Honda Civic 1.4i - 1
Honda Civic 1.4i - 2
Honda Civic 1.4i - 3
Honda Civic 1.4i - 4
Honda Civic 1.4i - 5
Honda Civic 1.4i - 6
Honda Civic 1.4i - 7
Honda Civic 1.4i - 8
Honda Civic 1.4i - 9
Honda Civic 1.4i - 10
Honda Civic 1.4i - 11
Honda Civic 1.4i - 12
Honda Civic 1.4i - 13
Honda Civic 1.4i - 14
Honda Civic 1.4i - 15
Honda Civic 1.4i - 16
Honda Civic 1.4i - 17
Honda Civic 1.4i - 18
Honda Civic 1.4i - 19

1 / 20

Honda Civic 1.4i - 1
Honda Civic 1.4i - 2
Honda Civic 1.4i - 3
Honda Civic 1.4i - 4
Honda Civic 1.4i - 5
Honda Civic 1.4i - 6
Honda Civic 1.4i - 7
Honda Civic 1.4i - 8
Honda Civic 1.4i - 9
Honda Civic 1.4i - 10
Honda Civic 1.4i - 11
Honda Civic 1.4i - 12
Honda Civic 1.4i - 13
Honda Civic 1.4i - 14
Honda Civic 1.4i - 15
Honda Civic 1.4i - 16
Honda Civic 1.4i - 17
Honda Civic 1.4i - 18
Honda Civic 1.4i - 19

Najważniejsze

Przebieg

258 025 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 396 cm3

Moc

90 KM

Opis

1 właściciel, auto zakupione jako nowe w salonie Hondy w Rzeszowie Sigma-Car w 1997 roku. Data rejestracji: 06.03.1997


Ten egzemplarz ma nadwozie określone w nomenklaturze producenta jako MA8 o numerze VIN: SHHMA87600U148742. Silnik o poj. 1396 cm3 i mocy 90 KM nosi oznaczenie w nomenklaturze producenta jako D14A2.


Na wyposażeniu alarm, radio JVC, oryginalna mata Hondy do bagażnika, chlapacze z tyłu, elektryczne szyby z przodu i regulacja lusterek.


Od 1997 do 2002 auto było serwisowane w Autoryzowanej Stacji Obsługi Hondy w Rzeszowie przy ul. Rejtana 67, gdzie wówczas mieściła się siedziba dealera i serwis Sigma-Car.


Potem auto było serwisowane poza siecią autoryzowanych serwisów ale z dbałością o przestrzeganie zaleceń producenta.


Olej w silniku był wymieniany co 10 tysięcy km wraz z filtrem oleju. Auto cały czas jeździło na markowych olejach syntetycznych o klasie lepkości SAE 0W-40 lub 05-W40. Filtr powietrza był wymieniany co 20 tysięcy km. Regulacja zaworów w silniku była robiona co 40 tysięcy km, podobnie jak wymiana świec zapłonowych na oryginalne japońskie świece NGK. Filtr paliwa był wymieniany co 60 tysięcy km. Płyn hamulcowy wymieniany był co 3 lata. Olej w skrzyni biegów wymieniany był co 60-80 tys. km. Co ciekawe Honda zaleca do stosowania w tych skrzyniach biegów normalny olej silnikowy o klasie lepkości SAE 10W-40. Wystarczy opakowanie wielkości 1 litra.

Płyn chłodniczy był wymieniany co 80 tysięcy km. Pasek rozrządu wraz z pompą wody był wymieniany co 90 tysięcy km, wcześniej niż zaleca producent.


W 2014 roku zostały wymienione w zawieszeniu (lewa i prawa strona) górne wahacze na bardzo dobrej jakości 555 produkowane przez japońską firmę Sankei, zaś w tylnym zawieszeniu silentbloki na oryginalne HONDA OEM. .

W 2014 roku wymieniany był też pasek wielorowkowy alternatora na produkt firmy BANDO. Pasek wielorowkowy pompy wspomagania kierownicy został wymieniony na produkt firmy BANDO.


W 2014 roku przy przebiegu około 185 000 km wymieniono pasek rozrządu na produkt firmy GATES oraz napinacz paska rozrządu na produkt firmy NSK. Wówczas została też wymieniona pompa wody na produkt japońskiej firmy AISIN.


W 2014 roku zostały wymienione amortyzatory w tylnym zawieszeniu na produkty japońskiej firmy KAYABA.


Przeguby i końcówki drążków kierowniczych też były wymieniane oraz inne elementy zużywające się w trakcie eksploatacji auta takie jak amortyzatory, tarcze, klocki hamulcowe, tłumiki, płyny w układzie chłodzenia i układzie hamulcowym.


Przebieg auta jest autentyczny i zostanie wpisany do umowy kupna-sprzedaży.

W ostatnich latach auto robiło symboliczne przebiegi. Zawieszenie, silnik oraz skrzynia biegów są w bardzo dobrym stanie.


W aucie nigdy nie była założona instalacja gazowa. Silniki benzynowe Hondy 1.4 eksploatowane prawidłowo robią z powodzeniem przebiegi rzędu 400-500 tysięcy km bez generalnego remontu. W aucie do tej pory jest oryginalne fabryczne sprzęgło i działa bez zarzutu co najlepiej świadczy o tym jak auto było eksploatowane !!!


Mankamentem auta jest blacharka, a przede wszystkim konieczność wymiany progów. Do wymiany także przednia szyba z powodu pęknięcia. Możliwe, że na skutek rdzy jaka mogła pojawić się na podszybiu tak się dzieje lub napięć i naprężeń jakie generuje nadwozie w trakcie jazdy ze względu na stan blacharski.


Od czasu ostatniego badania technicznego w SKP w 2022 ani olej ani filtr oleju nie były wymieniane. Podobnie jak filtr powietrza czy płyn hamulcowy. Aktualnie brak ważnego badania technicznego ale polisa ubezpieczeniowa jest ważna do 10 marca 2025. Natomiast auto po zrobieniu i usunięciu przede wszystkim mankamentów blacharskich o jakich wspominam z powodzeniem przejdzie przegląd w SKP i może posłużyć nowemu właścicielowi przez długi czas, gdyż przy prawidłowej eksploatacji na tym silniku i skrzyni biegów bez problemu można będzie przejechać 150-200 tys. km do generalnego remontu. Zatem auto może idealnie nadawać się do codziennej pracy dla takich osób jak glazurnicy, ekipy remontowe, elektrycy, stolarze, hydraulicy, etc Albo jako pierwszy samochód dla osoby stawiającej pierwsze kroki w motoryzacji.


Auto jest bezwypadkowe, co nie znaczy, że nie miało przygód typowo parkingowych ale nie były to kolizje mające wpływ na bezpieczeństwo i konstrukcję samochodu. Komplet czterech alufelg renomowanej włoskiej firmy OZ, na które założone są letnie opony Vredestein Sportrac 5 w rozmiarze 185/60 R14 z indeksem prędkości H. (opony założone w 2015 roku). Dodatkowo 6 felg stalowych, w tym dwie felgi, które były zapasami w innych Hondach Civic i są w doskonałym stanie. Na czterech felgach stalowych zamontowane są opony zimowe Dębica Frigo, a na dwóch pozostałych Pirelli P2000 i Dunlop SP9. Nowemu właścicielowi tak ze względu na przebieg, a przede wszystkim na wiek opon doradzałbym wymianę na nowe. Nowy właściciel dostanie jeszcze kilka części jak na przykład oryginalną boczną prawą szybę drzwi z przodu, gdyby kiedyś zaszła konieczność wymiany. Auto posiada dwa normalne kluczyki i trzeci w kolorze czerwonym tzw. serwisowy.


Na zdjęciach z prawej strony auta założone są alufelgi by przyszły nabywca zobaczył jak auto się na nich prezentuje, a po lewej stronie auta założone są koła na felgach stalowych, w tym jedna z zapasu pozyskana od właściciela innego Civica. Na wyposażeniu auta są także 4 dobrej klasy głośniki oraz radio marki JVC z portem USB, a także oryginalna mata Hondy w bagażniku zapobiegająca się przesuwaniu ładunku oraz ułatwiająca utrzymanie czystości.


Cena auta do rozsądnej negocjacji ale nie za cenę złomu.


Osoby zainteresowane oglądaniem auta proszę o telefon lub wysłanie wiadomości sms.


Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.

 

12 lutego 2025 17:48

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

Civic

Wersja

1.4i

Kolor

Zielony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1997

Generacja

VI (1995-2001)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

4900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Andrzej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Przemyśl, Podkarpackie

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...