Do sprzedania mam Forda S-Max z najlepszą wersją silnika, tj. 2.0 TDCi 140KM w wersji bez DPF z 6 biegową manualną skrzynią biegów. Proszę się nie sugerować przebiegiem, ale o tym napiszę niżej.
Auto w ostatnim roku było bardzo mocno doinwestowane. Jakieś półtorej roku temu została wymieniona dwumasa i zregenerowane wtryskiwacze i wstawiona nowa pompa wysokiego ciśnienia. Kilka miesięcy temu został wymieniony silnik na jednostkę z udokumentowanym przebiegiem 170tyś km. Poprzedni silnik w tym aucie był również w stanie niemal idealnym, ale pękła jedna ze świec żarowych, której odłamek porysował cylinder. Także został wstawiony nowy, kompletny silnik. Przy wstawianiu został on dokładnie sprawdzony i uszczelniony. Oczywiście został zmieniony rozrząd, wstawione nowe świece żarowe, nowe uszczelki itp. Co tylko było widać, lub co by mogło się popsuć w najbliższym czasie zostało zrobione. Przy okazji został usunięty EGR (zaślepiony, oraz całkowicie wykasowany ze sterownika), co zdecydowanie przedłuży życie tego auta o kilkaset tysięcy kilometrów. Brak EGR i brak DPF to brak problemów. Zawieszeniowo i mechanicznie auto jest w stanie bardzo dobrym. Ma moc, nic nie dymi, nie puka, nie ściąga. Jest bardzo dynamiczne i bardzo oszczędne.
Z wyposażenia auto posiada:
Centralny zamek z pilota
2 oryginalne kluczyki
Kontrola trakcji
Elektryczne szyby i lusterka
Tempomat
Licznik graficzny Convers+
Climatronic
Radio android
Bluetooth
Kamera cofania
Hak
Auto pomimo swoich lat blacharsko jest w dobrym stanie poza kilkoma wgniotkami i ryskami (bez problemu do spolerowania). Największe wgniecenie jest na tylnym prawym błotniku, ale jeżeli komuś to mocno przeszkadza to jest to bez problemu do wypchnięcia od środka. Mi się zwyczajnie nie chciało :)
Generalnie auto jest w 99% sprawne technicznie. 1% to przerywająca klimatyzacja. Jest szczelna, nabita, ale chłodzi z przerwami. Został zmieniony czujnik ciśnienia, ale podobno problemem może być ślizgające się sprzęgło klimatyzacji, ponieważ gdy kupiłem auto to klima nie działała z racji dziury w przewodzie, który oczywiście wymieniłem na nowy.
Polisa OC ważna jeszcze ponad 307 dni*
Badania 130 dni*
*stan na dzień 08.08.2024