Sprzedam w dobre ręce moje pierwsze auto.
Zadbane dużo bardziej niż było to rozsądne. Gdybym miał kasę to nigdy bym nie sprzedawał, bo wszystko w aucie robiłem osobiście (poza obróbką bloku, głowicy i tematami blacharsko-lakierniczymi).
W 2020 lakierowane i robione nadkola. Od tego czasu auto nie widziało śniegu, każda zima w garażu. Garażowane też na co dzień. Co sezon uszczelki smarowane silikonem Boll'a. Po lakierowaniu wpuszczony Boll do konserwacji profili zamkniętych.
Silnik B16A2 160KM po pełnym remoncie - aktualnie niecałe 3tyś przebiegu (Na d-serii zrobione 275tyś). Rozebrany do ostatniej śrubki, wymyty, planowany, cylindry na 81,75mm z honowaniem. Głowica sprawdzona na pęknięcia, wymienione uszczelniacze. Silnik złożony na nowych częściach od Jarusa - tłoki doprężające z B18C, regulowane kółka, pierścienie pasowane jak i wszystkie panewki, nowe uszczelki, śruby głowicy ARP. Dorzucam ostre wałki skunka (Stg3 pro+), potrzeba jeszcze sprężyn i talerzyków. Silikon tylko tam gdzie przewiduje instrukcja, miska też na nowej uszczelce. Gruba chłodnica turboworks, nowy wentylator, silikonowe węże, kolektor wydechowy stal 4-2-1 podcięty, żeby nie szurać po ziemi.
Docieranie na 3 stopnie: wymiana oleju i filtra po odpaleniu, jazda do 2tyś obrotów, wymiana, jazda do 4tyś, wymiana. Zalany motul 5W40. Nic nie cieknie, silnik nie bierze ani kropelki. Strojenie u Furiousa w Warszawie. Vtec od 4tyś z pedałem w podłodze. Bez pełnego otwarcia przepustnicy od 4,5tyś w celu ekonomiczniejszej jazdy po autostradzie. Dorzucam pompę z integry.
Zegary na słupku, żeby było wiadomo kiedy jest rozgrzany i kiedy można się bawić: temp. wody, temp. oleju, ciśnienie oleju. Czarna maskownica dzięki czemu wszystko wygląda jak z fabryki. Do tego całe wnętrze na czarno, robione własnoręcznie. Słupki malowane z podkładem, czarne daszki, podsufitka chińska alcantara z czerwonymi przeszyciami - tak samo podłokietnik. Sunroof zmieniony na moonroof, brązowe szkoło. Zasłonka czarna chińska alcantara bez przeszycia. Fotele skóra+materiał, zrobione jeszcze za poprzedniego właściciela. Kanapa oryginał. Dołożony tylny stop w stylu Audi przez całą szybę (niepodłączony, bo planowałem to po wymianie lotki na jakąś bez stopu, żeby nie było tego za dużo).
Jeśli nowy właściciel będzie chciał wrócić do oryginału, mam oryginalne szare słupki, daszki, podsufitkę i sunroof z mechanizmem.
Regulowane wahacze przód i tył. Gleba, gwint MTS, sprężyny comfort.
Z JDM dystanse maski, tylna rozpórka ASR żółta i żółte wahacze, gałka carbon, mieszek z czerwoną nicią, podkładki śrub zderzaka, regulacja cambera tył.
Lampy zrobione na US, tył pełny stop, przeciwmgielne w lampie. Przód black clear, dorzucam oryginały, tył dorzucam clear red-white. Kostki przód zmienione na ceramiczne. Felgi enzo 15 lakierowane proszkowo, dekielki malowane moim sposobem. Kamerka 70mai przód tył z trybem parkingowym i zabezpieczeniem przed rozładowaniem akumulatora.
Kompletna wyściółka bagażnika.
W cenie druga skrzynia do b-serii (2 ciężko wchodziła, uszkodzona obudowa, reszta sprawna,), rozpórka na kielichy, kierownica oryginał + MOMO z przyciskami.
OC 05.25, pt 08.25
Minusy:
Klima obecna ale czynnik uciekł. Do sprawdzenia szczelności, ew. wymiana oringów i napełnienie.
Przy otwieraniu szyberdachu trzeba delikatnie dotknąć ręką, żeby się podniósł. Zamykanie oraz jazda przód - tył bez problemu.
Pęknięcie na tylnym zderzaku od zjechania na ścianę. Dorzucam lakier używany podczas ostatniego lakierowania. Możliwe, że ogarnę to jeszcze zanim ktoś kupi.
Piszczący pasek wspomagania przy odpalaniu. Po chwili jest cicho.
Short shifter jest na łożysku, a nie o-ringach jak oryginał i przez sztywne mocowanie irytująco "bzyczy". Dorzucam oryginalny drążek ale myślę, że warto zostawić obecny dla krótkich przełożeń.
Cena obniżona ze względu na to, że biegi zaczęły wchodzić z oporem.