Pojazd w 100% oryginalny, SPRAWNY, w stanie kolekcjonerskim z nominalnym, dolnozaworowym silnikem M-20.
- Rama prosta i zdrowa, podwozie gruntownie zakonserwowane. Karoseria w bardzo dobrym stanie, jedynie w kilku punktach delikatne naloty korozji.
- W 2003 r. samochód przeszedł remont kapitalny, podczas którego wymieniono m.in. prądnicę na alternator, a także położono nową instalację elektryczną 12V. Na wzór oryginalnej plandeki została uszyta nowa, która do dziś pozostaje w doskonałym stanie.
- W samochodzie zamontowana jest nowa, oryginalna skrzynia biegów oraz nowe wały napędowe. Reduktor oraz mosty są sprawne.
- Oryginalny silnik również jest nowy (wymieniony kilka lat temu), pozostaje w pełni sprawny i posiada minimalny przebieg kilkuset kilometrów. Aparat zapłonowy oryginalny, radziecki.
- Przednie resory po regeneracji, tylne wymienione na nowe (oryginalne). Amortyzatory przednie oraz tylne również są nowe, oryginalne.
- Samochód jest wyposażony we właściwe dla modelu przednie oraz tylne kierunkowskazy, dziś rzadko spotykane. Szperacz sprawny.
- Gaz ma założone współczesne opony Dębica Quartet Frigo. W tym roku wymieniony został również akumulator.
HISTORIA POJAZDU:
Samochód do 1985 r. znajdował się na stanie Ludowego Wojska Polskiego, następnie przeszedł w prywatne ręce. Obecny właściciel jest jego posiadaczem od 1991 r. (dysponuje umową kupna) i od dnia zakupu jest nieustannie garażowany. Na przestrzeni lat użytkowany okazjonalnie 2-3 razy w roku.
Od 2009 r. samochód znajduje się w ewidencji pojazdów zabytkowych i posiada tzw. żółte tablice rejestracyjne.
Wraz z samochodem właściciel sprzedaje pokaźny zasób części zapasowych:
- Chłodnica wody
- Reduktor
- Nowy wałek rozrządu silnika
- 4 oryginalne rosyjskie opony wraz z felgami
- 2 przednie szyby wraz z ramą
- 2 przednie błotniki
- Grill przedni
- Polska instrukcja obsługi
+ wiele drobnych części dodatkowych