Jestem właścicielem auta od 3 lat, wcześniej u pierwszego właściciela w polsce.
Auto fajnie przyspiesza, komfortowo się jeździ.
W ostatnich trzech latach robiło przebieg ok. 3 tys. km rocznie.
W aucie są:
- letnie: aluminiowe felgi 17'' w tym dwie opony z przodu są nowe (mniej niż 200 km); z tyłu mają 2 sezony (nie więcej niż 2000 km).
- zimowe: felgi stalowe z nowymi oponami (kupione na sezon 23/24, przejechane 500 km).
Świeżo zrobione badanie techniczne, ważne do października 2025.
W ciągu ostatnich 3 lat zostało wymienione sprzęgło oraz naprawiana pompa wspomagania. W październiku 2024 wymienione zostały kompletnie klocki oraz tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu, w tym nowe zaciski z tyłu oraz osłony końcówek z przodu, wymieniony płyn hamulcowy oraz ustawiona zbieżność - także duży koszt eksploatacyjny odchodzi dla nowego właściciela.
Naprawy robione na bieżąco, aby utrzymać pojazd w ruchu. Auto ma już swoje lata także parę rzeczy można podreperować. Nie jestem specjalistą, ale na pierwszy rzut do zrobienia dwa tylne nadkola + prawy bok przy tylnych drzwiach (rysa parkingowa), ponieważ głównie tam jest korozja (i jak komuś przeszkadza to na masce).
Prawe lusterko blokuje się po złożeniu, mało istotna usterka.
Trochę rys parkingowych (głównie z prawej strony z tyłu przy drzwiach na dole).
W ciągu ostatnich 3 lat było wymienione sprzęgło oraz naprawiana pompa wspomagania. W październiku 2024 wymienione kompletnie klocki oraz tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu, w tym nowe zaciski z tyłu oraz osłony końcówek z przodu, wymiana płynu hamulcowego oraz ustawiona zbieżność - także duży koszt eksploatacyjny odchodzi dla nowego właściciela.
Grill i zderzak z przodu lekko pęknięty z uwagi na drobne uderzenie, ale nie wpływa to na komfort jazdy. Trzyma się.
Środek w dobrym stanie, niepalone.