Szukałeś idaalnego Mustanga? Nie musisz dalej szukać. To jest właśnie ten!
Fanom Mustanga tej kultowej wersji nie trzeba przedstawiać.
Mach 1 w najnowszej odsłonie z ostatnim w 100% spalinowym silnikiem o mocy niemal 500 KM, zakup i rejestracja luty 2022!
Auto przejeżdżając robi furorę, ludzie robią zdjęcia, machają. Nie jest to zatem samochód dla kogoś, kto ma kochankę. W tym samochodzie wszyscy wiedzą gdzie jesteś i co robisz ;-)
Mnóstwo bajerów w samochodzie:
- uruchamianie zdalne zapłonu z aplikacji (genialne latem i zimą, bo włącza chłodzenie lub grzanie)
- ogrzewana kierownica
- wiele trybów jazdy (w tym jazda po torze)
- wiele trybów ustawienia komfortu zawieszenia
- wiele trybów ustawień komfortu kierownicy
- lepsze felgi (dokupione do modelu przy zamówieniu za ok 10k)
- świeżo po pełnym przeglądzie
- nagłośnienie Bang&Olufsen + subwoofer
Auto ma nowe:
- napęd tył (wymiana na gwarancji Ford ponieważ fabryczny nieco wibrował od nowości) przejechane 1000 km
- skrzynia biegów (wymiana na gwarancji Ford, fabryczna za wolno zmieniała biegi) przejechane około 5.000 km
- nowy akumulator (wymiana na gwarancji Ford) przejechane 1000 km
Pojazd na gwarancji jeszcze na 1,5 roku, więc luźna głowa. Gwarancja została dokupiona na lata do pierwszej fabrycznej gwarancji.
Prawie cale auto pokryte folią PPF (koszt 15.000 zł)
I tak można by długo pisać.
Przesiadka za 3 tygodnie do nowej furki powoduje, że konik musi iść w odstawkę, a jak wiadomo koniki kochają ruch i wolność - zatem Twoja kolej na to by dosiąść prawdziwego Mustanga.
Z uwagi na częste wyjazdy dość mocno ograniczone opcje zobaczenia autka. Póki co jest w eksploatacji ciągłej. Pisz, dzwoń - jakoś na pewno uda się spotkać.
Oczywiście zalecam sprawdzenie samochodu w dowolnej stacji diagnostycznej lub w Fordzie (na Twój koszt).
Nowe auto kosztowało 299.900 + folia PPF (15.000) + felgi (10.000) + dodatkowa gwarancja (6.000) + aktualnie nowe tarcze i klocki + nowy sportowy filtr stożkowy + zrobiony pełny serwis (oleje i filtry).
Wlać paliwo i jeździć ;-)