Gaźnik: 4-gardzielowy Edelbrock 1406 z automatycznym ssaniem.
Zapłon: elektroniczny.
Skrzynia: automatyczna C4.
Most: największy i najmocniejszy most Forda 9 cali, dodatkowo o niższym przełożeniu.
Koła: tył – 275/60R15; przód – 215/70R15; felgi: American Racing.
Manualny korektor siły hamowania – możliwość odłączenia hamowania tylnej osi.
Układ wydechowy: w układzie X-pipe z rur 2,5 cala, z tłumikami Rattler firmy Thrush Exhaust – brzmi obłędnie.
Układ kierowniczy: ze wspomaganiem; kierownica z nabą – Momo Prototipo.
Lakier: Viola 39G z palety Porsche (zależnie od aury: od niemal czarnego, przez ciemną śliwę po mieniący w słońcu fioletową perłą).
Radio: USA-740 Custom Autosound (najwyższy model z serii współcześnie dedykowanej do tego modelu, z bluetooth, zestawem głośnomówiącym i wyjściem USB + oryginalny panel). Dedykowany centralny głośnik w oryginalnym miejscu na głośnik w desce na podszybiu.
Zarejestrowany jako pojazd zabytkowy. Wieczyste badanie techniczne. Oczywiście aktualne OC.
Auto zakupione przeze mnie w USA od wieloletniego właściciela i sprowadzone w 2019. Czteroletnia renowacja obejmująca remont blacharski, lakierniczy, skrzyni biegów, konserwacje, wygłuszenia; nowa kompletna instalacja elektryczna, zawieszenie, układ paliwowy, układ hamulcowy, tapicerka, wykładziny, podsufitka, uszczelki nadwozia, kierownica z nabą, układ wydechowy i wiele, wiele innych. Wszystkie oleje, płyny, filtry, paski, pompy itd. nowe. Silnik po weryfikacji (bdb kondycja, nowe panewki), most po weryfikacji (złożony z głową w USA – niespotykanie cichy i przez niskie przełożenie dodający frajdy na drodze; w bdb kondycji). Mustang szykowany był dla siebie, a nie pod kątem sprzedaży.
Auto mocne, surowe, pięknie brzmiące, robi niesamowite wrażenie gdziekolwiek się pojawia. Samochód w odsłonie, która sprawia wrażenie najprawdziwszego muscle car (a nie pony car).
Całość tak skonfigurowana, by bez problemów znieść dużo wyższą moc. Silnik 351Windsor to motor numer jeden jak chodzi o możliwości tuningu mechanicznego. Samochód już na obecnym etapie przygotowania daje niesamowita frajdę na drodze, ale może też być świetna bazą do dalszych prac z mocą.
Mustang gotowy do drogi. W miesiącach wakacyjnych auto zrobiło 3000 km (w tym trasę 700 km w różnych warunkach drogowych bez jakiegokolwiek kaprysu – autostrada / droga ekspresowa, kręte drogi Kaszub i Borów Tucholskich, 1,5-godzinny korek w upale). Nie jest to egzemplarz tylko do podziwiania – samochód jest po wszelkich regulacjach i nadaje się do regularnej jazdy.
Mnóstwo zdjęć z prowadzonych prac, video z dźwiękiem auta etc. – dla rzeczywiście zainteresowanych.
Auto do obejrzenia pod Poznaniem. Zapraszam do oględzin osoby poważnie zainteresowane zakupem. Niestety z uwagi na ograniczony czas nie mogę pozwolić sobie na organizowanie przejażdżek dla osób wyłącznie „ciekawskich”. Dla osób z gotówką/środkami na koncie oczywiście jazda próbna dostępna i wskazana ( tak długo jak pozwolą na to warunki pogodowe).
Kilka ostatnich zdjęć wykonanych podczas wrześniowego Retro Motor Show w Poznaniu, gdzie auto było prezentowane.
Cena 165000 PLN. Cena za jaką oferowane jest auto nie wystarczy na samo przeprowadzenie podobnej renowacji.
Najchętniej sprzedaż, ewentualnie zamienię na pojazd w niższej cenie. Zamiana tylko na coś ciekawego.
Informacja dla osób czytających ogłoszenie na OLX - w ogłoszeniu na Otomoto jest dostępnych 40 zdjęć.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.