Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 1
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 2
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 3
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 4
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 5
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 6
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 7
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 8
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 9
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 10
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 11
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 12
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 13
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 14
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 15
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 16
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 17
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 18
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 19
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 20
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 21
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 22
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 23
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 24
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 25
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 26
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 27
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 28
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 29
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 30

1 / 31

Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 1
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 2
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 3
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 4
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 5
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 6
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 7
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 8
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 9
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 10
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 11
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 12
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 13
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 14
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 15
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 16
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 17
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 18
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 19
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 20
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 21
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 22
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 23
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 24
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 25
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 26
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 27
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 28
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 29
Ford Mustang 3.7 V6 Premium - 30

Najważniejsze

Przebieg

89 100 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

3 731 cm3

Moc

305 KM

Opis

Historia auta:
- wyprodukowane pod sam koniec 2012r. (stąd data w dowodzie, wydaje mi się, że dokopałem się do info podczas zakupu, że wyjeżdżał z fabryki w listopadzie / grudniu 2012);

- modelowo polift premium 2013;
- auto niedługo po zakupie w USA zostało uderzone w prawy tylny bok, wgniota wielkości pięści, elementy blacharskie nie były wymieniane;
- w tym samym czasie pierwszy polski właściciel wybrał się osobiście do USA poszukać sobie takiego auta i ściągnął je osobiście, naprawił, jeździł przez 6 lat;
- kolejny właściciel jeździł tym autem przez kolejne 6 lat, na ile zdążyłem go poznać bardzo pedantyczna i dokładna osoba, otrzymałem od niego segregator faktur i rachunków za niemal każdy serwis auta przez te 6 lat;

- ja kupiłem auto w maju 2024, przejechałem nim około 7500km (daily dookoła komina, wycieczka na Mazury, do Czech, w Bieszczady, etc.);

- przy zakupie zleciłem oględziny rzeczoznawcy, weryfikacja mechaniczna + komputer + jazda próbna - nie wyszło absolutnie nic. Klocki i tarcze wystarczą na długo, wał w porządku, zero korozji pod autem, komputer nie pokazał błędow. Dokumentacja do wglądu i przekazania nowemu kupującemu;
- z rzeczy serwisowych zmieniłem olej 500km temu;

- dołożyłem dolot, rozpórkę, radio Dynavin, przełącznik świateł,


Powód sprzedaży:
Auto jeździ jak powinno, zachowuje się poprawnie, jest bardzo dobrze utrzymane, wyposażone bardzo dobrze i świetnie oddaje czym jest amerykańska motoryzacja i myśl techniczna. Z tym ostatnim jest mi nie po drodze :), zamierzam przesiąść się na "europejskiego" Mustanga po 2015/16r.

Silnik:
V6
dolot JLT + program w HD Customs


Skrzynia biegów:
automat, program skrzyni w HD Customs

Wersja:
2013 Premium (+ dodatki z wersji California Special)


Przebieg:
89100 km (i bardzo powoli, ale regularnie rośnie)

Kolor:
oryginalny Grabber Blue


Dodatki na zewnątrz auta:
- grill California Special;

- dokładka przedniego zderzaka;

- dokładki pod progami auta;

- oklejona w pasy maska;

- oklejony na czarno dach;

- oklejone na czarno lusterka;

- delikatnie oklejone przednie boczne szyby);

- delikatnie oklejone przednie światla;

- oryginalna tylna lotka oklejona na czarno;

- czarne felgi;

- akcesoryjna antena radia;

- obrysówki;

- białe ledowe oświetlenie tablicy rejestracyjnej

- kamera cofania w zagłębieniu przy tablicy rejestracyjnej;

Dodatki pod autem:

- drążek Panharda;


Dodatki pod maską:

- filtr stożkowy (dolot) JLT;

- program pod dolot i skrzyni biegów (HD Customs);

- rozpórka z logotypem Mustang;

- spryskiwacze przednich reflektorów;


Dodatki w środku:
- dedykowane do tego modelu radio Dynavin (regularnie wgrywam też najnowszy soft, ostatnia aktualizacja sprzed miesiąca);

- wersja radia z dodatkowym ekranem zamontowanym pod lewym przednim słupkiem (pokazuje w trakcie jazdy prędkość w km/h, po zatrzymaniu data i godzina, korzystając z wbudowanej nawigacji Dynavin pokazuje strzałkami gdzie skręcić);

- kamera cofania;

- przełącznik świateł współpracujący z czujnikiem zmierzchu (ale bez opcji autouruchamiania świateł po włączeniu auta);


Dodatki do auta:
- opony zimowe na czarnych felgach z logotypem Mustanga;

- "dystans" przepustnicy (???) (po angielsku throttle body spacer) - kupiłem, zamontowałem, różnicy w jeździe nie poczułem wielkiej, zmienił się dźwięk silnika (doszedł świst, który jedni określali jako fajny sportowy, a ja jako zepsuty pasek w Lanosie - co kto lubi :) );

- dokładki na lusterka (dostalem, nie montowałem);

- stare oryginalne radio SYNC;

Wyposażenie:
- wszystko co było w autach 2013-2014 w wersjach Premium;

- skórzane siedzenia;

- MyColor;

- nagłośnienie Premium;

- system SYNC (radio dam do bagażnika, zmieniłem je na Dynavin);

- 17" felgi grafitowe (przemalowane na czarno, są na nich zimówki)

- spoiler na klape (oklejony na czarno);

- elektrycznie sterowane siedzenie kierowcy;

- czarna podsufitka;

- Apple CarPlay / Android Auto (nie korzystam z tradycyjnego radia, więc nie montowałem anteny DAB (którą Dynavin sugeruje aby przykleić na przedniej szybie);

Skąd taka cena :) :

- niski przebieg;

- bardzo dobry stan samochodu potwierdzony fakturami i rachunkami z wielu lat;

- dokumentacja fotograficzna i video uszkodzonego auta z USA, samo uszkodzenie było minimalne;

- świeża opinia rzeczoznawcy (700zł);

- dolot 2300zł;

- Dynavin + kamera cofania 3500zł;

- program skrzyni biegów i zmiana parametrów silnika pod dolot 2300zł;

- felgi z zimówkami (wartość min. 2500zł);

- dokładka zderzaka i progów (700zł + 700zł);

- grill California Special (oryginał, ponad 2000zł);

- oklejona maska, drzwi, szyby, lusterka, dach, lotka, światła (ceny nie znam, ale za kilkaset złotych tego się nie zrobi :) )



Co można poprawić:

- przednia lewa obrysówka mryga lekko, można je obie zmienić za około 200-300zł;

- tylne lewe światło można przesłać do HD Customs na poprawę lutowania jednego paska (co jakiś czas przerywa jeden pasek kierunkowskaza, mrygają wtedy dwa a nie trzy. Podczas robienia programu Paweł z HD Customs obejrzał już te światło i podobno szybka akcja u nich na miejscu żeby to poprawić. Dodał też, że to jedno z pierwszych 3 świateł jakie przerobił w tych Mustangach :) );

- prawe lusterko nie reaguje na przycisk zmiany położenia;

- do spolerowania mini zadrapanie na przednim zderzaku (tak już kupiłem);

- do poprawienia lakier w miejscu gdzie auto było uderzone 12 lat temu w USA (tylny prawy bok);
- drzwi kierowcy na krawędzi mają lekkie zarysowanie lakieru (0,5cm);


Rzeczy związane z lakierem to rzeczy o których trzeba wiedzieć przyglądając się autu z 1-2m aby je szybko zauważyć, więc coś dla pedanta a nie obowiązek dla nowego właściciela.

 

19 grudnia 2024 15:37

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Mustang

Wersja

3.7 V6 Premium

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2013

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

60675

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Józefów, Kolonia Błotna

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store