Przedmiotem ogłoszenia jest Honda Civic IX 1,8 i-Vtec 142KM z 2012 roku, w najwyższej wersji wyposażenia - Executive. Zakupiona u dealera Hondy w Łodzi. Jestem jej drugim właścicielem. Wcześniej, auto było w posiadaniu jednej rodziny. Auto zadbane, serwisowane w ASO do samego końca, przebieg 191tys. głównie na trasie Toruń/Bydgoszcz. Zawieszenie, skrzynia biegów, układ kierowniczy pracują bez zastrzeżeń. Auto absolutnie bezwypadkowe.
Jest to najwyższa wersja wyposażenia z tapicerką skórzaną, podgrzewanymi fotelami z elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego i trzymania bocznego, panoramicznym dachem, reflektorami bi-ksenonowymi, systemem nagłośnienia Honda Premium z subwooferem, 17-calowymi alufelgami, systemem start/stop, kamerą cofania, fotochromatycznymi lusterkami i wieloma innymi dodatkami.
Instalacja gazowa BRC z systemem lubryfikacji, zamontowana w ASO, przy przebiegu 110tys km. Wszystkie planowe przeglądy LPG, wraz z wymianą świec i regulacją zaworów (co 30tys.km.), wymianą oleju (co 10tys.km.), również w ASO. Oczywiście wszystko udokumentowane. Przy przebiegu ok. 145tys. km. wymieniono tarcze z klockami EBC.
W komplecie dwa kluczyki, książka serwisowa, oryginalny bagażnik dachowy Honda.
Auto noszące normalne ślady użytkowania. Silnik pracuje równo, jest cichy, oszczędny i zarazem dynamiczny. Jedynym mankamentem jest pobór oleju, ok.450ml/1000km. Z tego też względu, niedawno wymieniony został katalizator. Auta z roczników 2012/2013, zamontowane miały przepuszczające olej, pierścienie zgarniające, czego konsekwencją jest jego nadmierne zużycie. Oczywiście mało kto, będzie miał cywilną odwagę o tym wspomnieć. Cena auta, uwzględnia ich wymianę w ASO. Przy moich przebiegach (ok.30tys rocznie) wymiana wydaje się być konieczna, przy niższych może zostać odroczona w czasie. Nie mniej, cena została uczciwie o ewentualną wymianę zaniżona.
Zapraszam na oględziny auta.