Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 9
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 10
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 11
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 12
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 13
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 14
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 15
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 16
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 17
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 18
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 19
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 20

1 / 21

Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 9
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 10
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 11
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 12
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 13
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 14
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 15
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 16
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 17
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 18
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 19
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 20

Najważniejsze

Przebieg

237 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

140 KM

Opis

Ford S-Max, 2.0 TDCI, 140 KM, kupiony w polskim salonie w r. 2010 (wer. po liftingu).

Samochód regularnie serwisowany, całkowicie bezwypadkowy, osoba niepaląca.


Kupiłem od I właściciela w czerwcu '18r., auto w programie serwisowym ASO 8 lat i do 200 kkm (obecnie 237 kkm).

Pierwszy właściciel serwisował w ASO w Gliwicach, ja w Nowym Sączu, historię mam w postaci papierowej, elektronicznej, do potwierdzenia w dowolnym ASO Forda.

Auto w ponad 90% jeździło na Vervie i ok. połowy użytkowania było garażowane - bez przygód pogodowych.


Po zakończeniu przedłużonej maksymalnie gwarancji serwisowany prywatnie u fachowego mechanika.

Olej, filtry wymieniane co ok. 12÷15 tys. km (nie tzw. long life) zarówno przez I właściciela jak i przeze mnie.


Auto fabrycznie bez filtra cząstek stałych DPF (z homologacją), poza Warszafką;) jeszcze spokojnie przez kilka lat można jeździć po centrach miast ..nawet w Kraku;)


"Apache" dzwoniący co kilka dni z różnych numerów.. proszę nie zawracać głowy, jest tyle innych ofert do wyboru..

Przed telefonem proszę sprawdzić: krajowe, bezwypadkowe (przebieg, historia do potwierdzenia); 2.0 TDCI (najlepsza wersja); do 250 tys. km i dać np. od 2010÷2012 i porównać sobie ceny, wyposażenie..

Postanowiłem więc w osobnym ogłoszeniu wystawić samochód który niedawno kupiłem jako następcę (z powodów rodzinnych 7os.) też od I właściciela, bezwypadkowy, serwisowany itd. i ucinając spekulacje.. który samochód pierwszy znajdzie konkretnego Kupca, drugi zostawiam ..znam ich historię, pochodzenie i ile są warte.


Dla zainteresowanych; oleju nie bierze, silnik nie kopci, turbo nie wyje, sprzęgło nie ślizga, auto ostatnio stało kilka tygodni i w temp. poniżej zera odpala "od tyku", tapicerka w bardzo dobrym stanie, karoseria ma punktowe ślady głównie od drzwi.


Przegląd i ubezpieczenie ważne do lipca i listopada.


Średnie spalanie poniżej 7l, w trasie na drogach międzymiastowych poniżej 5l, zimą w mieście do 9l.

Silniki 2.0 TDCI (bo od '15 r. to już tylko ta sama nazwa, inny osprzęt, chłodnica EGR, DPF itd.), wersja 140KM (ma też mapę na 163 KM) i kręcą bez problemu 500, 600 tys. km.

Obecnie do wymiany; przednie tarcze (klocki prawie jak nowe) i z czasookresu olej, filtry w silniku.


Wersja wyposażenia - Titanium S + m.in.;

- tapicerka - boki siedzeń skóra (nie eko skóra) a środek alcantara (najlepsza na lato!),

- duży wyświetlacz Convers+

- pakiet wizualny - oryginalny duży tylny spojler (b. praktyczna i b.rzadka wersja!), oryginalne listwy progowe, wycieraczki, mata itp.


W komplecie m.in. opony letnie na alu i zimowe na stalówkach (osobne dedykowane śruby), oryginalne dywaniki gumowe i materiałowe, relingi, oryginalne chlapacze przednie (bardzo przydatne), naklejona folia bezbarwna w newralgicznych miejscach karoserii.

Nakładkę na kierownicę założyłem dla lepszego "trzymania", kierownica nie jest wytarta ani uszkodzona.


Z ważniejszych (prócz eksploatacyjnych) co było wymieniane w trakcie użytkowania:

- 2018 r. przy ok. 175 kkm wymieniony kpl. rozrząd (zrobione na nim ok. 55 tys. km),

- 2019 r. wymieniony przewód wysokiego ciśnienia wspomagania ukł. kierowniczego na nowy oryginalny

- czasy pandemii ok. raz w roku ozonowanie wnętrza i klimatyzacji,

- 2023 r. amortyzatory przód,

- 2024 r. przewody sztywne, elastyczne i podkładki wtryskiwaczy itp.


Stan podwozia - w normie; na corocznym przeglądzie - lipiec b.r. (mam zdjęcia) - progi, błotniki, drzwi zdrowe, na podłużnicach ruda jest ale powierzchowna (potwierdzone przez diagnostę).

Na krawędzi maski parch na powłoce lakierniczej - nie robiłem by ktoś nie zarzucił że samochód był malowany, bity itd.


Kontakt.: (od 8.00 do 23.00)

Jeśli nie odbieram proszę o sms w jakiej sprawie, w wolnej chwili oddzwonię.

 

7 grudnia 2024 11:16

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

S-Max

Wersja

2.0 TDCi Titanium

Kolor

Błękitny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

Generacja

I (2006-2015)

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

21375

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotrek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Bochnia, bocheński, Małopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store