Ford S-Max, 2.0 TDCI, 140 KM, kupiony w polskim salonie w r. 2010 (wer. po liftingu).
Samochód regularnie serwisowany, całkowicie bezwypadkowy, osoba niepaląca.
Kupiłem od I właściciela w czerwcu '18r., auto w programie serwisowym ASO 8 lat i do 200 kkm (obecnie 237 kkm).
Pierwszy właściciel serwisował w ASO w Gliwicach, ja w Nowym Sączu, historię mam w postaci papierowej, elektronicznej, do potwierdzenia w dowolnym ASO Forda.
Auto w ponad 90% jeździło na Vervie i ok. połowy użytkowania było garażowane - bez przygód pogodowych.
Po zakończeniu przedłużonej maksymalnie gwarancji serwisowany prywatnie u fachowego mechanika.
Olej, filtry wymieniane co ok. 12÷15 tys. km (nie tzw. long life) zarówno przez I właściciela jak i przeze mnie.
Auto fabrycznie bez filtra cząstek stałych DPF (z homologacją), poza Warszafką;) jeszcze spokojnie przez kilka lat można jeździć po centrach miast ..nawet w Kraku;)
"Apache" dzwoniący co kilka dni z różnych numerów.. proszę nie zawracać głowy, jest tyle innych ofert do wyboru..
Przed telefonem proszę sprawdzić: krajowe, bezwypadkowe (przebieg, historia do potwierdzenia); 2.0 TDCI (najlepsza wersja); do 250 tys. km i dać np. od 2010÷2012 i porównać sobie ceny, wyposażenie..
Postanowiłem więc w osobnym ogłoszeniu wystawić samochód który niedawno kupiłem jako następcę (z powodów rodzinnych 7os.) też od I właściciela, bezwypadkowy, serwisowany itd. i ucinając spekulacje.. który samochód pierwszy znajdzie konkretnego Kupca, drugi zostawiam ..znam ich historię, pochodzenie i ile są warte.
Dla zainteresowanych; oleju nie bierze, silnik nie kopci, turbo nie wyje, sprzęgło nie ślizga, auto ostatnio stało kilka tygodni i w temp. poniżej zera odpala "od tyku", tapicerka w bardzo dobrym stanie, karoseria ma punktowe ślady głównie od drzwi.
Przegląd i ubezpieczenie ważne do lipca i listopada.
Średnie spalanie poniżej 7l, w trasie na drogach międzymiastowych poniżej 5l, zimą w mieście do 9l.
Silniki 2.0 TDCI (bo od '15 r. to już tylko ta sama nazwa, inny osprzęt, chłodnica EGR, DPF itd.), wersja 140KM (ma też mapę na 163 KM) i kręcą bez problemu 500, 600 tys. km.
Obecnie do wymiany; przednie tarcze (klocki prawie jak nowe) i z czasookresu olej, filtry w silniku.
Wersja wyposażenia - Titanium S + m.in.;
- tapicerka - boki siedzeń skóra (nie eko skóra) a środek alcantara (najlepsza na lato!),
- duży wyświetlacz Convers+
- pakiet wizualny - oryginalny duży tylny spojler (b. praktyczna i b.rzadka wersja!), oryginalne listwy progowe, wycieraczki, mata itp.
W komplecie m.in. opony letnie na alu i zimowe na stalówkach (osobne dedykowane śruby), oryginalne dywaniki gumowe i materiałowe, relingi, oryginalne chlapacze przednie (bardzo przydatne), naklejona folia bezbarwna w newralgicznych miejscach karoserii.
Nakładkę na kierownicę założyłem dla lepszego "trzymania", kierownica nie jest wytarta ani uszkodzona.
Z ważniejszych (prócz eksploatacyjnych) co było wymieniane w trakcie użytkowania:
- 2018 r. przy ok. 175 kkm wymieniony kpl. rozrząd (zrobione na nim ok. 55 tys. km),
- 2019 r. wymieniony przewód wysokiego ciśnienia wspomagania ukł. kierowniczego na nowy oryginalny
- czasy pandemii ok. raz w roku ozonowanie wnętrza i klimatyzacji,
- 2023 r. amortyzatory przód,
- 2024 r. przewody sztywne, elastyczne i podkładki wtryskiwaczy itp.
Stan podwozia - w normie; na corocznym przeglądzie - lipiec b.r. (mam zdjęcia) - progi, błotniki, drzwi zdrowe, na podłużnicach ruda jest ale powierzchowna (potwierdzone przez diagnostę).
Na krawędzi maski parch na powłoce lakierniczej - nie robiłem by ktoś nie zarzucił że samochód był malowany, bity itd.
Kontakt.: (od 8.00 do 23.00)
Jeśli nie odbieram proszę o sms w jakiej sprawie, w wolnej chwili oddzwonię.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.