Poza pakietem premium, bardzo niskim przebiegiem i doskonałym stanem samochodu, przedstawiam dodatkowe zalety mojego konika:
- Shortshifter (skrócona, sportowa dźwignia zmiany biegów) Roush
- Sportowe pedały (znacznie ułatwiają heel&toe przy redukowaniu biegów shortshifterem)
- wydech Roush + moja dodatkowa modyfiacja - sportowe mufflery na przelocie - wydech brzmi doskonale - soczyście, głośno, przy odpuszczeniu gazu "popcorn" - rasowy, może podobać się bardziej niż niejedna V8
- w profesjonalnym warsztacie audio wytłumione drzwi kierowcy, pasażerów, półka tylna, bagażnik, głośniki wysoko- i średniotonowe wymienione na segment premium - auto wewnątrz znacznie bardziej ciche także przy wyższych prędkościach, jakość dźwięku (z systemu Shaker) odczuwalnie wyższa
- częściowa szpera (fabryczna)
- rozpórka kielichów amortyzatorów (widoczna na zdjęciu) - wyraźnie lepszy handling w zakrętach, sztywność i stabilnośc
- Filtr stożkowy układ dolotowy Roush - + ok. 10 koni mechanicznych
- wymienione na nowe przyciski kierownicy (orginalne mają tendencję do "obłażenia" do białego plastiku)
- Wymienione w zeszłym sezonie tarcze i zaciski hamulców, duży przegląd z wymianą elementów zawieszenia
Z USA sprowadzony przez poprzedniego właściciela, uderzony w prawy przód, uszkodzenie blacharskie, obecnie bez implikacji w użytkowaniu. Ja sam kupiłem konika od Włocha, który pracował tymczasowo w Łodzi i musiał ją opuścić oraz sprzedać auto.
Zapraszam do oglądania - proszę tylko o poważne propozycje i zapytania, dla zdecydowanych zapraszam do przeglądu w dowolnym warsztacie. Negocjacja tylko w rozsądnych granicach.
Jestem zajętym człowiekiem, więc proszę uszanować mój czas i kontaktować się tylko z konkretami.