Dzień dobry,
wystawiam na sprzedaż moją Hondę Accord VI sedan 1,8 ES.
Kupiłem auto z zamiarem posiadania go max pół roku, jako spełnienie marzenia sprzed 10 lat (jak jeszcze to auto miało jakąś wartość, aktualnie myślę, że to największy dołek cenowy jaki osiągnie ta wersja).
Z plusów:
+ silnik i skrzynia chodzą bardzo dobrze, cicho, płynnie, silnik ma moc
+ zawieszenie bardzo dobre, przez założony poliuretan i rozpórkę przód prowadzi się świetnie
+ klima nabita, szczelna, działa
+ opony letnie NOKIAN po jednym sezonie, na fajnych alufegach R16.
+ prawie brak rdzy - podłużnice, progi, błotniki, doły drzwi w porządku.
+ dużo napraw wykonanych w ostatnim czasie (lista niżej).
+ do auta drugi zestaw kół - felgi stalowe + opony ziomowe (przednie NOKIAN 2 sezony, tył stare, do wymiany na nast. zimę)
+ dorzucam drugie radio Pioneer DEH-X9600BT (nowe za 1200 zł)
+ poza wymienionymi poniżej kolizjami auto raczej bezwypadkowe (historia GOV - brak szkód, słupki, wnęki i dach - oryginalny lakier)
Z minusów:
- Jakaś rolka osprzętu hałasuje.
- Przekładnia kierownicza ma mały wyciek, dorzucam litr płynu na dolewki.
- Poliuretan założony trochę niefachowo, skrzeczy jak jest sucho. Da się przyzwyczaić.
- Widoczne ubytki blacharsko-lakiernicze. Lewy tylny błotnik i zderzak lewy przód - spisane szkody przez poprzedniego właściciela (ale nie zgłoszone do ubezpieczalni), zabezpieczone i jeździ dalej.
- Po ww. zdarzeniu gdzieś w bagażniku jest nieszczelność, woda idzie dalej na podłogę i tam się zbiera, przez co jest dziura w podłodze i wilgoć w bagażniku.
- Poprzedni właściciel palił. Po praniu wnętrza, ozonowaniu jest dużo lepiej, ale ktoś wyczulony wykryje. Wymiana filtra i dodatkowe ozonowanie na pewno pomoże.
- Ponoć pobór oleju to 1,5 L na 10000km. Za krótko jeżdżę, żeby to potwierdzić. Dolałem raz, poniżej litra.
- Świeci się kontrolka od poduszek (podczas naprawy podsufitki poprzedni właściciel wymontował prawy fotel i uszkodził kostkę lub po prostu włączył zapłon, kontrolka sama już nie zgaśnie). Jak będzie chwila to samemu usunę błąd.
- Centralny zamek czasem nie działa.
- Padła stacyjka, więc jest osobny kluczyk do drzwi i odpalania.
Lista ostatnich napraw:
249000 - pranie wnętrza, ozonowanie
248000 - nowe tarcze klocki przód
245000 - sworznie przód, nowy akumulator, wydech, podsufitka, nabicie klimy,
243000 - wymiana rozrządu, sprzęgła, uszczelnienie silnika i skrzyni, wymiana paska wielorowkowego, oleju silnik + skrzynia, filtrów
238000 - regeneracja rozrusznika
234000 - wymiana świec
Poprzedni właściciel, Pan Waldemar rocznik 1956, bardzo dbał o auto, poświęcał mu dużo czasu i energii i trzymał w garażu. Historia napraw prowadzona w zeszyciku, trochę paragonów z napraw (wszystko mi przekazał). Sprzedał ponieważ kupił Accorda VII S-type. Starałem się kontynuować jego podejście, ale z racji na brak warunków warsztatowych i czasu było to trudne. Nie inwestowałem też mocno w to auto, wiedząc, że będzie u mnie kilka miesięcy. Myślę, że następny właściciel przy odrobinie opieki i bez dużych wkładów będzie zadowolony przez wiele lat.
Zapraszam do kontaktu!