Dzień dobry, cześć,
Na sprzedaż wystawiam naszą prywatną Hondę Accord VII po face liftingu. Honda z polskiego salonu, z Kemag w Bielsku-Białej. Jesteśmy drugimi właścicielami od nowości. Zakupiona przez nas w 2022 roku z przebiegiem 277kkm, obecnie 316kkm - 39kkm u nas i nigdy nie zawiodła. Pierwsza właścicielka jeździła nim przez 15 lat, a ostatnie wpisy z ASO pochodzą z 2021 roku. Auto służyło na dojazdy do pracy i na weekendowe wypady, w związku z tym cała obsługa eksploatacyjna była robione na czas oraz tak jak należy.
Z ważniejszych rzeczy:
• Silnik na łańcuchu, VTEC działa jak należy i daje z tego dużą frajdę. ;) Jednostka poliftowa K20Z2 bez problemów puchnących tłoków oraz wycierających się wałków wydechowych. Pobór oleju ~0,1l/1000km, czyli tyle ile każdy silnik powinien pobierać,
• LPG bez problemów (ten silnik jest wręcz stworzony pod LPG), serwis co 12-15kkm,
• Opony wielosezonowe premium Michelin CrossClimate z 2021 roku – duża ilość bieżnika i jeszcze posłużą.
• Regeneracja alternatora i rozrusznika 10.2022 przy przebiegu 278kkm,
• Remont hamulców 04.2024 przy przebiegu 304kkm – całe nowe hamulce z tyłu; nowe klocki przód; 2x nowe czujniki ABS itd.
• Wymiana amortyzatorów i poduch z tyłu 01.2025 przy przebiegu 314kkm,
• Oleje i filtry wymieniane regularnie co 10-12kkm,
• Od spodu bardzo OK – Honda kiedyś miała profesjonalną konserwację, odświeżoną przeze mnie w 2023 roku. Z zewnątrz małe wykwity w standardowych miejscach. Z takimi kupiliśmy i od 3 lat nie postępują.
• Na wyposażeniu wszystko, co potrzebne we współczesnym samochodzie, czyli m.in. automatyczna klima dwustrefowa, lusterka grzane i regulowane elektrycznie, ESP, komputer pokładowy, ISOFIX, czujnik parkowania itp.
• Wnętrze zostało niedawno wyprane, ponieważ miało na sobie dość wysłużone pokrowce, a pod nimi nie najładniejszą tapicerkę. Dodajemy drugi komplet dywaników na lato.
• PT do 13.05.2025; OC do 28.0909.2025.
Z rzeczy „do zrobienia”, żeby nie owijać w bawełnę:
• Wymiana butli gazowej przed PT – koniec homologacji,
• Wymiana oleju i filtrów, bo już na to czas,
• Sprawdzenie i regulacja luzów zaworowych za ok 2-3kkm (luzy „na śrubki”, czyli te tanie i bezproblemowe),
• Wymiana sprzęgła – nie na już, ale można się na to nastawić za jakiś czas.
Dla chętnych mogę udostępnić szczegółową listę serwisów/napraw (popartą oczywiście paragonami/FV/zdjęciami). Tak jak wspomniałem, auto serwisowane na bieżąco przez świadomych użytkowników (to już chyba 6ty japończyk w rodzinie ;)), który jeszcze długo posłuży. Powód sprzedaży to po prostu zmiana na nowsze auto.
Cena oczywiście podlega negocjacji, na miejscu.
Zachęcam do kontaktu oraz zapraszam na oględziny! Nie ma problemu ze sprawdzaniem u mechanika/na stacji diagnostycznej.
Pozdrawiam,
Michał