Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 1
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 2
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 3
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 4
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 5
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 6
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 7
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 8
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 9
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 10
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 11
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 12
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 13
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 14
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 15
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 16
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 17
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 18
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 19
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 20
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 21
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 22
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 23
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 24
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 25
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 26
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 27
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 28
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 29
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 30
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 31
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 32
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 33
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 34
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 35
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 36

1 / 37

Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 1
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 2
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 3
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 4
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 5
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 6
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 7
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 8
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 9
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 10
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 11
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 12
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 13
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 14
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 15
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 16
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 17
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 18
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 19
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 20
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 21
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 22
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 23
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 24
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 25
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 26
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 27
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 28
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 29
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 30
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 31
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 32
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 33
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 34
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 35
Ford Mustang 2.3 EcoBoost - 36

Najważniejsze

Przebieg

79 700 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

2 261 cm3

Moc

289 KM

Opis

Witam Szanownych Fanów Mustanga,

Oferuję Wam wyjątkowy samochód. Na tle tych wszystkich, proponowanych tutaj egzemplarzy.

Jego wyjątkowość możecie sprawdzić sami, wystarczy że do filtrów tutejszej wyszukiwarki wpiszecie: kupiony w salonie PL, pierwszy prywatny (nie firma) właściciel, serwisowany w ASO, nieuszkodzony, bezwypadkowy, oferta z nr VIN, ma numer rejestracyjny, zarejestrowany w Polsce, skrzynia manualna. Historię samochodu można darmo sprawdzić na rządowej stronie. Wystarczy wpisać „historia samochodu” i link już jest.

Jako fan Mustanga, kupiłem go sobie na sześćdziesiąte urodziny, aby spełnić swoje marzenie, tak jak Ty. Po 6 latach jeżdżenia mogę powiedzieć, że już się najeździłem. Poza tym przeszedłem na emeryturę i czas zacząć jeździć czymś odpowiedniejszym do mojego wieku. Dlatego go sprzedaję.

Kupując ten samochód zastanawiałem się, czy wybrać silnik 5,0 czy 2,3. Cena nie miała dla mnie znaczenia. Z perspektywy tych 6 lat uważam, że moja decyzja była słuszna i polecam ją każdemu. Dlaczego? Bo 2,3 jest wyraźnie stabilniejszy w prowadzeniu niż 5,0. Po prostu środek masy samochodu jest bliżej jego środka niż w 5,0. Silnik 5,0 jest cięższy o ponad 80 kg. Czy kiedyś mi brakowało mocy? Nigdy. Owszem, nie słychać tego charakterystycznego dźwięku silnika 5,0 ale moi sąsiedzi są z tego powodu szczęśliwi, a ja przecież nie chodzę już w krótkich spodenkach. No i spalanie. Do Warszawy (350 km) dojadę na jednym zbiorniku, chociażbym „leciał” 170-180 (12,5l/100km). A jak jadę EcoDrive to nawet zejdzie do 7,3l/100km. No i jeszcze dlaczego skrzynia manualna a nie automat? Po prostu wolę gdy się bieg nie zmienia sam, kiedy np. pokonuję zakręt. Bo zmiana biegu to też zmiana momentu obrotowego na kołach. A zmiana momentu może skutkować poślizgiem.

Wyposażenie

Pomimo że jest to samochód z 2018 roku, to modelowo jest 2019. Co z tego wynika? Nie ma zegarów mechanicznych tylko wyświetlacz Virtual Cockpit, na którym można włączyć kilka różnych wzorów wskaźników. Można również samemu dobrać kolorystykę świecenia. Posiada też wszystkie światła z przodu i z tyłu w technologii LED.

Oprócz standardowego dla Mustanga wyposażenia, ma lakier metalizowany Ruby Red i

pakiet Premium 2:

- fotele z tapicerką ze skóry perforowanej Lux Ebony

- konsola środkowa z wykończeniem winylowym oraz przeszyciami w kontrastującym kolorze

- dywaniki przednie o podwyższonej jakości

- system nawigacji satelitarnej

- CD/MP3 z DAB+

- Ford SYNC3 (kolorowy wyświetlacz dotykowy 8”, TMC (info drogowe), zestaw głośnomówiący z Bluetooth i rozbudowaną funkcją sterowania głosem w języku polskim oraz funkcją wzywania pomocy)

- system nagłośnienia 'Shaker TM Pro' (12 głośników wysokiej jakości, w tym subwoofer, wzmacniacz 390W)

- 2 gniazda USB

- zdalne sterowanie na kierownicy

- mapy Europy z widokiem 3D

- menu tekstowe i komunikaty głosowe nawigacji w języku polskim


Jest wyposażony w zawieszenie typu MagneRide, co raczej jest rzadkością w Mustangach. Za pomocą przełącznika można zmieniać charakterystykę sztywności zawieszenia. Bardzo przydatne!

Dołożyłem też w ASO:

- siłowniki do podnoszenia maski (jest ciężka i standardowo bez siłowników)

- prawdziwy, dedykowany przez Forda spojler (import z USA) bo zwiększa stateczność przez dociążenie tyłu

- koła z wersji 5,0 (bo są wytrzymalsze)

- immobiliser (z oczywistych powodów nie podaję typu)

- system alarmowy z geolokalizacją GPS/GSM (jak wyżej)

- rejestrator jazdy przód/tył BLACKVUE DR900X-2ch


Stan techniczny

Jestem otwarty na sprawdzenie stanu technicznego mojego samochodu w serwisie ASO lub przez uprawnionego rzeczoznawcę. Oczywiście Ty za to płacisz.

Do 27 października 2024 miał gwarancję (zdjęcie gwarancji), więc jest oczywiste że nie ma wad, bo bym je usunął w ramach gwarancji za darmo.

Przegląd po 6 latach był zrobiony 24 września 2024 tak żeby był około miesiąca przed upływem gwarancji (jakby co). Przedstawiam faktury za przeglądy ze wszystkich lat.

Badanie techniczne wykonane 25 października 2024.

Stan lakieru jest widoczny na zdjęciach. Samochód był myty wyłącznie ręcznie przy pomocy odpowiedniej gąbki. Co 2-3 mycia był pokrywany woskiem Proton. Dwa zdjęcia przodu przedstawiają normalne, eksploatacyjne uszkodzenia lakieru od kamyków z poprzedzających samochodów. Samochód posiada wszędzie tylko fabryczny lakier. Na umówiony termin oględzin samochodu przez potencjalnego nabywcę będę dysponował miernikiem grubości lakieru GL-8s.

W samochodzie nigdy nikt nie palił tytoniu lub podobnych substancji.

Zakup

Absolutnie nie przyjmuję gotówki. Po uzgodnieniu ceny i podpisaniu wstępnej umowy pojedziemy do Twojego banku i tam wykonasz przelew błyskawiczny na moje konto (do 15 minut). Tam poczekamy aż na moim koncie pojawi się zapłata. Wtedy podpiszemy ostateczną umowę i nastąpi przekazanie samochodu wraz z dokumentacją.


Warto by było od razu wymienić w samochodzie kartę SIM systemu alarmowego z geolokalizacją, abyś mógł na aplikacji SecoLink kontrolować swój nowy samochód. Najlepiej to zrobić w ASO, gdzie to instalowano.


Jeżeli będziesz zainteresowany chętnie udzielę Ci wskazówek jak bezpiecznie prowadzić Mustanga.


Będziesz już członkiem społeczności właścicieli Mustangów. Czy wiesz, że każdy kierowca Mustanga pozdrawia na drodze drugiego przez uniesienie ręki?

 

20 grudnia 2024 11:46

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Mustang

Wersja

2.3 EcoBoost

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2018

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

126750

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Ryszard

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Mrowino, poznański, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store