Honda Civic 2.0i TypeR - 2
Honda Civic 2.0i TypeR - 3
Honda Civic 2.0i TypeR - 4
Honda Civic 2.0i TypeR - 5
Honda Civic 2.0i TypeR - 6
Honda Civic 2.0i TypeR - 7
Honda Civic 2.0i TypeR - 8
Honda Civic 2.0i TypeR - 9
Honda Civic 2.0i TypeR - 10
Honda Civic 2.0i TypeR - 11
Honda Civic 2.0i TypeR - 12
Honda Civic 2.0i TypeR - 13
Honda Civic 2.0i TypeR - 14
Honda Civic 2.0i TypeR - 15
Honda Civic 2.0i TypeR - 16
Honda Civic 2.0i TypeR - 17
Honda Civic 2.0i TypeR - 18
Honda Civic 2.0i TypeR - 19
Honda Civic 2.0i TypeR - 20
Honda Civic 2.0i TypeR - 21
Honda Civic 2.0i TypeR - 22
Honda Civic 2.0i TypeR - 23
Honda Civic 2.0i TypeR - 24

1 / 25

video
Honda Civic 2.0i TypeR - 2
Honda Civic 2.0i TypeR - 3
Honda Civic 2.0i TypeR - 4
Honda Civic 2.0i TypeR - 5
Honda Civic 2.0i TypeR - 6
Honda Civic 2.0i TypeR - 7
Honda Civic 2.0i TypeR - 8
Honda Civic 2.0i TypeR - 9
Honda Civic 2.0i TypeR - 10
Honda Civic 2.0i TypeR - 11
Honda Civic 2.0i TypeR - 12
Honda Civic 2.0i TypeR - 13
Honda Civic 2.0i TypeR - 14
Honda Civic 2.0i TypeR - 15
Honda Civic 2.0i TypeR - 16
Honda Civic 2.0i TypeR - 17
Honda Civic 2.0i TypeR - 18
Honda Civic 2.0i TypeR - 19
Honda Civic 2.0i TypeR - 20
Honda Civic 2.0i TypeR - 21
Honda Civic 2.0i TypeR - 22
Honda Civic 2.0i TypeR - 23
Honda Civic 2.0i TypeR - 24

Najważniejsze

Przebieg

270 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta małe

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

200 KM

Opis

Na sprzedaż Honda Civic TypeR EP3 z 2002 roku. Auto przygotowane do amatorskich imprez sportowych typu trackday, superoes, KJS, timeattack, itp.
Auto pochodzi z rynku szwajcarskiego, kupiłem je 4 lata temu praktycznie seryjne i rozpocząłem modyfikacje. Prace prowadzone były w większości w JHM, niektóre przy zawieszeniu w TG Auto.
Uważam, że jest to bardzo solidne auto – bezawaryjne, dające możliwość walki o „pudło” w klasie, bardzo neutralne w prowadzeniu.


Obecnie jest po dużym serwisie na koniec sezonu 2204.

Poniżej dokładna specyfikacja.

Silnik:
- K20A2 – nie otwierany, seryjna głowica i blok
- po rewizji w JHM, wymieniony rozrząd, wyregulowane zawory, nowe świece, nowa pompa paliwa
- kolektor dolotowy RRC wraz ze stożkiem
- kolektor wydechowy 4-2-1 plus wydech 2,25”
- przegrody miski olejowej
- Hondata K-Pro
- Auto wystrojone, nie mam pomiaru z hamowni, ale moc w okolicach 230-240 KM
- twarde wkładki poliuretanowe łap silnika i skrzyni

Napęd:
- skrzynia z przełożeniem głównym 5,33
- seryjna szpera LSD
- lekkie koło zamachowe z polifta

Zawieszenie:
- Gwint BC Racing serii RM z regulacją siły tłumienia (sprężyny 10kg przód, 16kg tył) – kupiony nowy przeze mnie pod koniec ubiegłego roku
- cały zawias w poliuretanie twardym
- z tyłu regulowane wahacze górne Hardrace
- z przodu górne regulowane mocowania amortyzatorów (Caster Top Mounts) – najlepsza modyfikacja zawieszenia do EP3
- dystanse na przedniej osi
- geometria ustawiana na wagach w TG Auto – uzyskano m.in. 6” kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, negatywy 3st, 2,5st z tyłu itp. itd.
- auto bardzo neutralnie i pewnie się prowadzi

Hamulce:
- z przodu BBK oparty na tarczy z Nissana 350Z i zaciskach 4-tłoczkowych z Megane RS/Clio RS
- NOWE klocki z przodu Ferodo DS UNO oraz NOWE tarcze
- przewody w stalowym oplocie
- świeży sportowy płyn hamulcowy

Nadwozie:
- generalnie seria EP3 przedlift
- można powiedzieć, że nadwozie bezwypadkowe, w bardzo dobrym stanie – jest dostęp do wszystkich blach, wnęk, podłużnic – zidentyfikowałem jedynie wymianę błotnika tylnego
- lekka maska z laminatu (Jusiak) podniesiona na dystansach
- lekka klapa tylna z laminatu wraz z szybą z poliwęglanu
- lekkie błotniki przednie nieco szersze
- lekkie lusterka
- lekki akumulator
- zdemontowana klimatyzacja

- komplet lekkich szyb z poliwęglanu (obecne zamontowane seryjne szyby szklane)

Wnętrze:
- odelżone do gołej blachy
- zdemontowane poduszki powietrzne (mam poduszkę pasażera)
- lekkie boczki drzwi (zrobione samodzielnie)
- fotel kierowcy Bimarco Grip (z uszami), pasy RRS
- fotel pasażera Bimarco Cobra 2, pasy Takata (zazwyczaj na zawody zdemonotowany)
- fotele zamontowane na dedykowanych mocowaniach Sparco/OMP
- kierownica RRS płaska na odsadzeniu
- wymagana na zawodach gaśnica 2kg trwale zamontowana

Koła:
- w cenie pakiet felg i opon – 12 szt (opony klasy Michelin, Pirelli, Avon - konkurencyjne)
- dobór odpowiednich zestawów opon i mieszanek to cała filozofia do EP3
- zestaw gotowy na większość imprez w roku

Obecnie zakończyłem sezon 2024 z następującymi wynikami w klasie 4:

- start w 3 z 4 rund Pucharu Toru Modlin - miejsca P1 i 2x P2 - wynikowo P2 w całym cyklu

- start w 5 z 10 rund Superoesu Kielce (Mistrzostwa Świata Toru Kielce:)) oraz Pucharze Lata - 3x P3

- start w rundzie V-Tech Cup w Kielcach- wygrana w K-PRO, 2 najszybsze FWC całych zawodów (timeattack + superoes)

W większości na podiach w mocno obsadzonych imprezach.

Auto bardzo konkurencyjne w klasie - przegrywało z Hondami 5/6 generacji z K20.

Złożone na bardzo dobrym setupie - chcąc tak zbudować seryjną EP3 trzeba liczyć 40 - 50 tys zł (bez know-how znacznie więcej).



Rozwój auta:
- auto w chwili obecnej jest konkurencyjne w klasie, doprowadzone do bardzo solidnego i bezawaryjnego wariantu, dającego możliwość wskakiwania na pudła w różnych imprezach sportowych, tzn. dobrze wyspecyfikowane zawieszenie, napęd, waga, itp.
- w samochodzie nie było przeróbek trwałych, tzn. możliwy jest powrót do serii
- auto nie ma kilkuletniej historii jazdy w rajdach, jest świeże i nie jest zmęczone
- posiada ważne badanie techniczne i polisę OC

- naturalnym dalszym kierunkiem rozwoju byłby montaż klatki i starty w imprezach klasy WSMP, GSMP, itp.

Sprzedaję z powodu chęci przesiadki do klasy wyższej.


Linki:

Nowy: https://www.youtube.com/watch?v=mS_MqehVyQ0


https://youtu.be/f309evRvbDo?si=I0GQx5GuxJkPxamQ
https://youtu.be/26OHzhzkW_8?si=-1JhXDG2Y_CY3fok
https://youtu.be/kShhHcka5SI?si=uGD_DQkaZqhY6NQj


 

28 października 2024 14:49

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2002

Model pojazdu

Civic

Wersja

2.0i TypeR

Generacja

VII (2001-2006)

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Kolor

Czarny

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

39375

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Klimatyzacja manualna

Elektryczne szyby przednie

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Białołęka

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store