Sprzedam swoją Hondę Civic Type R FN2 w wersji Plus. Sprowadzona ze Szwecji w 2017 roku. Auto nie było katowane ani używane na torze, VTEC włączany sporadycznie, służyło głównie jako zabawka do przyjemnej jazdy. Mało używane zimą i w deszcz. Nie dojeżdżałem nim do pracy, a roczny przebieg to około 10 tys. km. Większość kilometrów to długie trasy do rodziny do Gdańska, Zakopanego czy Krakowa albo na wyjazdy wakacyjne.
Samochód w dobrym stanie mechanicznym oraz blacharskim.
Mechaniczne naprawy były przeprowadzane na bieżąco, z użyciem części OEM albo z górnej półki.
Auto posiada mnóstwo przyjemnych dopracowań, a lista poniżej:
- Mugen lotka z czarnym środkiem, z możliwością zmiany kąta ataku. Żeby klapa łatwiej się otwierała, zamontowane są lepsze siłowniki.
- Felgi Rage OEM Honda 19" na lato.
- Felgi Enkei OEM Honda 18" na zimę.
- Dystanse przód i tył 15 i 20 mm JR.
- Przegroda w misce olejowej.
- Przeprowadzone przewody do dodatkowych czujników-zegarów ciśnienia i temperatury oleju.
- Chłodnica oleju FMIC, podstawka z termostatem Mocal.
- Nowa belka, zakonserwowana, z poliuretanowymi tulejami.
- Reflash by Fox (strojenie, przesunięcie VTEC trochę wcześniej, przesunięcie odcinki trochę później, procedura startu launch, dodało to parę koni).
- Sportowy wydech Tegiwa 70 mm.
- Filtr powietrza K&N wkład.
- Dynamiczny LED trzeci środkowy stop.
- Dynamiczne LED kierunki w lusterkach.
- Kamera cofania.
- Radio 2DIN Pioneer ze sterowaniem z kierownicy.
- Kierownica modyfikowana z punktem zerowym, bicepsami, płaskim dołem, skóra gładka i perforowana.
- Podświetlenie nóg OEM Honda na czerwono.
- Mieszek zmiany biegów z alcantary.
- W bagażniku: OEM kamizelka Honda, OEM trójkąt ostrzegawczy Honda, OEM apteczka Honda, siatka do bagażnika i zwykła gaśnica.
- Subwoofer ze wzmacniaczem (jeszcze nie założony, ale wszystkie kable są przeprowadzone).
- Dywaniki EVA.
Silnik suchy, brak wycieków, trzyma moc, auto jedzie szybko i dynamicznie, a sportowy wydech ładnie brzmi. Tylko tankować i jeździć. Oleju nie bierze. Oczywiście, jeśli katować i zawsze jeździć w VTEC, to może być jakiś minimalny pobór. Olej zmieniany co 8-10 tys. km. Cena może byś pomniejszona w przypadku demontażu modyfikowanych części Takie jak wydech, dystanse i inne.
Za poprzedniego właściciela auto było zabezpieczone przed korozją. Podłoga w dobrym stanie, na tylnej części podwozia występują niewielkie naloty rdzy, ale bez tragedii; w przyszłości przydałoby się zrobić ponowną konserwację. Przegląd przechodzi bez problemów.
Prawie cały samochód został polakierowany przez jednego z poprzednich właścicieli ze względu na odpryski i wiek (przedlift z 2008 roku, a w tamtych latach farba była bardzo kiepska), a także fakt, że jest to kolor czerwony, który z czasem traci barwę. Przy okazji naprawiona została bolączka UFO przedliftów przy przedniej szybie. W moim posiadaniu auto nie miało żadnych kolizji, jedynie jest niewielkie wgniecenie w dolnej części zderzaka, ale nie rzuca się w oczy. Kiedy kupowałem ten samochód, sprawdziłem raport i w historii nie było informacji o poważnym lub konkretnym wypadku. Sprawdzałem miernikiem grubości i w kilku niewielkich miejscach jest lekka warstwa szpachli; osobiście nie kojarzę, co to było, ale mi to nie przeszkadza, a bez miernika nie widać.
Auto można obejrzeć na każdej OSKP. Nie interesuje mnie zamiana, sprzedaję, bo przesiadam na nowsze auto. Przegląd ważny do 27.06.2025, a OC do 18.08.2025. Auto mozna powrocic do serii (Kierownica, wydech, podświetlenie nóg, dystanse) i wtedy cena będzie niższa niz teraz stoi.