Jestem pierwszym właścicielem w Polsce od maja 2022. Zdjęcia sprzed sprowadzenia dostępne po wpisaniu VIN w przeglądarkę, posiadam też zdjęcia z przyjazdu do Polski i kilkanaście stron raportu z autoDNA. Przy zakupie nie kierowałem się wyposażeniem, tylko stanem samochodu w USA (belka prosta, żadne z kół nie zmieniło fabrycznej geomertii, brak uderzenia w bok/tył, poduszki niewystrzelone, szyby boczne oryginalne itp). Zgodnie z moją wiedzą i raportem z aukcji, wymieniony został tylko zderzak z przodu i prawa lampa. Malowane elementy: błotniki przód, maska, zderzak tył, reszta oryginał, zapraszam z miernikiem lakieru.
W samochodzie wykonane zostały następujące naprawy i modyfikacje:
- nowa chłodnica klimatyzacji + serwis
- poprawa przeróbki lamp/tempomatu (HD Customs)
- zbieżność kół
- wyważenie obu kompletów kół
- wymiana oleju w skrzyni + nowa mapa skrzyni i silnika (HD Customs)
- zmieniony tłumik środkowy na nowy H-Pipe
- nowe tłumiki końcowe + końcówki na oryginalne MBRP (efekt można usłyszeć na filmiku)
- nowy stożek z dolotem JTL
- nowa rozpórka kielichów
- nowe tarcze hamulcowe (nawiercane/nacinane) + klocki - przód
- nowe tarcze hamulcowe (nawiercane/nacinane) + klocki - tył
- nowe świece
- zmieniona cała jednostka radia na Dynavin 8. najlepsza obecnie stacja multimedialna do tego modelu mustanga z Android auto/apple carplay (klonowanie telefonu)
- nowe poduszki kolumn przód
- serwis układu pasowego silnika
- wymienione/zrobione kilkanaście mniejszych rzeczy, typu nowe plastiki-nadkola, łączniki drążków, gumy stabilizatorów, xenony, akumulator, spinki, żarówki wewnątrz/rejestracja wymiana na LED, przetkanie odpływów, nie ma sensu tego wypisywać, z chęcią opowiem podczas ewentualnej rozmowy
- olej z filtrem wymieniany co roku (ostatnia wymiana 300 kilometrów temu)
- ceramika na lakierze
- serwis mostu (wymiana oleju + dodatek LSD)
Wszystkie części i robocizna potwierdzone fakturami.
Do auta dokładam w tej cenie oryginalne części:
- wydechy z oryginalnymi końcówkami Roush (same końcówki założone na oryginalnych Fordowskich tłumikach, nie są to całe tłumiki Roush)
- oryginalna instalacja filrtu powietrza + filtr
- oryginalne radio z wersji Base
- atrapy bocznych wlotów powietrza w stylu GT CS (jeszcze nie zamontowałem)
Dodatki: splitter z przodu, nowy dyfuzor (oba malowane na czarny połysk), dwa komplety felg na całorocznych oponach: 18' Bridgestone i 17' Vredestein (na ostatnim zdjęciu), oba komplety to oryginalne Mustangowe felgi.
Przegląd do 05.2025 ubezpieczenie (AC/OC) do 06.2025
Minusy:
- kilka kosmetycznych odprysków
- zdejmując tylny zderzak-zamiennik do malowania dołu na czarno (przed montarzem dyfuzora), urwały się dwa zaczepy po bokach i widać tam niewielkie niespasowanie, mogę podesłać dokładniejsze zdjęcia/filmik na życzenie
Auto jeździ prosto, nie posiada żadnych błędów w komputerze, wycieków z silnika czy to z mechanizmu różnicowego/skrzyni biegów itp. Nic nie myte, posiada kurz jeszcze z Tennessee. Po programie i modyfikacjach - nie ma porównania ze stockowym Mustangiem V6 - jest to niebo a ziemia.
Spalanie, trasa śląsk-morze 8l/100km przy spokojnej ale dynamicznej jeździe, miasto od 13l-16l/100km, to naprawdę zależy jak mu wdepnę, bo pewnie można i więcej. Nie jedżę dużo (zrobiłem nim 13tyś km w 2,5 roku), więc montaż LPG nie był uzasadniony ekonomicznie, ale silnik jak najbardziej przyjmie gaz i będzie jeszcze długo służył. Poza wypisanymi minusami, jest zrobione absolutnie wszystko o czym wiedziałem. Zachęcam do wizyty na wybranej stacji diagnostycznej/podnośnik/cokolwiek co zażyczy sobie potencjalny kupujący - nie mam zamiaru i nie chcę nic ukrywać.