Sprzedam Hondę Civic "Borszeń".
Samochód zbudowany do imprez typu Time Attack. Maksymalnie odelżony.
Hondą wyjezdzilem mistrza klasy D-Pro w pucharze VTEC CUP POLAND 2 lata z rzędu. Bardzo konkurencyjny wóz.
Cena: 37 999zl
Mogę zamienić na K-serię w budzie 5gen z lekką dopłatą. Zależy co tam masz zrobione.
Specyfikacja:
Buda:
- demontaż całego nadwozia, zabezpieczenie podwozia antykorozyjnie, lakierowanie wnętrza oraz komory silnika i całego nadwozia
-wszystkie poszycia, drzwi, dach itd wykonane z laminatu
-wszystkie szyby włącznie z przednią zostały zastąpione odpowiednikami z poliwęglanu
-brak przednich lamp
-brak wycieraczek, zbiornika spryskiwaczy i innych zbędnych elementów
-usunięcie pasa przedniego i zastąpienie go aluminiowym odpowiednikiem
- usunięcie baku, podłogi nad nim oraz podłogi bagażnika
Środek:
-maksymalnie odelżona klatka bezpieczeństwa (Budowa Rajdówek)
-fotel kubelkowy z uszami bimarco hummer
-pasy 6 punktowe SPARCO
-sportowy zbiornik paliwa 20L ze studnią oraz komorą eliminującą przelewanie
-brak deski rozdzielczej, nagrzewnicy, odelżona wiązka elektryczna
Elektronika:
-wiązka silnika zbudowana od podstaw
-customowe światła stop
-montaż maksymalnie prostej konsoli środkowej (zapłon, rozrusznik, awaryjne)
-montaż zegarów temp. wody/temp. oleju/ciśnienie oleju
Układ hamulcowy:
-adapter usuwający serwo MSS GARAGE
-przód tarcze 262mm ATE + klocki Mintex Racing 1166 PIZZA BRAKES
-tył tarcze 240mm ATE + klocki Ferrodo
-regeneracja zacisków
-pompa hamulcowa 7/8"
-sportowy regulowany korektor siły hamowania tylniej osi
-przewody w stalowym oplocie Pizza Brakes + miedziane zbudowane od podstaw
Zawieszenie:
-gwint Yellowspeed Racing z 32 stopniową regulacją twardości + sprężyny 20kg oś przednia, 16kg tył
-wymiana wszystkich gum zawieszenia na żółte tuleje poliuretanowe
-regulowane wahacze kąta pochylenia koła przód i tył HARDRACE
-tylne dolne wahacze Hardrace
-zmiana roll center przód i tył Mss Garage
-przedłużane sworznie wahacza by MSS Garage
Układ napędowy
-lekki zamach 3,9kg
-szpera płytkowa Mfactory
-przełozenie główne na prostych zębach 5,25 by Mss Garage
-biegi 3 i 4 CRX + najkrótsza 5'tka (prędkość max 183km/h z GPS)
-quick-shifter RBS Technology
Silnik
-D16W4
-wałek OEM
-kolektor ssący Y8 rozwiercony
-przepustnica b16 62mm
-kolektor wydechowy 4-2-1
-wydech 2" na dwóch tłumikach + końcowy RBS Technology OEM Look
-strojenie Furious
-dolot Mss Garage
-wymiana panewek
-montaż chłodnicy oleju
-montaż rozpórki przednich kielichów
-lekki akumulator 0,9kg
Waga auta gotowego do jazdy to 740kg. A moc według hamowni 155hp i 161Nm.
Najlepsze czasy okrążeń:
Silesia Ring - 1,57.413
Tor Poznań - 1,50.800
Tor Łódź - 0.59,984
Tor Krzywa - 0,58.379
Samochód w sezonie 2024 przejechał bezawaryjnie około 1000 kilometrów torowych.
Na sezon 2025 wykonany przegląd, z ustawieniem zaworów, wymianą płynów - hamulcowy, chłodzenia, olej w silniku, skrzyni.
Przegląd skrzyni, wymiana uszczelniaczy, wymiana sworzni, świec, kopułki, palca, przewodów zapłonowych, rozrządu. Ustawienie geometrii.
Jednym słowem zrobione wszystko żeby przejechać bezproblemowo cały sezon.
W kwestii silnika i pytań "czy bierze olej"? Tak bierze jak każda Honda, w zależności jak masz ciężką nogę około 100/200ml na 120km (tyle spaliła na Silesii w tym roku) i tyle zawsze dolewam na zawodach od 4 lat.
Cena podlega delikatnej negocjacji.
Cała historia Hondy do prześledzenia na stronie "civic by boro" na Fb i Insta.
OC i PT aktualne do końca maja 2025