Ford S-Max
Rok produkcji 2018, pierwsza rejestracja w styczniu 2019 r
Przebieg: niecałe 166 000 km (aktualnie w użytkowaniu weekendowym)
Średnie spalanie przy codziennej jeździe: 6,5-7,2 l / 100 km
Stan techniczny auta oceniam na bardzo dobry, serwisy robione były w ASO w czasie trwania gwarancji, później regularnie wg wytycznych:
- wymiana oleju silnikowego zrobiona (kolejna zalecana przy około 210 000)
- wymiana oleju skrzyni biegów była robiona w 2024 r
- nowy akumulator, wymieniony w 2024 r
- alternator po pełnej regeneracji w 2024 r
- serwo hamulcowe wymieniane w listopadzie 2024 r wraz z klockami hamulcowymi
- uzupełnianie AdBlue: co około 7000 - 8000 km
- posiada składany hak holowniczy.
Auto w standardowym wyposażeniu dla wersji Titanium, wiele udogodnień, m.in.:
- podgrzewanie szyby, kierownicy, przednich foteli, lusterek
- w pełni elektroniczne ustawienie foteli przednich ( kierowca ma 3 pozycje do zapamiętania)
- tempomat
- opcja limitu prędkości
- asystent kierowcy, automatyczne czytanie znaków drogowych, linii na drodze
- czujniki parkowania
- tylna kamera
- adaptacyjne światła przednie ( automatyczne światła dzienne, długie, doświetlania zakrętów itp.)
- i wiele innych
Bardzo zwrotne i zrywne auto, posiadam je od 1wszych kilometrów na liczniku, Pierwsze 3 lata był moim autem służbowym, wykupiony i pozostawiony w moich rękach po dzień dzisiejszy.
Auto jest świeżo po bezproblemowym przeglądzie technicznym, a terminem ważności do: 10.01.2026 r.
Silnik: 2.0 EcoBlue 190 koni Skrzynia automatyczna : 8 biegów
Bezwypadkowe, ma małe wgięcie na przednim nadkolu od strony kierowcy - widać je na 2gim zdjęciu.
Dwa komplety opon: zimowe i letnie.