Witam
Mam na sprzedaż Hondę Civic 7 gen. 1.4, 90 KM. Ubezpieczenie opłacone do 2.11.2024, umowa do 2.06.2025 (podzielone na dwie raty), przegląd ważny do 13.11.2024. Auto ma pognieciony lewy bok, drobna wizyta w rowie, sprawca odjechał. Silnik nie ma odpowiedniego sprężania w cylindrze nr 2, Sprężanie zmierzone w cylindrach od 1-4 to: 15,3; 15,1 3,4; 15,2. Błąd silnika miss fire in cylinder no. 2. Paliwo podaje, cewka i świeca wymieniona, luzy zaworowe wyregulowane, wszystkie kable i akumulator ok. Nie mam czasu na rozbieranie silnika oraz go nie remontuję ponieważ mam zamówione nowe auto. Jeśli o mechanikę chodzi to były wymieniane w ciągu ostatniego roku: obie półosie komplet, tarcze hamulcowe przód i tył, zacisk hamulcowy lewy tył, sprężyny tył, amortyzatory tył, kolumny MacPhersona przód wraz z łożyskami, część rury wydechowej przed tłumikiem (+-200 mm), miska olejowa, końcówki drążka kierowniczego, łączniki stabilizatora, termostat Zakupiłem auto ze świadomością zużytych łożysk w skrzyni biegów ale na początku 2019 roku został wymieniony ich komplet i skrzynia działa jak należy od tamtego czasu. Auto posiadam od 2018, w tym czasie były dwie awarie, 1 tuż po zakupie, alternator, wyremontowany w autoryzowanym serwisie bosch - śmiga do dziś, akumulator, mimo krótkich dojazdów do pracy w dobrej kondycji. Druga awaria ukręciła się półoś prawa ale ten model z tych lat tak ma, i tak wytrzymała ta półoś o jakieś 40k km więcej niż standardowo. Opony wielosezonowe, lewarek, narzędzia, koło dojazdowe użyte raz jest. Środek nosi ślady normalnego zużycia jak na 21 lat, tapicerka lekko przetarta na lewym boczku siedzenia kierowcy.
Samochód starałem się utrzymywać w dobrym stanie technicznym ale jednak już trochę zębem czasu jest autko nadgryzione. Piszę o niedoskonałościach aby nie tracić czyjegoś ani mojego cennego czasu.
Auto do obejrzenia w godzinach popołudniowych