Witam, na sprzedaż Honda Civic VI generacji, Angielka w kombi, tzw Aerodeck. Fabrycznie bodajze 1.4, obecnie 1.5 vtec-e D15Z8 115KM czysta benzyna. Silnik w dobrej kondycji przyspiesza bez problemu, nie szarpie, nie przerywa, żadne błędy się nie świecą. Spalanie przy mojej jeździe do roboty 6km w jedną stronę około 6-7 litrów na setke. Skrzynia biegów 9A z najkrótszym przełożeniem głównym 4.437 dzięki czemu zbiera się całkiem żwawo. Mam go od roku, przez ten czas zrobiłem bezawaryjnie około 4 tys. kilometrów, ogólnie silnik nie kopci, jeśli faktycznie go się przeciągnie pod odcinke to pod sam koniec może puścić dymka.
Technicznie w stanie bardzo dobrym, nie wymaga na tą chwilę żadnych napraw, no może poza lekko zapocona uszczelka miski, poza tym wsiadać i jechac.
Ogólnie auto przez ostatnie 2 lata doinwestowane sporo, ja za swojej kadencji robiłem:
- świece, przewody, kopułkę i palec,
- regulacja luzów zaworowych i ustawienie wolnych obrotów,
- usprawnienie klimatyzacji ( wymienione dwa przewody i komplet oringow, sprawdzona szczelność i nabita, działa do tej pory w 100 procentach)
- wymiana prawej półosi i przegubu zewnętrznego,
- wymiana uszczelniacza półosi i oleju w skrzyni biegów,
Za poprzedniego właściciela:
- przewody hamulcowe i paliwowe wymienione na miedziane,
- przewody hamulcowe elastyczne w oplocie stalowym,
- SWAP hamulców przód i tył na VTI 282mm i 262mm, założone wtedy wszystkie nowe zaciski hamulcowe, tarcze i klocki hamulcowe w bardzo dobrym stanie, ręczny działa idealnie.
- wymienione przednie górne wahacze,
- wymienione sworznie i końcówki kierownicze,
- nowa przekładnia kierownicza,
- nowe cukierki i wahacze poprzeczne górne tył,
- przy swapie silnika wymieniony rozrząd i sprzęgło na bodajże exedy i chyba wszystkie nowe poduszki silnika.
Z dodatkowych rzeczy:
- alufelgi letnie 15" 4x114,3 z VTI, proste bez bicia plus opony 195/50/15 uniroyal dot2020 w bardzo dobrym stanie.
- dodaje zimówki na stalowkach 4x114, plus dojazdowke w tym rozstawie.
- jakaś rozpórka przód,
- kierownica bez poduszki z civica V,
- kolektor 4-2-1,
- wydech z kwasowki na końcowym OEM look MARTEC,
- dokładka przód VTI,
- radyjko Sony i jakieś zmienione głośniki (gra ładnie),
- chyba jest jakiś short shifter,
- sprężyny obniżające progresywne -30mm H&H
Blacharsko całkiem nieźle wizualnie igła na pewno nie jest. Ktoś kiedyś wstawiał progi i kawałek podłogi w nogach pasażera, i zabiteksowal na porządnie. Za progi podnosi się bez problemu, strachu nie ma. Wnętrze czyste i zadbane jak na tyle lat. Dodaje dywaniki gumowe i welurowe. W bagażniku dodatkowa mata i sprawna roleta.
Auto do obejrzenia w Nowym Dworze Mazowieckim. Przegląd do połowy września 2025, OC do końca listopada 2024. Auto sprzedaje w całości do 11.11.2024, potem poleci na graty.
Cena oczywiście do rozsądnej negocjacji na miejscu.