Honda Civic Type-R EP3 przygotowana do motorsportu.
Silnik k20a2 246KM 238Nm - kolektor ssący RBC, duża przepustnica Skunk2, dolot Tegiwa, kolektor wydechowy 4-2-1 + cała reszta nierdzewka, nowa wiązka silnikowa i osprzętu, komputer EMU Classic, Tuned by Niuton.
Skrzynia NPQ3, krótkie przełożenie 5,85 MFactory, szpera płytkowa MFactory, synchronizatory Carbon, półosie MFactory.
Hamulce, przód Big Brake zacisk Brembo 4 tłoczkowy, tarcza 320/30, pedal box OBP, hydrołapa OBP.
Fotele Bimarco, klatka zgodna z załącznikiem, szerokie pasy Sabelt.
Deska flok, dodatkowe wskaźniki, lekka nagrzewnica.
Nadwozie odelżone, 1060kg, przednia maska i tylna klapa z włókna, szyby poliwęglan
Zawieszenie INTRAX 1K2 z regulacją, w specyfikacji wyścigowej, górne mocowania z regulacją na łożysku sferycznym, wahacze na poliuretanach, drążki kierownicze z regulowanym Bump steer-em. Tylne górne wahacze z regulacja pochylenia koła, a dolne na łożyskach Hardrace, stabilizatory przód/tył Whiteline.
Auto nie dawno przeszło naprawę blacharską (progi , podłoga) całość zakonserwowana epoksydem i Sika 529, wszystkie elementy zawieszenia wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Posiadam kilka kompletów felg i opon.