Ford S-Max sprowadzony z Niemiec w 10.2020 z przebiegiem 196300 km. Zakupiony z rak prywatnych, bezwypadkowy. Przebieg potwierdzony w momencie zakupu. Do auta jest książka serwisowa, dokument TUV z ostatniego przeglądu Niemieckiego, dwa klucze oraz pełna dokumentacja napraw w Polsce. Bezpośrednio po sprowadzeniu do Polski auto dostało komplet nowych wtryskiwaczy. Samochód służy głównie do wyjazdów do Niemiec ( raz na 2 mieś.3,5-5 tyś km ) i dalszych podróży rodzinnych. Ze względu na to musiał być zawsze w 100% sprawny i tak jest utrzymany do dnia dzisiejszego.
Komplet rozrządu, sprzęgło z kołem dwu masowym i wysprzęglikiem zostały wymienione w Polsce po zamontowaniu nowego silnika przy 227 tyś km. Dodatkowo DPF i turbina zostały profesjonalnie zregenerowane. W silniku zamontowano też nowy moduł EGR ( zawór z chłodnicą spalin )
Obecny przebieg silnika i podzespołów :
- silnik 100tyś km.
- wtryskiwacze 130tyś km
- komplet sprzęgła z dwumasem 100tyś km
- rozrząd z pompą wody , płynem chłodniczym i paskiem klinowym 100tyś km
- EGR 100 tyś km
- turbina 100tys km
- DPF 100tyś km
Dodatkowe informacje :
1. Wymiana oleju silnikowego, filtrów powietrza i paliwa co 10000-12000km
2. Wymiana kompletu pompo-wtryskiwaczy na nowe 12.2020 ( rachunek 2700 zł )
3. Wymiana tarcz, klocków hamulcowych, końcówek drążków kierowniczych, sworzni wahaczy - 2024r.( rachunek )
4. Wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody przy 227 tyś.km 10.2021 (rachunek)
5. Wymiana turbiny na zregenerowaną przy 227 tyś.km 10.2021 ( rachunek + gwarancja 2 lata)
6. Regeneracja filtra DPF metodą hydromechaniczną - przywrócenie do właściwości nowego przy 227 tyś km 10.2021 ( rachunek+ wydruk parametrów )
7. Wymiana płynu chłodniczego przy 227 tyś.km 10.2021( rachunek )
8. Wymiana modułu EGR na nowy 01.2022 ( rachunek)
10. Wymiana termostatu 12.2022 ( rachunek )
11. Wymiana wysprzęglika i oleju w skrzyni biegów oraz płynu hamulcowego 12.2024 przy 320 tyś km ( rachunek ).
W czerwcu 2022 awaria tulei cylindra pierwszego. Z tego powodu silnik został wymieniony na nowy, kompletnie zregenerowany przez firmę GRUPA WILK ( FV 4800 zł).Na wymianę jest FV 4800pln i było 24 miesięcy gwarancji. Obecnie auto na nowym silniku jeździ ponad 2 lata. Wszystkie kluczowe podzespoły, które w dieslu szwankują po przejechanych 200-250 tyś km są w tym aucie wymienione. Można jeździć kolejne przynajmniej 200 tys km bez inwestowania w poważne naprawy.
Silnik i sprzęgło pracują bardzo dobrze, skrzynia biegów, zawieszenie, elektryka i elektronika działają bezproblemowo. Silnik oszczędny i żwawy ( 5,5 l / 100 km spalanie na trasie, miasto 6,5-7 l ). Jak na swoje gabaryty bardzo dobrze przyspiesza i nie brakuje mu mocy. Karoseria bez wgnieceń, rys i rdzy, środek zadbany. Auto jest bezwypadkowe. Samochód zarejestrowany na 7 osób więc istnieje możliwość dołożenia foteli tylnych. Auto bardzo wygodne dla większej rodziny, do bagażnika można wkładać wózek bez jego składania. Opony zimowe zainstalowane obecnie na aluminiowych felgach. Przebieg auta w 90% autostradowy, samochód do 200 tyś km jeździł w Niemczech , pozostałe 125 tyś km w większości również autostrady niemieckie.
POCZYNIONE INWESTYCJE TO PONAD 15000 PLN W CIĄGU 4 LAT.
CENA DO SYMBOLICZNEJ NEGOCJACJI.
Zapraszam!