1 / 41
23 czerwca 2024 11:07
ID: 6122923913
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
FordModel pojazdu
MustangRok produkcji
1968
Przebieg
90 000 km
Pojemność skokowa
4 700 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
200 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaTyp nadwozia
CoupeLiczba drzwi
2
Kolor
ZielonyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Opis
Dzień dobry,
Na sprzedaż rozpoczęty projekt obudowy Forda Mustang Coupe z 1968 roku.
Auto kompletne, w bardzo dobrym stanie oryginalne wnętrze - należy je jedynie odświeżyć, z istotnych braków potrzebna nowa podsufitka.
Silnik w trakcie remontu, rozebrany do zera i składany na nowo - w ramach wydania będzie gotowy do montażu.
Zawieszenie wypiaskowane, przygotowane do złożenia - trzeba dokupić trochę części - wszystko jest kompletne.
Karoseria została całościowo rozebrana, wypiaskowana i odbudowana.
Mamy również komplet części które nadawały się do dalszego wykorzystania.
Trzeba dokupić całą biżuterię - chromy itd, przygotować idealnie pod te elementy nadwozie, wyszpachlować i polakierować wg własnego uznania lub zostawić oryginalną butelkową zieleń.
Auto jest w warsztacie pod Gorzowem Wielkopolskim, jest możliwość dokończenia całego projektu w tym samym miejscu - aż do kompletnego złożenia i uruchomienia auta jeszcze przed końcem roku.
Jestem zmuszony odstąpić ten projekt ze względu na kumulację innych projektów biznesowych, cena w ogłoszeniu to suma wszystkich moich kosztów - przy aucie przepracowano już ponad 400 godzin, do zakończenia projektu zostało około 400-500 godzin pracy.
Poniżej dokładny opis prac wykonanych przez warsztat do tej pory:
W pierwszym etapie całe auto zostało delikatnie rozebrane, tak aby nie uszkodzić żadnych elementów i pozostawić je do ewentualnego ponownego montażu. Wszystkie części zostały zabezpieczone, opisane i posortowane.
W nastepnym etapie zostały wycięte tylne poszycia błotników które nie nadawały się do odratowania. Zabieg ten pozwolił w następej czynności jakim było piaskowanie, do dokładniejszego oczyszczenia wszelkiej rdzy jaka ukrywała się pod tymi poszyciami.
Bezpośrednio po piaskowaniu karoseria jak i reszta elementów które nadawały się do ponownego montażu zostały pokryte podkładem epoksydowym z Linii Novol For Classic Cars.
Następnie wymienione zostały podłużnice przednie oraz tylne wraz z torque boxami, cała podłoga w jednym kawałku + górna część podłogi prawa i lewa (dół ściany grodziowej).
Wspawana została podłoga bagażnika prawa, lewa oraz tylna belka. Tylne nadkola wewnętrzne zostały częściowo wymienione. Skorodowane elementy zostały wycięte i zastąpione nowymi elementami. Poszycia błotników tylnych zostały wspawane oraz dorobione tylne "trojkaty" między błotnikiem a tylną belką bagażnika.
Zabieg ten pozwolił na idealne spasowanie pasa tylnego.
Szczeliny między pasem a poszyciem błotnika są równe po obu stronach. Doły drzwi zostały otworzone, zardzewiałe elementy zostały wycięte i zastąpione nową blachą. Przednie nowe błotniki zostały spasowane względem progów i drzwi.
Szczeliny są równe na całej długości po obu stronach. Okulary przednich lamp również zostały spasowane względem nowych błotników, tak samo dolny pas przedni.
Po wykonaniu prac blacharskich samochód został cały zmatowany i ponownie pokryty w całości tym samym co poprzednio podkładem epoksydowym.
Informacje o sprzedającym
Marcin
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie