Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 9
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 10
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 11
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 12
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 13
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 14
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 15
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 16
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 17
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 18
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 19
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 20
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 21

1 / 22

Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 9
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 10
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 11
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 12
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 13
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 14
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 15
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 16
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 17
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 18
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 19
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 20
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 21

Najważniejsze

Przebieg

314 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

140 KM

Opis

Czołem!


Na sprzedaż leci mój wierny towarzysz podróży. Auto posiadam od 2021 roku, za chwilę będą 3 lata razem. Używane przeze mnie w 90% na trasie, co miesiąc jeżdżę do Niemiec na delegację, reszta przebiegu to weekendowe wycieczki za miasto i cotygodniowe zakupy. Pracuję zdalnie więc na szczęście nie zajeżdżałem go stojąc w korkach po mieście.


Auto na bieżąco serwisowane - musiało pewnie mnie wozić na zachód. Od kiedy stuknęło 270 tyś km zrobiłem następujące naprawy:

- wymiana półosi prawej oraz lewej,

- regeneracja wtrysków (są Boschowskie)

- wymiana prawego, przedniego zacisku hamulca

- wymiana obu tarcz hamulcowych przednich oraz klocków

- wymiana akumulatora na model identyczny z fabrycznym (w sam raz na zimę)

- wymiana tłumika drgań skrętnych oraz oleju w skrzyni

- czyszczenie klimatyzacji (jest szczelna, bardzo dobrze działa, regularnie ozonowana)

- wymiana oleju i filtrów (powietrza, oleju, paliwa - 310k km)

- wymiana rozrządu oraz pompy wody

- wymiana końcówek drążka kierowniczego, łączników stabilizatora, poduszek amortyzatora, łoża podstawy amortyzatorów przednich.

- zrobiona geometria

- wymieniony przewód ciśnieniowy od intercoolera do kolektora


Z innych ważniejszych informacji:

- w roku 2022 była wymieniana szyba czołowa ponieważ na starej pojawiły się pęknięcia przy słupkach. Nowa szyba jest od oryginalnego producenta, z ogrzewaniem oraz warstwą zapobiegającą nagrzewaniu się wnętrza od słońca. Na życzenie mogę pokazać zdjęcia szyby z przed wymiany.

- w grudniu 2022 doszło do małej stłuczki, ktoś wjechał mi w tylny zderzak. Widoczny efekt to dziurka w klapie bagażnika, okazało się że dolny panel jest plastikowy, nie czułem potrzeby go wymieniać. Szkoda widoczna na zdjęciach.

- plastiki w kabinie są w bardzo dobrym stanie, nie widać po nich zużycia, jest tylko jeden punkt który trzeszczy. Co dziwne jest to schowek na okulary przeciwsłoneczne, tylko kiedy jest pusty. I to też nie zawsze.

- plastiki w bagażniku trochę porysowane, od normalnego użytkowania.

- tapicerka czysta i bez rozdarć, regularnie prana. Na życzenie kupującego mogę wyprać na świeżo przed przekazaniem samochodu, ale już teraz jest w bardzo dobrym stanie.

- przy przebiegu 241tyś dokonałem pełnej regeneracji skrzyni - zespołu sprzęgieł, regulacja luzu, regeneracja bloku hydraulicznego, wymiana elektrozaworów sprzęgieł K1, K2, wymiana pokrywy sprzęgieł na wersję poprawioną, wymiana filtrów i płukanie chłodnicy. Kolejnej wymiany oleju dokonałem przy przebiegu 260tyś, oraz ostatnio przy wymianie tłumika drgań. Skrzynia działa na ten moment dobrze, ale na zimno ma wolniejszą reakcję na wrzucanie wstecznego biegu (2 sekundy). Po nagrzaniu problem znika. Poprzedni właściciel ponoś wymieniał te z jedno sprzęgło, mam paragon, ale nie wiem dokładnie na czym serwis polegał tam.

- karoseria jest w bardzo dobrym stanie, jest kilka punktów gdzie pojawiła się rdza, nie robiłem żadnych poprawek. Wszystkie miejsca wskażę, żeby nie było :)

- auto jest zarejestrowane na 7 osób, ale foteli i pasów jest tylko na 5. Poprzedni właściciel przy rejestracji wolał mieć opcję dodania siedzeń w przyszłości, i tak już zostało.

- przycisk ustawiania tempomatu ma problem z rezystorem i nie zawsze komputer dobrze go interpretuje, co skutkuje sytuacjami kiedy tempomat się nie włącza. Trzeba wtedy parę razy kliknąć i w końcu łapie. Problem pojawił się tej wiosny, nie miałem jeszcze kiedy się za to zabrać, i chyba pozostawię to kolejnemu właścicielowi do naprawienia.

- dach oklejony czarną folią przez poprzedniego właściciela, trzyma się bardzo dobrze.

- szyby tylne również przyciemniane profesjonalnie, folia dobrze tam wygląda.


W zestawie z autem:

- komplet opon letnich oraz zimowych, oba komplety powinny być jeszcze na sezon

- komplet dywaników gumowych oraz welurowych (dywanik welurowy kierowcy już w słabym stanie)

- pełna dokumentacja od poprzednich właścicieli i moja

 

17 grudnia 2024 11:36

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

S-Max

Wersja

2.0 TDCi DPF Titanium

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2013

Generacja

I (2006-2015)

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

18750

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Krzyki

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store