Honda Civic 1.8 Sport - 1
Honda Civic 1.8 Sport - 2
Honda Civic 1.8 Sport - 3
Honda Civic 1.8 Sport - 4
Honda Civic 1.8 Sport - 5
Honda Civic 1.8 Sport - 6
Honda Civic 1.8 Sport - 7
Honda Civic 1.8 Sport - 8
Honda Civic 1.8 Sport - 9
Honda Civic 1.8 Sport - 10
Honda Civic 1.8 Sport - 11
Honda Civic 1.8 Sport - 12
Honda Civic 1.8 Sport - 13
Honda Civic 1.8 Sport - 14
Honda Civic 1.8 Sport - 15
Honda Civic 1.8 Sport - 16
Honda Civic 1.8 Sport - 17
Honda Civic 1.8 Sport - 18
Honda Civic 1.8 Sport - 19
Honda Civic 1.8 Sport - 20
Honda Civic 1.8 Sport - 21
Honda Civic 1.8 Sport - 22
Honda Civic 1.8 Sport - 23
Honda Civic 1.8 Sport - 24
Honda Civic 1.8 Sport - 25

1 / 26

Honda Civic 1.8 Sport - 1
Honda Civic 1.8 Sport - 2
Honda Civic 1.8 Sport - 3
Honda Civic 1.8 Sport - 4
Honda Civic 1.8 Sport - 5
Honda Civic 1.8 Sport - 6
Honda Civic 1.8 Sport - 7
Honda Civic 1.8 Sport - 8
Honda Civic 1.8 Sport - 9
Honda Civic 1.8 Sport - 10
Honda Civic 1.8 Sport - 11
Honda Civic 1.8 Sport - 12
Honda Civic 1.8 Sport - 13
Honda Civic 1.8 Sport - 14
Honda Civic 1.8 Sport - 15
Honda Civic 1.8 Sport - 16
Honda Civic 1.8 Sport - 17
Honda Civic 1.8 Sport - 18
Honda Civic 1.8 Sport - 19
Honda Civic 1.8 Sport - 20
Honda Civic 1.8 Sport - 21
Honda Civic 1.8 Sport - 22
Honda Civic 1.8 Sport - 23
Honda Civic 1.8 Sport - 24
Honda Civic 1.8 Sport - 25

Najważniejsze

Przebieg

142 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 798 cm3

Moc

142 KM

Opis

Samochód zakupiony przez pierwszego właściciela w Nova Motor Honda Bydgoszcz, odkupiłem go w 2022 roku. Jako, że nie ma już salonu Hondy w mieście, pojazd serwisowany jest zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego u mechanika, który szefował w ASO Honda.


Wszystko robione na bieżąco - olej, klima, filtry, hamulce (w najbliższym czasie będzie wymieniany olej oraz czyszczona klimatyzacja, więc na ten rok już nie potrzeba żadnego wkładu). Honda ulepsza model Civic od ponad 50 lat. Civic zresztą to kawał motoryzacyjnej historii, a samo auto jest dopracowane jak mało który współczesny samochód. Silnik i-VTEC R18Z4 - czterocylindrowa niezniszczalna petarda, skrzynia - bardzo precyzyjna, wolna od wad. Ja sprzedaję tylko dlatego, że chcę nowszy model - również Honda (mam też motocykl tego producenta i też jestem zadowolony - pojazdy są razem garażowane i chyba dobrze się dogadują, pewnie po japońsku). :-)


Niemniej, jak każdy sprzęt mechaniczny ma pewne niedoskonałości, które nie są żadną tajemnicą. Oto typowe usterki tego modelu, ale co najważniejsze dla nowego właściciela - wszystkie są już wyeliminowane:

- zabezpieczony antykorozyjnie od spodu (kilka tys. zł, zdjęcia dołączyłem do galerii - do sprawdzenia za kilka sezonów czy coś trzeba ew. uzupełnić),

- wymienione wkłady grzanych lusterek (cena wkładów 2 x 130 zł, wymiana prosta, samodzielna, padają co 10 lat),

- wymieniony czujnik ABS tylnego koła prawego (koszt oryginalnego czujnika z ASO Gdańsk - 289 zł, wymiana co 10 lat),

- wymieniony tłumik (lekko skorodował, wymieniłem u Rafała Sprawy - jednego z najlepszych specjalistów od wydechów w Bydgoszczy; koszt ok. 500 zł),

- blaknięcie plastików na zewnątrz (jak w każdym aucie) odświeżone na kolejne lata specjalnym preparatem (ostatnie zdjęcia w galerii),

- kostka od kamery w klapie bagażnika jest w idealnym stanie - niektórym właścicielom przesiąkała tam jakoś przez lata woda i gniła kostka, ale u mnie jest wszystko OK - wiem, bo rozbierałem klapę i weryfikowałem kilka miesięcy temu.


Poprzedni właściciel niestety nie zadbał odpowiednio o lakier i widać ryski (moim zdaniem używał myjni automatycznej), z drugiej strony auto nie jest nowe i nie ma co wymagać cudów. Jest jedna nieco większa rysa na drzwiach pasażera z przodu (ja już taki kupiłem - nie przeszkadzało mi to, bardziej doceniałem, że nie był malowany). Samochód oczywiście 100% bezwypadkowy, bez kolizji, bez malowania, bez pudrowania. Ma swoje lata, ale też pewną historię i jakość prawdziwej Hondy.


Poza tym - auto wolne od wad i jakichkolwiek problemów.


Ze zbieranych przeze mnie statystyk w AutoCentrum.pl wychodzi, że przejechałem nim nieco ponad 26,5 tys. km (nadal go używam, przebieg nieznacznie rośnie), tankowałem 69 razy, średni koszt przejechania 1 kilometra to 70 groszy (wraz z kosztami serwisu).


PS. W ogłoszeniu zaznaczyłem wersję SPORT, ale nie mam co do tego pewności, trudno mi znaleźć informacje na ten temat, bo katalogi często się zmieniały - w książeczce serwisowej jest oznaczony jako FK273EE (może ktoś to rozszyfruje), kolor: R-539P. Kod do radia, kod do kluczyków, kluczyki (są dwa), dokumenty, opony letnie jako drugi zestaw, bagażnik dachowy (bez boxa) - wszystko sprzedaje w pakiecie.


W skrócie co na pokładzie: klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, światła do jazdy dziennej (same przełączą się z dziennych na mijania po zmierzchu), przeciwmgielne tył i przód, tempomat, relingi dachowe, USB i AUX w schowku, czujnik deszczu dla wycieraczek, kamera cofania, czujnik parkowania tył, szyby zamykane/otwierane elektrycznie również z kluczyka, tylne szyby przyciemniane, wielki bagażnik, silnik nigdy nie widział LPG, odstraszasz na kuny (prewencyjnie, nigdy nie zaatakowały).


Gdybym nie odbierał, proszę o SMS.

 

17 marca 2025 8:22

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

Civic

Wersja

1.8 Sport

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2014

Generacja

IX (2011-2017)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

48000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Szymon

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Osielsko, bydgoski, Kujawsko-pomorskie

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store