Na sprzedaż posiadam swoje prywatne auto, które sprowadziłem z USA z niewielką szkodą określoną jako MINOR, wymieniłem lewy błotnik oraz drzwi. Sprawuje się bez zarzutu, w kraju przejechałem nim 15tys km, przebieg nadal rośnie. Pancerny silnik 3,7l V6 304km
Auto jest doinwestowane, włożyłem do niego dużo wygodniejsze fotele z polifta, z elektryczną regulacją oraz pompowanymi lędźwiami. Zamontowane są również przepustnice wydechu, można przełączać tryby, cicho na trasę, głośno do zabawy, na otwartych przepustnicach słychać nawet strzały.
Dodatkowo zamontowane są felgi 20 cali, wartość nowych około 5tys zł
W aucie są nowe:
- tarcze hamulcowe przód, tył OEM Koszt około 3500zł
- nowe klocki hamulcowe przód tył
- nowe łożyska i poduszki amortyzatorów (mankament tych modeli) koszt ok. 1200zł
- Nowe drążki stabilizatora delphi
- Nowe gumy stabilizatora OEM
- Nowe końcówki drążków kierowniczych
- Olej Motul 5w20 wymieniamy co 8tys km, dolany dodatek dwusiarczku molibdenu liqui moly dla zmniejszenia tarcia
- filtr oleju
- filtr powietrza
- filtr kabinowy
- nowa pompa wody (wymieniona jeszcze w USA)
- świeży serwis klimatyzacji zrobiony w lipcu
- oraz dwie przepustnice wydechu zdalnie sterowane, koszt z montażem około 2-3tys zł
generalnie rzeczy które ulegają naturalnemu zużyciu.
Auto po konwersji na europę:
- pomarańczowe kierunki tylne dynamiczne
- światło przeciwmgielne, zakodowane pod włącznik z europejskiej wersji.
- fale radiowe europejskie
- ustawiona asymetria przednich świateł
W aucie jest fabryczna szpera tylnego dyferencjału.
Na wyposażeniu również koło zapasowe z zestawem do jego wymiany.
Lakier jest w bardzo dobrym stanie. Unikatowy Magnetic Gray perłowy, w odpowiednim świetle staje się lekko zielonawy.
Spód bez oznak korozji, auto pochodzi z texasu.
Auto ma również bogatą historię serwisową w USA, na bieżąco wymieniane wszystkie płyny eksploatacyjne, klocki, pompa wody, świece zapłonowe itd. Posiadam Carfax do wglądu.
Zapraszam do kontaktu ;)