Karoseria/Lakierowanie:
Pojazd jest całkowicie rozebrany i odlakierowany. Wykonane są prace blacharskie (częściowa wymiana, cynowanie), wszystkie krawędzie wyłączników są zamknięte.
Wnętrze:
Nowe wnętrze z pojemnikiem z kontrastowym szwem i wyszywanym napisem „Shelby”.
Silnik/Skrzynia biegów:
Silnik V8 Ford Big Block Stroker o pojemności 445 cui (7,2 l) i mocy 500 KM, tłoki kute z aluminium, gaznik Holley 600cfm, stalowy kolektor wydechowy Sanderson, 2,5-calowy układ wydechowy ze stali z bocznym wylotem spalin.
Zawieszenie/Hamulce:
Regulowane gwintowane zawieszenie Total Control Coilover, możliwe na indywidualnym ustawieniu wysokości i twardości, gdy są dostępne, jak i stosowane osi.
Cena zawiera koszt importu
Samochód zabytkowy jest zwolniony z opłaty cła i akcyzy
Do samochodu należy doliczyć koszt VAT 8%