Witam Szanownych Fanów Mustanga,
Oferuję Wam wyjątkowy samochód. Na tle tych wszystkich, proponowanych tutaj egzemplarzy.
Jego wyjątkowość możecie sprawdzić sami, wystarczy że do filtrów tutejszej wyszukiwarki wpiszecie: kupiony w salonie PL, pierwszy prywatny (nie firma) właściciel, serwisowany w ASO, nieuszkodzony, bezwypadkowy, oferta z nr VIN, ma numer rejestracyjny, zarejestrowany w Polsce, skrzynia manualna. Historię samochodu można darmo sprawdzić na rządowej stronie. Wystarczy wpisać „historia samochodu” i link już jest.
Jako fan Mustanga, kupiłem go sobie na sześćdziesiąte urodziny, aby spełnić swoje marzenie, tak jak Ty. Po 6 latach jeżdżenia mogę powiedzieć, że już się najeździłem. Poza tym przeszedłem na emeryturę i czas zacząć jeździć czymś odpowiedniejszym do mojego wieku. Dlatego go sprzedaję.
Kupując ten samochód zastanawiałem się, czy wybrać silnik 5,0 czy 2,3. Cena nie miała dla mnie znaczenia. Z perspektywy tych 6 lat uważam, że moja decyzja była słuszna i polecam ją każdemu. Dlaczego? Bo 2,3 jest wyraźnie stabilniejszy w prowadzeniu niż 5,0. Po prostu środek masy samochodu jest bliżej jego środka niż w 5,0. Silnik 5,0 jest cięższy o ponad 80 kg. Czy kiedyś mi brakowało mocy? Nigdy. Owszem, nie słychać tego charakterystycznego dźwięku silnika 5,0 ale moi sąsiedzi są z tego powodu szczęśliwi, a ja przecież nie chodzę już w krótkich spodenkach. No i spalanie. Do Warszawy (350 km) dojadę na jednym zbiorniku, chociażbym „leciał” 170-180 (12,5l/100km). A jak jadę EcoDrive to nawet zejdzie do 7,3l/100km. No i jeszcze dlaczego skrzynia manualna a nie automat? Po prostu wolę gdy się bieg nie zmienia sam, kiedy np. pokonuję zakręt. Bo zmiana biegu to też zmiana momentu obrotowego na kołach. A zmiana momentu może skutkować poślizgiem.
Wyposażenie
Pomimo że jest to samochód z 2018 roku, to modelowo jest 2019. Co z tego wynika? Nie ma zegarów mechanicznych tylko wyświetlacz Virtual Cockpit, na którym można włączyć kilka różnych wzorów wskaźników. Można również samemu dobrać kolorystykę świecenia. Posiada też wszystkie światła z przodu i z tyłu w technologii LED.
Oprócz standardowego dla Mustanga wyposażenia, ma lakier metalizowany Ruby Red i
pakiet Premium 2:
- fotele z tapicerką ze skóry perforowanej Lux Ebony
- konsola środkowa z wykończeniem winylowym oraz przeszyciami w kontrastującym kolorze
- dywaniki przednie o podwyższonej jakości
- system nawigacji satelitarnej
- CD/MP3 z DAB+
- Ford SYNC3 (kolorowy wyświetlacz dotykowy 8”, TMC (info drogowe), zestaw głośnomówiący z Bluetooth i rozbudowaną funkcją sterowania głosem w języku polskim oraz funkcją wzywania pomocy)
- system nagłośnienia 'Shaker TM Pro' (12 głośników wysokiej jakości, w tym subwoofer, wzmacniacz 390W)
- 2 gniazda USB
- zdalne sterowanie na kierownicy
- mapy Europy z widokiem 3D
- menu tekstowe i komunikaty głosowe nawigacji w języku polskim
Jest wyposażony w zawieszenie typu MagneRide, co raczej jest rzadkością w Mustangach. Za pomocą przełącznika można zmieniać charakterystykę sztywności zawieszenia. Bardzo przydatne!
Dołożyłem też w ASO:
- siłowniki do podnoszenia maski (jest ciężka i standardowo bez siłowników)
- prawdziwy, dedykowany przez Forda spojler (import z USA) bo zwiększa stateczność przez dociążenie tyłu
- koła z wersji 5,0 (bo są wytrzymalsze)
- immobiliser (z oczywistych powodów nie podaję typu)
- system alarmowy z geolokalizacją GPS/GSM (jak wyżej)
- rejestrator jazdy przód/tył BLACKVUE DR900X-2ch
Stan techniczny
Jestem otwarty na sprawdzenie stanu technicznego mojego samochodu w serwisie ASO lub przez uprawnionego rzeczoznawcę. Oczywiście Ty za to płacisz.
Do 27 października 2024 miał gwarancję (zdjęcie gwarancji), więc jest oczywiste że nie ma wad, bo bym je usunął w ramach gwarancji za darmo.
Przegląd po 6 latach był zrobiony 24 września 2024 tak żeby był około miesiąca przed upływem gwarancji (jakby co). Przedstawiam faktury za przeglądy ze wszystkich lat.
Badanie techniczne wykonane 25 października 2024.
Stan lakieru jest widoczny na zdjęciach. Samochód był myty wyłącznie ręcznie przy pomocy odpowiedniej gąbki. Co 2-3 mycia był pokrywany woskiem Proton. Dwa zdjęcia przodu przedstawiają normalne, eksploatacyjne uszkodzenia lakieru od kamyków z poprzedzających samochodów. Samochód posiada wszędzie tylko fabryczny lakier. Na umówiony termin oględzin samochodu przez potencjalnego nabywcę będę dysponował miernikiem grubości lakieru GL-8s.
W samochodzie nigdy nikt nie palił tytoniu lub podobnych substancji.
Zakup
Absolutnie nie przyjmuję gotówki. Po uzgodnieniu ceny i podpisaniu wstępnej umowy pojedziemy do Twojego banku i tam wykonasz przelew błyskawiczny na moje konto (do 15 minut). Tam poczekamy aż na moim koncie pojawi się zapłata. Wtedy podpiszemy ostateczną umowę i nastąpi przekazanie samochodu wraz z dokumentacją.
Warto by było od razu wymienić w samochodzie kartę SIM systemu alarmowego z geolokalizacją, abyś mógł na aplikacji SecoLink kontrolować swój nowy samochód. Najlepiej to zrobić w ASO, gdzie to instalowano.
Jeżeli będziesz zainteresowany chętnie udzielę Ci wskazówek jak bezpiecznie prowadzić Mustanga.
Będziesz już członkiem społeczności właścicieli Mustangów. Czy wiesz, że każdy kierowca Mustanga pozdrawia na drodze drugiego przez uniesienie ręki?