Witam. Posiadam na sprzedaż Hondę Civic, auto po profesionalnym swapie z softem Turbo. Dające wiele frajdy z jazdy. Zachęcam do kontaktu telefonicznego. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania.
Poniżej pełen opis zmian oraz prac w aucie.
SWAP (wykonane przez Cairo-Honda):
kompletny swap K20A3 z modelu Civic 7 Type S (EV1)
silnik 2.0 zalegalizowany w dowodzie rejestracyjnym
przebieg silnika ~170000km
olej Rowe Hightec multi formula SAE 5w50 wymieniany co 7000km
półosie z modelu Civic 7 Type S (EV1)
skrzynia biegów z modelu Civic 7 Type S (EV1) + shortshifter
sprzęgło z Accord 7 Type S 2.4l (CL9)
Turbo (wykonane przez GTRPerformance):
turbosprężarka k64spec T04e T3/T4
wastegate Turbosmart TS-0506-1001 0.5 bar
intercooler FMIC
porting filtra oleju + dodatkowa chłodnica oleju FMIC schowana w przednim zderzaku po stronie pasażera
pompa paliwa Deatschwerks 9-201-0846
wtryskiwacze Bosh 550cc
oil catch tank Epman PRO Red 10, 15 mm - MG-OT-044
blow-off ProPerfekt
dolot 3" custom + filtr AEM 21-203DK
ECU (wykonane przez MKlasa):
ECUMASTER EMU-Classic
moduł SEN-ECU-BT do komunikacji po bluetooth
map-sensor
czujnik ciśnienia oleju
czujnik temperatury oleju
czujnik EGT
jedna mapa pod soft turbo 0,5-0,7bar
klimatyzacja pozostawiona, w pełni sprawna
Auto wystrojone na PB98
Zawieszenie:
poliuretany zawieszenia przedniego 80sha stronglex
poliuretany poduszki skrzyni biegów 80sha strongflex
poliuretany poduszki silnika przód i tył strongflex
poliuretanowa prawa poduszka silnika 80sha
amortyzatory przód OEM Civic 7 Type R (EP3) + sprężyny APEX -30mm
amortyzatory tył OEM Civic 7 Type R (EP3)
rozpórka górna przód STAFFA
rozpórka górna tył OEM Civic 7 Type R (EP3)
rozpórka dolna tył custom
Zasilanie:
przeniesienie akumulatora do bagażnika
Układ wydechowy:
kolektor wydechowy custom stal nierdzewna + taśma termoizolacyjna bazaltowa
downpipe 3" custom stal nierdzewna + taśma termoizolacyjna bazaltowa
kompletny wydech 2,5" custom stal nierdzewna
Układ hamulcowy:
swap zacisków przednich z Civic 7 Type S (EV1)
przód tarcze 282mm ATE + klocki ATE
tył tarcze 262mm ATE + klocki ATE
Zewnątrz:
Lakierowanie:
Auto w całości polakierowane na kolor Milano Red (nie akryl jak seryjny)
dokładki lusterek czarny połysk
emblemat bagażnika czarny połysk
grill czarny połysk
listwa maski przy grillu czarny połysk
Grill Ferio RS z modelu Civic 7 Sedan (ES7)
Emblemat na grillu OEM Honda S2000 (AP2)
Felgi 17x7 ET40 pomalowane na grafitowy połysk
Opony:
Przód: Uniroyal Rainsport 5 215/40/17 2023
Tył: Michelin Pilot Sport 4 215/40/17 2021
Kute nakrętki D1Spec Heptagon Neochrome (Oryginalne)
Usunięte halogeny i kratka w celu zmieszczenia intercooler'a
dołożone wloty powietrza custom (do chłodnicy oleju)
kamera cofania w ramce tablicy rejestracyjnej połączona z radiem
Wnętrze:
Kierownica Civic 7 Type R (EP3) zmodyfikowana i przeszyta na nowo
Fotele Civic 7 Type R (EP3) Lift
gałka skrzyni biegów a la Skunk2 (nie oryginał)
dołożony telefon w celu odczytu bieżących parametrów z ECU
Audio:
Radio 2DIN EUNAVI 4GB/64GB 7" Android
system Hertz DSK 165.3 + twittery
drzwi wygłuszone matami podczas montażu
półka HiFonics TS693
bagażnik częściowo wygłuszony matami pod półką podczas montażu
subwoofer JBL CS1204B
kondensator HiFonics
wzmacniacz CarPower
Prace do zrobienia na chwilę obecną:
Wstawienie nowych progów
Wstawienie nowych nadkoli tył
Konserwacja