Dzień dobry
Na sprzedaż Ford S-max MK2 z 2015r 5 osobowy.
Auto pochodzi z polskiego salonu, napędza je niezawodny motor 2.0 diesel 180KM z manualną skrzynią biegów.
Auto jak na swój wiek i przebieg prezentuje się naprawdę dobrze.
Jestem właścicielem od czerwca 2024r. Zakupiłem je na dojazdy raz w tyg na Śląsk i tak też go przygotowałem. Okazało się jednak że dostaję auto służbowe więc tak naprawdę większość czasu przebywał w ogrzewanym garażu.
ForDzik dość bogato wyposażony - m.in.
- elektryka fotela kierowcy wraz z pamięcią
- elektryczne lusterka
- światła LED przód i tył
- rozpoznawanie znaków
- czujniki parkowania przód/tył
- kamera cofania
- automatyczne parkowanie równoległe i prostopadłe
- radio SONY wraz z zestawem bluetooth (tel i muzyka)
- oświetlenie nastrojowe (różna kolorystyka do wyboru)
- grzane fotele przednie
- system zapobiegania kolizjom
- podgrzewana szyba
- podgrzewana kierownica
- dwa oryginalne kluczyki
i wiele wiele innych
W aucie wykonałem nast. czynności (od zakupu do teraz przejechałem ok 4 tys km)
- wymiana oleju
- wymiana filtrów (powietrza, olejowego i paliwa)
- wymiana kompresora klimatyzacji wraz z napełnieniem czynnikiem i jej odgrzybieniem (dokładne pianowanie wszystkich kanałów) wraz z godzinnym ozonowaniem
- wymiana paska wieloklinowego
Przed zakupem auto sprawdziłem na stacji + przemierzyłem miernikiem lakieru - ten nie wykazał odstępstw. Sprawdziłem również w ASO - tam były dwie naprawy blacharsko lakiernicze (czyli zrobione naprawdę dobrze)
- przy przebiegu ~80.000 km tył pojazdu - zderzak, lampy, klapa
- przy przebiegu ~311.000km przód pojazdu - zderzak, chłodnica (bez reflektorów)
- przy przebiegu 281.000 była również wymieniana przednia szyba (odprysk)
Obecny stan auta oceniam na naprawdę dobry.
Lakierniczo - odpryski od kamyków na masce, lekko zarysowany próg załadunkowy zderzaka tylnego, zarysowany (wandal) prawa część nadwozia (bardzo mało widoczne - myślę że do spolerowania).
Wnętrze - bardzo zadbane - nic nie poprzecierane, po aucie kompletnie nie widać przebiegu.
Do zrobienia: zaczynają lekko postukiwać (przy raptownym skręcaniu kół) tuleje wahacza tylnego oraz skończyły się baterie w czujnikach ciśnienia opon.
Silnik odpala bez żadnego problemu, pracuje płynnie, bez stuków, bez kopcenia itp, biegi wchodzą gładko a sprzęgło pracuje prawidłowo.
Do auta są dwa komplety opon zima/lato w dobrym stanie.
W powyższym opisie zawarłem wszelkie znane mi informacje nt. tego auta.
Auto naprawdę warte swojej ceny.
Fordzik do obejrzenia w Toruniu w oświetlonym garażu.
Zapraszam