Sprzedam: Ford S-Max, 2.0 TDCI, 140 KM, zakupiony w polskim salonie w r. 2010 (wer. po liftingu).
Obecny przebieg to 237 tys. km (udokumentowany).
Kupiłem od I właściciela w czerwcu 2018, samochód był w programie serwisowym ASO przez 8 lat i do 200 tys. km.
Pierwszy właściciel serwisował go w ASO Gliwice, ja w Ford Wikar Nowy Sącz, historię serwisową mam w postaci papierowej, elektronicznej i można to potwierdzić w dowolnym ASO Forda.
Po zakończeniu przedłużonej maksymalnie gwarancji serwisowany prywatnie u fachowego mechanika.
Olej, filtry od nowości wymieniane co ok. 10 tys. km (nie tzw. long life).
Samochód całkowicie bezwypadkowy, szyby oryginalne.
Wersja wyposażenia:
Titanium+ m.in.; tapicerka -boki siedzeń skóra (nie eko skóra) a środek alcantara (najlepsza na lato!), duży wyświetlacz Convers+, pakiet wizualny -oryginalny tylny spojler (b.rzadka wersja i praktyczna!), oryginalne listwy progowe itp.
W komplecie m.in. opony letnie na alu i zimowe na stalówkach, oryginalne koło dojazdowe nie używane, oryginalne dywaniki gumowe i materiałowe, relingi.
Z ważniejszych (oprócz eksploatacyjnych) rzeczy które były wymieniane w trakcie użytkowania:
- 2017 r. przy ok. 175 kkm wymieniony kpl. rozrząd,
- 2019 r. wymieniony przewód wysokiego ciśnienia wspomagania ukł. kierowniczego na nowy oryginalny (wada fabryczna tych modeli)
- 2020 r. klocki tył i przód dobrej marki, na nich zrobione ok 40 kkm prawie jak nowe,
- czasy pandemii ok. raz w roku ozonowanie wnętrza i klimatyzacji,
- 2023 r. amortyzatory przód,
- 2024 r. przewody sztywne, elastyczne i podkładki wtryskiwaczy itp.
Z ważniejszych praktycznych rzeczy (przynajmniej dla mnie):
- fabrycznie bez filtra cząstek stałych DPF, oczywiście z homologacją (można używać w mieście bez obaw o zapychanie układu czy złapanie mandatu za wycięty DPF;),
- elektr. podgrzewana przednia szyba z filtrami, atermiczna (zimą nie drapię szyby a latem auto dużo mniej się nagrzewa..),
- mocowania isofix i trzy odrębne TEJ SAMEJ SZEROKOŚCI siedzenia w drugim rzędzie (oprócz VW Sharana/Alhambra proszę spróbować w innym minivanie zamontować trzy pełnowymiarowe foteliki w jednym rzędzie - testowałem chyba wszystkie dostępne modele i marki),
- tylny zderzak oryginalnie nie lakierowany (opcja), duży bagażnik + kratka, doświetlanie boków pojazdu przy manewrowaniu na parkingach, podjazdach
- skrzynia manualna (bardzo duży plus w przypadku forda i słynnych powershift),
- brak start-stop, elektrycznie ustawiane ale ręcznie składane lusterka (zimą bez awarii), szklanych dachów i innych tego typu bajerów które są fajne dopóki nie zacznie szwankować elektronika..
Gdyby ktoś miał wątpliwości.. sprzedaję bo kupiłem nowe, z rodzinnych powodów 7-osobowy.
Na corocznym przeglądzie, 3 lipca b.r. (mam zdjęcia) - widoczna korozja elementów zawieszenia - standard w każdym kilkuletnim aucie, na podłużnicach ruda jest powierzchowna (potwierdzona przez diagnostę), progi, błotniki, drzwi zdrowe ale jeśli ktoś chce pojeździć dobrych parę lat spokojnie, wypadałoby zrobić nową konserwację podwozia.
Na zdjęciu na masce widoczny parch, nie robiłem by ktoś nie zarzucił że samochód był malowany, bity, składany itd. - wada fabryczna modeli z pierwszego roku po liftingu.
Kontakt.: (od 8.00 do 23.00)
Jeśli nie odbieram proszę o sms w jakiej sprawie, oddzwonię.
Nie odpowiadam na wiadomości i teksty; za ile pójdzie, daję 20 tys., to niemożliwe - ma wycięty DPF albo.. 'tera to wszyscy chcą automata' itp. - szanujmy swój czas!
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.