Z wielkim smutkiem muszę wystawić na sprzedaż mojego Forda Mustanga 5gen z silnikiem 3.7 V6 i manualna skrzynia biegów z 2013 roku.
Auto posiada następujące modyfikacje:
- zawieszenie gwintowane z regulacją twardości i wysokości BC Racing,
- sportowy zestaw stabilizatorów z przodu i z tyłu,
- nowe tarcze nacinane i wentylowane z przodu i z tyłu,
- nowe klocki hamulcowe EBC Red z przodu i z tyłu,
- wtryskiwacze Deutschwerk 42lb,
- dolot z filtrem stożkowym JLT,
- świece zapłonowe NGK Iridium Laser i cewki zapłonowe NGK,
- kolektory wydechowe long pipe BBK wraz ze sportowymi katalizatorami i X-pipe,
- końcowe tłumiki poprzedzone klapkami (kiedy ma być głośno jest na prawdę głośno :), natomiast podczas trasy jest cichutko),
- felgi 19 cali z oponami semi-slick Federal,
- nowy kpl. sprzęgła,
- short throw shifter Berton
- zmodyfikowany jeszcze w USA dyferencjał oraz wymienione oleje (w skrzyni, dyfrze i silniku),
- wysokotemperaturowy płyn hamulcowy,
- elektroniczny "line-lock" przednich hamulców.
We wnętrzu dołożone radio android (oryginalne mam i dorzucam),
Ze standardowego wyposażenia mamy:
- tempomat,
- klimatyzację,
- elektryczne szyby,
- elektryczne lusterka,
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy,
- "skórzana" tapicerka w kolorze brązowym,
- przednie światła xenonowe
- tylne światła LED z sekwencyjnymi kierunkowskazami.
Przebieg 220 000 km.
Większość modyfikacji przeprowadzono w USA. Auto budowane było najprawdopodobniej pod kompresor.
Oczywiście auto nie jest bez wad, które wynikają w głównej mierze z obniżonego zawieszenia i wcześniejszego lakierowania w USA. Wnętrze jest kompletne, ale znajdą się jakieś brakujące czy pęknięte plastiki w bagażniku, ryski czy odpryski oraz nieco wyblaknięta tapicerka podłogi.
Auto nie jest idealne, aby zrobić z niego SHOWCAR potrzeba jeszcze trochę pracy, ale stanowi bardzo dobrą bazę na wejście w świat sportowych (torowych) przygód.