Cześć :)
Na sprzedaż mam Forda mustanga w wersji coupe z 1965r. z silnikiem inline 6.
Auto zostało kupione przeze mnie jako projekt we wrześniu 2022 w Rockford, IL i dojechałem nim na kołach do domu w Chicago, IL, więc jest jak najbardziej kompletne i było na chodzie. Zarejestrowane było na mnie na amerykańskich blachach, do Polski zjechało w grudniu 2022.
Dosyć długo szukałem sztuki idealnej do renowacji, która nie jest złomem, jest kompletna i z jak najmniejszą ilością rdzy.
Auto aktualnie jest rozebrane i gotowe do remontu przez nowego właściciela. Sprzedaję, bo po śćiągnięciu go do Polski i po rozpoczęciu remontu zdecydowałem się na przeprowadzkę do stanów i przez najbliższe kilka lat nie będę miał okazji się nim zająć. Auto zacząłem rozbierać sam, wszystkie części, śrubki są popakowane i opisane co jest gdzie i od czego. Jest kompletne w 99.9%, wszystkie śrubki, listwy, zaślepki, wszystko jest. Brakuje tylnej zaślepki pleców fotelu kierowcy i nie było deski podszybia tylnego, ale to jest ostateczna kosmetyka :) Auto posiada naprawdę mało rdzy. Prawie cały przód pojazdu, maska, grill, drzwi, maskownice lamp przód, tył, zderzaki przód/tył są bez widocznych oznak rdzy, jedynie farba zeszła w wielu miejscach. Błotniki przód są do wymiany. Największe ogniska rdzy są z tyłu pojazdu pod spodem, podłoga bagażnika, nadkola i błotniki ( oddaje te elementy całkiem nowe wraz z autem :) ) Końcówki podłużnicy tam gdzie są dokręcane resory również są zjedzone przez rudą, więc na pewno są do zrobienia. Poprzedni właściciel wspawał jeszcze w USA nową podłogę. Do auta mam sporo całkiem nowych części, trochę blacharskich (błotniki tył, nadkola tył, podłoga bagażnika), zestaw wszystkich uszczelek w aucie(uszczelki drzwi,okien, szyb, maski, bagażnika) zaślepki, cały zestaw drążków kierowniczych, zestaw gum zawieszenia.
Co mam dokładnie :
- Listwa progowa wewnętrzna
- Emblemat listwy progowej
- Kołyska sprężyny przód
- Izolator sprężyny przedniego zawieszenia
- 65-66 RH&LH Rear splash shield
- 16 Feet black windlance
- 2 Chrome arm rest
- 2 Sunvisors
- 2 Red seatbelt
- Black headliner
- 1965-1966 TOP VENT WINDOW SEALS
- Quarter post seals - Pair
- PR door post seals w/hardware
- CP/CV Beltline 8pc weatherstrip
- Vent division bar w/s w/ rivets x2
- Pair door weatherstrip
- Hood to cowl seal w/mounting clips
- Coupe quater window weatherstrip 2 sides
- Pair coupe roofrail weatherstrip
- Coupe trunk weatherstrip
- Vent window weatherstrip pair
- Windshield weatherstrip
- CP/FB Roofrail foam roll
- Pair door run weatherstrip
- Front splash shield x2
- Rubber body plug kit (32)
- Coupe rear window weatherstrip
- CP Black TMI headliner
- Exterior door handle pads
- Window molding clips (12)
- Heater plenum
- Defroster ducts & clips
- Defroster hoses
- Heater seal kit w/o air conditioning
- 7.25" Carrier gasket
- Rubber shackle kit x2
- Steering column seal inside at floor
- 6 Cyl. center steering link
- 170/200 Engine Gasket kit
- Polygraphite strut rod bushings
- Ford Mustang 6 Cylinder w/ Manual Steering Front End Suspension Rebuild Kit with Idler
Arm
- Holley 1940 Carburetor Rebuild Kit
- Carburetor Pump Stem Seal G272 - Carter & Holley Fast Idle Cam screw 75-27
- Holley 1940 Carb E-Manual Download e1940
- 6-Cylinder HEI Cap & Rotor kit
- 8.5mm Ford Big Block spark plug
- Wire set with 180* plug boots, red
- Quarter Panel Full - Pair
- Wheelhouse x4pcs
- Trunk Floor Pair
Praktycznie na wszystko mam faktury, maile z potwierdzeniami zakupu. Dla zainteresowanych mam sporo filmów przed rozebraniem, z jazdy, oraz w trakcie rozbierania.
Kontakt przez Otomoto, ewentualnie WhatsApp +1 224 389 1949, mogę wysłać więcej zdjęć, filmów, śmiało można pisać, dzwonić, odpowiem na wszystkie pytania. Pozdrawiam!