był przód (zderzak maska i błotnik) na częściach z ASO, kolumna koła nieruszona.