Czasami w życiu człowieka przychodzi moment, w którym samochód osobowy to za mało.
Początek sierpnia, masz zabukowany wyjazd na Półwysep Helski na wakacje, ale masz 4 dzieci. Teraz musisz spakować wszystkich do samochodu. Piętnaście walizek i plecaków, rękawki do pływania, dmuchany flaming, a może tez SUP, bo na czymś trzeba pływać. Jeszcze fajnie by było spakować rowery, bo może jakaś wycieczka rowerowa po promenadach lub szlakach nadmorskich...? a jeszcze pies! Przecież nie zostawisz go w domu. Spróbuj spakować się do osobówki. Bagażnik dachowy i bagażnik na hak to zawsze jakaś opcja, ale jak trzeba zostawić samochód z zapiętymi rowerami na bagażniku w centrum Międzyzdrojów to już nie jest tak fajnie i wygodnie. Do Transita pakujesz wszystko do środka. Kolejna kwestia to wygoda prowadzenia. Tysiąc kilometrów do zrobienia nie stanowi problemu, bo masz wygodną pozycję za kierownicą, skrzynia automatyczna, która pomaga w staniu w korku na autostradzie w Dubrovniku i widok znad wszystkich osobówek. Wysiadasz z auta bez zmęczenia i bolącego krzyża od zbyt długiego siedzenia w niewygodnej pozycji. Na pokładzie są 4 ISOfixy, więc wyjazd z przedszkolem jest do zrobienia. A, no i osoba, która akurat zabawia Bombelka może usiąść wygodnie na pełnoprawnym miejscu obok fotelika, a nie kombinować jak przetrwać podróż ze ścierpniętym pośladkiem (dobra, teraz zmiana na lewy... ).
Zbliża się sezon narciarski. Alpy w 6 osób z całym sprzętem, ciuchami i jedzeniem są do zrobienia bez problemu. Dojedziecie komfortowo, nawet jeśli każdy z Was będzie przewoził swój zestaw narciarski.
Samochód dzielnie spisywał się podczas prowadzenia działalności gospodarczej. A od święta był bohaterem podobnych historii jak te powyżej. Opcja przewiezienia większych gabarytów przy jednoczesnej wygodzie podróżowania jest nie do przecenienia. Przewoził ludzi, przewoził sprzęt muzyczny, przewoził szafy przy przeprowadzkach znajomych. Pokrowce na tapicerkach, żeby dla nowego właściciela wyglądał jak z fabryki :). Tylne rzędy z kanapami dzielonymi w trybie 2+1 z niezależną regulacją każdego z oparć.
Co do konkretnych informacji.
Samochód z 2020 roku.
Silnik 2.0 Ecoboost 130KM
Przebieg 90000 km
Automatyczna skrzynia biegów
Automatyczna klimatyzacja
Ogrzewana przednia szyba
Przyciemniane tylne szyby
Kanapa w drugim i trzecim rzędzie dzielone 2:1
Serwisy wykonywane w ASO Forda w Poznaniu. Historia serwisowa do przejrzenia u Forda.
Faktura VAT przy rozliczeniu.
Do samochodu dorzucam zestaw opon zimowych